جامعه و خانواده

انسداد ساعتی جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال در ۳ روز از هفته

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد ساعتی جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه ۳۰ روز پیش‌رو خبرداد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با مجله روز، دراین‌باره گفت: محور چالوس در هر دو مسیر به دلیل انجام عملیات عمرانی و کارگاهی با انسداد موقت و ساعتی مواجه شده است. بر این اساس از امروز تا روز ۲۴ آبان ماه و از ساعت شش صبح تا ۱۶ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته این محور مسدود است.

وی با بیان اینکه تردد از این محور در روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه انجام می‌شود، گفت: همانطور که گفته شد ممنوعیت تردد تنها از ساعت شش صبح تا ۱۶ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته تا تاریخ ۲۴ آبان ماه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره دلیل اعمال این محدودیت نیز گفت:‌انجام عملیات توری سنگی، تثبیت دیواره‌های ریزشی و لق‌گیری که از سوی عوامل راهداری انجام خواهد شد، دلیل انسداد این محور در ساعات و روزهای یاد شده است. 

شیرانی درباره اینکه آیا این محدودیت در آزادراه تهران – شمال نیز اعمال می‌شود یا خیر به مجله روز گفت: با توجه به اینکه بخش‌هایی از آزادراه تهران – شمال به جاده چالوس منتهی می‌شود، لذا این مسیر نیز در ساعات و روزهای یاد شده مسدود خواهد بود.

وی درباره محورهای جایگزین نیز گفت: توصیه پلیس این است که رانندگان و مسافران از محورهای هراز و فیروزکوه به عنوان دو مسیر جایگزین تردد کنند. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با این شماره تماس بگیرند تا پیش از شروع سفر، زمان و مسیر مناسبی را انتخاب کنند.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه مقالات اجتماعی

تحقیقگر جامعه‌شناسی با تجربه در مطالعه تمدن‌ها و ارتباطات بین فرهنگ‌ها.
دکمه بازگشت به بالا