اقتصادی

احتمال یکطرفه شدن جاده چالوس

بر اساس آخرین اخبار و آمارهای دریافتی در حال حاضر تردد در محور چالوس بسیار زیاد است و به نظر می رسد مردم از این روزهای تعطیل برای سفر به شمال استفاده کرده اند. بنابراین گزارش پلیس، احتمال یک طرفه شدن محور چالوس طی ساعات آینده و فردا وجود دارد که البته اجرای آن به حجم ترافیک بستگی دارد.

به گزارش مجله روز، بر اساس آخرین گزارش اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راه‌ها، هم‌اکنون در محورهای هراز و فیروزکوه و محورهای تهران – شمال و قزوین – رشت در محورهای رفت و برگشت و در محورهای شمالی ترافیک روانی وجود دارد. . آنها هیچ تداخلی ندارند. جوی است.

اما در محور چالوس در جهت جنوب به شمال (حدفاصل بیلقان به کندر و محدوده سروردار) و در محور قدیم تهران – بومهن در محدوده جاجرود ترافیک سنگینی وجود دارد که پیش بینی می شود در آخرین ساعات با شدت بیشتری همراه باشد. ساعت های امروز

از نظر شرایط جوی تنها در برخی از مناطق استان های مازندران و گلستان بارندگی ثبت شده است.

این در حالی است که بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های راهداری سراسر کشور، تردد خودروهای شبانه نسبت به روز گذشته 1.5 درصد کاهش داشته و نسبت خودروهای سنگین 13.6 درصد و اوج تردد بین 17:00 و 18:00. بزرگراه کرج – قزوین، بزرگراه تهران – کرج، بزرگراه کرج – تهران و بزرگراه قزوین – کرج پرترددترین محورهای مواصلاتی 24 ساعت گذشته بودند.

از سوی دیگر تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روزهای جمعه و شنبه (امروز و فردا) از کرج و ابتدا از تهران شمال. بزرگراه. در مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام عوامل پلیس راهور در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روزها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا