اقتصادی

آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور

در اکثر جاده های شمال کشور و برخی دیگر از محورهای مواصلاتی ترافیک سنگین است و در برخی جاده ها بارش برف و باران ثبت شده است.

به گزارش مجله روز، بر اساس آخرین وضعیت اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور، هم اکنون در محور چالوس از جنوب به شمال و بین بیلقان به سروردار و از شمال به جنوب در امتداد مرزن آباد و سیاه بیشه تا کندوان ترافیک سنگینی وجود دارد. تونل .

همچنین ترافیک سنگین در محور هراز، مسیر شمال به جنوب و محدوده تونل شماره یک و مسیر آبعلی، اما در محور فیروزکوه، بزرگراه تهران – شمال و بزرگراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است. مسیرها) ترافیک روانی و محورهای شمالی وجود دارد بدون مداخله جوی.

در بزرگراه قزوین – کرج حد فاصل پل فردیس و استاندارد و در محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد – رودک ترافیک سنگینی وجود دارد. همچنین بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راهداری، بارش برف و باران در برخی از محورهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، مازندران، کردستان، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری و در برخی از محورهای گیلان بارش باران. و استان های اصفهان گزارش شده است.

طی 24 ساعت گذشته (پنجشنبه 2 دی ماه) بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های مدار بسته، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های راهداری از سراسر کشور، تردد انواع خودرو در محورهای مواصلاتی کشور 5.6 درصد افزایش داشته است. روز قبل از این گزارش، سهم وسایل نقلیه سنگین 13.3 درصد، اوج تردد بین ساعت 16 الی 17 و کمترین تردد بین ساعت 3:00 الی 4:00 بامداد بوده است.

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور
محورهایی با بیشترین ترافیک در 24 ساعت گذشته

همچنین بر اساس این گزارش، بزرگراه کرج – تهران، بزرگراه تهران – کرج، بزرگراه کرج – قزوین و بزرگراه قزوین – کرج پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور در 24 ساعت گذشته بوده اند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا