اقتصادی

هجوم مردم برای سفر در روزهای اوج امیکرون

با بیماری عروق کرونا ویروس قلب و تعداد مرگ و میرها که هر روز افزایش می یابد، سفرهای جاده ای مردم نه تنها در حال کاهش است، بلکه به نظر می رسد به رکوردهای قبلی خود نزدیک می شوند.

به گزارش مجله روز، بر اساس آمار دریافتی از وضعیت تردد بین استانی خودروهای مختلف، دیروز (پنجشنبه 26 بهمن ماه) در محورهای مواصلاتی کشور یک میلیون و 823 هزار و 324 دستگاه خودرو تردد کردند که نسبت به تردد روز گذشته یک میلیون و 754 هزار دستگاه بیشتر از تردد 459 دستگاه و 3 و 9 دستگاه بیشتر بود. درصد

این افزایش تردد وسایل نقلیه مختلف در جاده های کشور در حالی صورت می گیرد که بر اساس آخرین وضعیت کرونایی اعلام شده از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، طی 24 ساعت گذشته 19 هزار و 317 بیمار جدید مبتلا به کووید شناسایی شده اند. در کشور و 187 بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند.

10 بزرگراه تهران-کرج، کرج-تهران، کرج-قزوین، قزوین-کرج، تهران-ساوه، ساوه-تهران، تهران-شهریار، تهران-قم، تهران-جاجرود و کرج شهریار آخرین محورهای مواصلاتی بودند. 24 ساعت. اوج ترافیک بین ساعت 16 تا 17 و کمترین اوج ترافیک بین ساعت 3 تا 4 بامداد دیروز بوده است.

بر اساس آمار اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راهداری کشور، دیروز در برخی از محورهای شمالی که به صورت پراکنده بود، مقداری باران بارید و محورهای شمالی (بزرگراه تهران – شمال و محور کرج – چالوس) برای ساعاتی مسدود است و هم اکنون بارش برف و باران به همراه دارد. در محورهای چالوس و هراز ثبت شده است.

همچنین ترافیک سنگین در محور چالوس (شمال به جنوب) و حدفاصل مرزن آباد به میانک، محور هراز (شمال به جنوب) و در محدوده های بایجان، شاهاندشت، آب اسک و مبارک آباد، فیروزکوه (از شمال به جنوب). جنوب). و در محدوده بزرگراه گیلاوند و پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران و در محدوده جاجرود ولی تهران – شمال (شمال – جنوب) و قزوین – رشت (دور). سفر) ترافیک روانی وجود دارد.

در سایر محورها ترافیک سنگین در بزرگراه کرج – قزوین، پایانه شهید کلانتری، محور شهریار – تهران، میدان معادن و بزرگراه قزوین – کرج، ایستگاه پلیس راه مهرشهر به سمت امامزاده طاهر و پایانه شهید کلانتری به سمت پایانه ترافیکی سنگین گزارش شده است. پل فردیس.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا