اقتصادی

ترافیک سنگین در جاده‌ها و یکطرفه شدن چالوس و هراز

بزرگراه تهران – شمال، محورهای چالوس و هراز (شمال – جنوب) در اکثر محورهای ترافیکی (در مسیر رفت و برگشت) یکطرفه شده است.

به گزارش مجله روز، بر اساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راهداری کشور، تردد از محور کرج – چالوس (از جنوب به شمال) تا اطلاع ثانوی ممنوع است و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) به مناطق انارک، پل زنگوله، نساء و گرماب. همچنین تردد از بزرگراه تهران – شمال (جنوب به شمال) و محور هراز (جنوب به شمال) به اخطار جدید و تردد سنگین در محور هراز (شمال) جنوب ممنوع است و در محدوده‌های لاریجان، بایجان، وانا، شاهاندشت، گزناک و آب اسک.

وضعیت ترافیکی سایر محورهای شمالی به گونه ای است که ترافیک سنگین در محور فیروزکوه (شمال به جنوب) روستاهای پل سفید، دماوند و گلهک، محور رشت – قزوین، مناطق جنگلی سراوان، رودبار و شیرین سو و … محور و بزرگراه پردیس. منطقه تهران جاجرود گزارش شده است.

بر اساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راهداری کشور، وضعیت در سایر محورهای مواصلاتی نیز به همین منوال است و در محدوده گردنه حیران و محور گالیکش – جنگل گلستان، رودک، محور اردبیل – آستارا و بالعکس مشاهده شده است. .

البته شرایط جوی متفاوتی در محورهای مواصلاتی وجود دارد به طوری که محورهای شمالی مداخله جوی نداشته و در برخی از محورهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری بارش باران گزارش شده است. استان های خوزستان و گیلان.

از سوی دیگر، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های مدار بسته، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های راهداری از سراسر کشور به استثنای محورهای مسدود و ممنوع، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در حال توسعه است. به طور معمول طی شبانه روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2 تردد شمار فعال در محورهای حاشیه شهری نسبت به روز گذشته یک دهم درصد افزایش نشان می دهد. همچنین سهم خودروهای سنگین 10.5 درصد است.

بر اساس این گزارش، اوج تردد بین ساعت 18 تا 19 و حداقل ساعت 4 تا 5 است و مردم می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا