ایرانی کسب و کارعمومی

ابعاد تخت یک نفره کمجا

تنها با نصب تخت تاشو، کارایی اتاق خود را 30 درصد افزایش دهید! با افزایش هزینه های زندگی شهری، زندگی در خانه های بزرگ امکان پذیر نیست. بنابراین، مردم به راه حل هایی مانند استفاده از دستگاه های تاشو برای افزایش فضای عملی روی می آورند تخت تاشو با قابلیت تا و بسته شدن منجر به استفاده بهینه از فضا می شود این نوع محصول در انواع مدل های تک، دو نفره، کودک و نوجوان موجود می باشد در این مقاله به بررسی ابعاد تخت تاشو و قیمت سرویس خواب می پردازیم و بر اساس فضای موجود در اتاق خواب بهترین مدل را انتخاب می کنیم.

اندازه تشک تکی; وسیله ای مناسب برای فضاهای کوچک

تخت یک نفره تاشو ابزاری برای استفاده بهینه از فضا است. این تخت خواب ها در سایزهای مختلف ساخته می شوند و مدل های آنها بنا به سفارش مشتری متفاوت است. تخت یک نفره با کمد لباس، میز و میز آرایش زیبا همراه است. البته بسته به وسعت منطقه، هر یک از قسمت های ذکر شده قابل حذف می باشد. پس نگران پیدا کردن بهترین تخت خواب تاشو با ابعاد مناسب اتاق خود نباشید. این محصول به صورت افقی و عمودی طراحی شده است که علاوه بر ابعاد مختلف، قابلیت تنظیم در هر دو حالت را دارد. به همین دلیل است که محصولات خواب جمع و جور را تختخواب های کوچک نیز می نامند. مطابق شکل زیر ابعاد یک تخت دو طبقه را تعیین کرده ایم.

عرض: 105

ارتفاع: 215

عمق دیوار: 50

طول تخت در هنگام باز شدن: 235

اندازه تخت تاشو در مدل های مختلف و به صورت عمودی و افقی متفاوت است. بنابراین، اگر اندازه های روی میز برای اندازه اتاق خواب شما مناسب نیست. با کاهش و افزودن قسمت های تزئینی تخت می توان ابعاد آن را تغییر داد.

ابعاد تخت تاشو دو نفره; بسته به فضای اتاق خواب قابل تغییر است

زوج های جوان به دلیل شروع زندگی و کمبود فضای کافی اغلب مجبور به استفاده از وسایل چندکاره و کوچک هستند. از این رو تخت های دو طبقه یکی از پرطرفدارترین مدل های وسایل خواب در بین زوج های جوان است. این مدل از تخت خواب های تاشو در دو حالت عمودی و افقی در بازار موجود است و مانند مدل های یک نفره ابعاد آن ها قابل تنظیم است.

با برداشتن قسمت هایی از تخت تراندل مانند کابینت و دکوراسیون، خرید مقرون به صرفه می شود و سایز دستگاه کوچکتر می شود. بعد از برداشتن تزیینات و لوازم تخت ترندل گاهی می توانید هزینه ای معادل قیمت یک تشک بپردازید. با این حال، اگر می خواهید اطلاعات دقیقی در مورد ابعاد تخت تراندل به دست آورید، مشخصات زیر را مطالعه کنید.

عرض: 155

قد: 215

عمق دیوار: 50

طول تخت در هنگام باز شدن: 235

برای باز و بسته کردن راحت تخت تاشو از جک هیدرولیک استفاده می شود. علاوه بر این، انواع مختلف تخت دو نفره تاشو دارای درب کمد هستند که برای محافظت از تخت و ساکت نگه داشتن اتاق طراحی شده اند.

ابعاد تخت کودک و نوجوان; مناسب برای قرار دادن تمام وسایل ضروری

یک اتاق برای کودکان و نوجوانان معمولاً کوچک است و شامل موارد زیادی است. بنابراین به طور کلی از روش های مختلفی برای افزایش فضای مفید اتاق استفاده می شود. به عنوان مثال، یکی از راه های کاهش ازدحام در یک اتاق، نصب تخت تاشو است. این تخت به راحتی در روز تا می شود و در شب دوباره باز می شود. جک هیدرولیک باز و بسته شدن تخت را آسان می کند تا همه بتوانند به راحتی از این دستگاه استفاده کنند. ابعاد تخت کودک به شرح زیر است:

عرض تخت کودک: 95

ارتفاع تخت کودک: 195

عمق دیوار تخت کودک: 50

مشخصات میراث جوانان به شرح زیر است:

عرض: 155

قد: 215

عمق دیوار: 50

طول تخت هنگام باز شدن: 235

در خرید تخت کودک و نوجوان علاوه بر زیبایی اتاق و ابعاد آن باید به کیفیت تخت نیز توجه کرد تا ایمنی کودک تضمین شود. در کنار کیفیت تخت تاشو، رعایت استانداردهای تخت بسیار مهم است.

با توجه به در دسترس بودن ابعاد مورد نیاز تخت را انتخاب کنید

اگرچه اندازه های استاندارد برای تخت های یک نفره، دو نفره، کودکان و نوجوانان تعریف شده است. با این حال، امکان تنظیم این اندازه ها برای افراد مختلف وجود دارد. بسته به اندازه اتاق و سلیقه شخصی، اندازه تخت قابل تغییر است. ابعاد کوچک تخت و کم شدن کابینت ها و ریزه کاری های دکوراتیو تاثیر بسزایی در قیمت آن دارد. البته کیفیت الیاف استفاده شده نیز بر ارزش نهایی محصول خواب تاثیر می گذارد. در صورت استفاده از الیاف بی کیفیت و سایزهای کوچکتر، قیمت تشک ارزان خواهد بود.

توجه به استانداردهای طراحی و ساخت تشک به طور طبیعی باعث بهبود کیفیت خواب و کاهش خستگی می شود. ابعاد نادرست تخت خواب افراد را مختل کرده و باعث ایجاد دردهای سطحی در بدن می شود.

استفاده از تخت تاشو؛ تصمیم برای افزایش مساحت اتاق بهینه

در این مطلب به ابعاد تخت خواب تاشو در مدل های یک نفره، دو نفره، کودک و نوجوان پرداخته ایم. انواع تخت خواب تاشو در بازار در دو مدل افقی و عمودی موجود می باشد که با توجه به دکور و اندازه اتاق می توان آنها را انتخاب کرد. اندازه های استاندارد برای تخت های تاشو وجود دارد. اما سایز تشک های یک نفره و دو نفره با توجه به قد و وزن افراد قابل تغییر است.

برای انواع تخت‌خواب‌های تاشو با اندازه استاندارد، از فروشگاه‌های معتبری که محصولات متنوعی را عرضه می‌کنند، خرید کنید. اگر در مورد تغییر اندازه تخت خود سوالی دارید، آن را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

دکمه بازگشت به بالا