اقتصادی

مجوز ۳۳۷ پرواز فوق‌العاده برای سفرهای عید فطر

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از مجوز ۳۶۰۷ پرواز برنامه‌ای و ۳۳۷ پرواز فوق‌العاده برای بازه ۲۱ تا ۲۵ فروردین خبر داد و گفت: از مجموع ۳۹۴۴ مجوز صادرشده ۳۱ درصد مربوط به مسیر مشهد مقدس بود.

به گزارش مجله روز، جعفر یازرلو در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواپیمایی کشوری از حجم بالای تقاضای سفرهای هوایی در ایام عید سعید فطر (بازه‌ی زمانی سه‌شنبه ۲۱  تا شنبه ۲۵ فروردین) و به منظور راحتی مسافران علاوه بر تعداد ۳۶۰۷ مجوز پرواز برنامه‌ای صادرشده در این بازه برای شرکت‌های هواپیمایی، تعداد ۳۳۷ مجوز پروازهای فوق‌العاده نیز به این تعداد پروازها افزوده شد.

وی اظهار کرد: بدین‌ترتیب مجموعا ۳۹۴۴ مجوز اعم از برنامه‌ای و فوق‌العاده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای مسیرهای داخلی صادر شده‌است. از مجموع ۳۹۴۴ مجوز صادرشده ۳۱ درصد مربوط به مسیر مشهد مقدس بوده‌است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با توجه به افزایش تقاضای سفر هوایی در مسیر مشهد مقدس و حضور مسافرانی که در ایام تعطیلات عید سعید فطر در این شهر حضور دارند، گفت: برای پاسخ‌دهی به این تقاضا در روز جمعه ۲۴ فروردین ماه سازمان هواپیمایی کشوری برای چهار شرکت هواپیمایی مجوزهای فوق‌العاده‌ای صادر کرد تا با چهار فروند هواپیما (یک فروند پهن‌پیکر و سه هواپیمای بدنه متوسط ) مسافران این مسیر جابه‌جا شوند.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به پوشش اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد می‌پردازم. با داشتن دانش عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در حوزه اقتصاد، تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا