اقتصادیایرانی کسب و کار

معرفی برندهای مطرح در زمینه پلاک اسم

معرفی برندهای مطرح در زمینه طراحی اسم طلا

در میان انواع برندهای تولید کننده طلا و جواهرات در جهان، تعدادی از آن‌ها به دلایلی همچون طراحی‌های منحصربه‌فرد و لاکچری، قدمت، کیفیت مثال زدنی، شهرت بالا به واسطه استفاده شدن از سوی سلبریتی‌های مطرح و… در رسته بهترین برندهای جواهرات دنیا قرار گرفته‌اند؛ از این رو ما در فروشگاه خرید طلا آنلاین لیلیوم با توجه به اینکه احتمالا شما هم به شناخت و استفاده از محصولات این برندهای مطرح علاقه‌مند هستید، در ادامه فهرستی از 11 برند برتر جواهرات دنیا را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

فهرست 11 گانه بهترین برندهای جواهرات دنیا

تعداد برندهای فعال در حوزه طراحی، ساخت و فروش انواع طلا و جواهرات سفارشی و آماده در جهان بسیار زیاد است؛ با این حال تعدادی از این برندها به دلایلی که پیش‌تر عنوان کردیم، اسم و رسم پرآوازه‌تری دارند و صرف نظر از خواستگاه‌شان، نزد مردم تمام دنیا شناخته شده‌تر هستند. فهرست پیشِ رو، لیستی از ۱۱ برند برتر جهان در حوزه طراحی، ساخت و فروش انواع سرویس، گوشواره، گردنبند، انگشتر و دستبند طلا بدون نگین، و با نگین و سنگ‌های جواهر است.

هری وینستون Harry Winston

هری وینستون یک برند بسیار بزرگ و موفق در صنعت طلا و جواهرات است. این برند از سال ۱۹۳۲ میلادی کار خود را آغاز کرد و از آن زمان تا کنون به بالاترین سطح حرفه‌ای خود در حوزه تولید طلا و جواهرات رسیده است. زیورآلات هری وینستون از ظرافت خاص و منحصربه‌فردی برخوردارند و در عین حال بسیار محکم، با دوام و ماندگار هستند.

کارتیه Cartier

دومین برند پرطرفدار جهان که در ایران نیز محبوبیت بالایی دارد، کارتیه است. نقطه قوت جواهرات برند کارتیه طراحی آن‌هاست؛ به گونه‌ای که محصولات این برند برای تمامی سنین جذاب هستند. ویژگی منحصر به فرد دیگر در زیورآلات کارتیه طرح پانچ است که در اکثر جواهرات این برند به خوبی نمایان و قابل تشخیص‌اند. البته در گذر زمان نشان پانچ نیز تغییر کرد تا کارتیه با این تنوع و تغییر مشتریان خود را راضی نگه دارد.

با توجه به شهرت این برند در ایران شما می‌توانید دستبند طلا کارتیه مورد پسند خود را از جواهری لیلیوم سفارش دهید.

ون کلیف آرپلز Van Cleef & Arpels

Van Cleef & Arpels یک شرکت فرانسوی تولید کننده جواهرات و ساعت است که در سال ۱۸۹۶ توسط سالومون آرپلز و برادرزاده‌اش آلفرد ون کلیف در پاریس تاسیس شده است. این برند جواهرسازی به خاطر استفاده از جواهرات قیمتی و استفاده از تکنیک‌های پیشگام در صنعت جواهر شناخته شده است.

بوچلاتی Buccellati

بوچلاتی نام یکی از شرکت‌های لوکس ایتالیایی است که به بی‌عیب و نقص بودن در دنیا شناخته می‌شود. جواهرات این شرکت به سبک رومی است  که از دور ظاهرا خشن، ولی در داخل بسیار نرم هستند؛ یکی از معروف‌ترین دستبندهای این شرکت دستبند کناف است.

Tiffany  & Co تیفانی اند کو

این شرکت که معمولا با نام تیفانی شناخته می‌شود، شرکت لوکس آمریکایی است و در زمینه طراحی، ساخت و فروش طلا و جواهر فعالیت دارد. شرکت تیفانی در سال ۱۸۳۷ توسط چارلز لوئیس تیفانی، به عنوان مرکز فروش محصولات فانتزی تاسیس شد. امروزه این شرکت فروشنده طیف وسیعی از کالاها، لوازم و وسایل لوکس مانند طلا و جواهر، عطر، ساعت و کالاهای چرم است.

شهرت این شرکت در بازار طلا و جواهرات لوکس، بیشتر به خاطر کالاهای بخش الماس تیفانی است و محصول ویژه آن، حلقه‌های نامزدی است که در بازارهای الماس، طلا و جواهرآلات بسیار مشهور است.

گراف Graff

Graff Diamonds یک برند چند منظوره طلا و جواهرات بریتانیایی در لندن است. این شرکت توسط لورنس گراف در سال ۱۹۶۰ تاسیس شد. این برند بیشتر با الماس‌های بزرگ شناخته می‌شود و ادعا می‌کند همیشه پاسخگوی نیاز مشتریان به سنگ‌های خاص و بزرگ است.

پیاژه Piaget

سوئیس یک برند جواهرات به نام پیاژه دارد که در تمام دنیا شناخته شده است. این شرکت ابتدا کار خود را از ساخت ساعت آغاز کرد و سپس فعالیتش را گسترش داده و پای جواهرات را هم به تولیدات خود باز کرد.

 گل رز به عنوان سمبل اصلی طراحی ساعت و جواهرات پیاژه است. طلا و جواهرات این برند براساس طرح‌های تلفیقی مدرن و سنتی ساخته می‌شوند و این مسئله یکی از ویژگی‌های شاخص برند پیاژه است. خطوط براق و زوایای برجسته نیز از جمله مشخصات زیورآلات Piaget هستند که زیبایی تولیدات این برند را دو چندان می‌کنند.

بولگاری Bvlgari

این مارک لوکس ایتالیایی توسط sotirio bvlgari در سال ۱۸۸۴ تاسیس شد. عامل برتری و مشخصه بارز این برند استفاده از سنگ‌های قیمتی بزرگ مانند دامله به عنوان نگین جواهرات و طرح‌های برجسته در ساخت انواع طلا و جواهرآلات است. زیورآلات این برند تنها با عیار ۱۸ تولید می‌شوند.

برند بولگاری علاوه بر جواهرات در زمینه عطر و محصولات مراقبت از پوست نیز محبوبیت دارد و دارای استراحتگاه و هتل‌های ۵ ستاره نیز هست. از مشتریان خاص این شرکت می‌توان به الیزابت تیلور و دیگر افراد مشهور اشاره کرد.

شوپارد – CHOPRAD

گذشته از ساعت‌های لوکس سوئیس، Chopard هم به مجموعه جواهرات لوکس این کشور شناخته شده. Chopard که دهمین عنوان از 10 برند برتر جواهرات در دنیا ست، از بهترین مواد برای قطعات خودش همچون طلا 18 عیار و سنگ های قیمتی با بالاترین درجه استفاده میکنه. شرکت Chopard به جزئیات و دقت بسیار علاقه مند هست و همین باعث شده تا ارزش محصولات گران قیمتش برای خریدار قانع کننده باشه.

میکی‌موتو – MIKIMOTO

بنیان‌گذار برند میکی‌موتو، Kokichi Mikimoto هست. همون طور که از زیورآلات و محصولاتش کاملا پیداست، Mikimoto که نهمین برند از لیست ما هم هست، از مروارید های کشت داده شده در ساخت جواهرات خودش استفاده میکنه. مرواریدهای استفاده شده در زیورآلات مجموعه Mikimoto از بهترین مرواریدهای دریای جنوب هست. مروارید صورتی، مروارید Tahitian، مروارید سفید و سایر نمونه هایی که بسیار نادر و کمیاب هستن. جواهرات Mikimoto از طلا و پلاتین برای قطعات فلزی و همچنین الماس درجه بالا در ساخت زیورآلات استفاده می کنه.

بولگاری – BVLAGRI

بولگاری، هشتمین مورداز 10 برند برتر جواهرات در دنیا ، بدون شک یک نام تجاری شناخته شده از اقلام لوکس در جهانه، از مد گرفته تا ساعت و جواهرات. Bvlagri مبتنی بر طراحی های رمی و ترکیبی از زیبایی ساخته شده. مجموعه Bvlagri هنوز هم از ویژگی های خاص تولیدات خودش مثل استفاده از سنگ های قیمتی بزرگ برای centerpieces، یا استفاده از سنگ های cabochon برای هرچه پر زرق و برق نشون دادن زیورآلاتش استفاده میکنه. لازم هست بدونید که با صرف نظر از بهترین سنگهای قیمتی استفاده شده در محصولاتش، بولگاری فقط از طلای 18 عیار استفاده میکنه.

تیفانی – TIFFANY

اکثریت مردم میدونن که تیفانی نامی عجیب و غریب برای یک برند زیورآلات طلا و جواهر هستش، به هر حال، مجموعه گسترده اون ها نه تنها به ساخت زیورآلاتی برای زنان مشهوره بلکه تیفانی طراحی های جذابی برای مردان و حتی کودکان ارائه میده. تیفانی که پنجمین مورد از 10 برند برتر جواهرات در دنیا به حساب می آید، ساخت زیورآلات خودش رو در سال 1837 با ساختن طرح های کلاسیک توسط هنرمندان متخصص شروع کرد و امروزه ساخته های تیفانی به عنوان زیورآلات فوق العاده لوکس دسته بندی میشه. لازم به ذکر است که طراحی تا ساخت یک محصول جدید اغلب سال ها طول میکشه تا تکمیل شده و آماده برای فروش در بازار بشه.

برگرفته شده از:

ریسه گالری

گالری پرسته

دکمه بازگشت به بالا