اقتصادیایرانی کسب و کار

سفارش ساخت انگشتر طلا برای هدیه دادن

مزایای ساخت طلا با طرح دلخواه

این روزها گالری های متعددی هستند که محصولات دلخواه مشتری هایشان را متناسب با سلیقه و روحیه آن‌ها طراحی و عرضه میکنند. لیلیوم گالری هم در زمینه ساخت طلای دست ساز و ساخت انگشتر طلا به طور ویژه فعالیت میکند و این شانس را برای مشتریان خود مهیا ساخته تا طلای دلخواهشان را سفارش بدهند و از خاص بودن زیورآلات خود نهایت لذت را ببرند.

انواع طلا و جواهر با طرح دلخواه که به صورت سفارشی ساخته میشوند از نظر کیفیت با طلاهای موجود در این مجموعه هیچ تفاوتی ندارند. اولین مزیتشان این است که دقیقا مطابق با نظر و سلیقه شما  ساخته میشوند چون کسی که طرح را سفارش داده خود شما هستید و طراحان ما تمام تلاش و هنر خود را به کار میگیرند تا دقیقا همان چیزی را برای‌تان بسازند که در ذهن دارید با همان شکل، رنگ، جنس و جواهری که می‌خواهید.

همچنین  طلایی که برای شخص شما طراحی میشود دقیقا اندازه مچ دست یا انگشت شماست و رنگ فلز آن هم با سردی یا گرمی رنگ پوستتان همخوانی کامل دارد و حتی رنگ سنگ قیمتی آن هم با رنگ پوستتان متناسب است زیرا  دقیقا با توجه به ویژگی های فردی خود آن را سفارش می‌دهید .از مزایای دیگر اینکه طلایی که با طرح اسم یا شعر، جمله، طرح یا لوگوی خاصی طراحی و ساخته می‌شود.

معایب طراحی سفارشی زیورآلات طلا چیست؟

ایراد خاصی را نمی‌توان برای طراحی سفارشی زیورآلات طلا نام برد. شاید تنها اشکال این کار، بیشتر بودن قیمت طرح‌های سفارشی نسبت به طرح‌های موجود باشد. یعنی شما باید هزینه بیشتری متقبل شوید چون باید به طراح جواهرات دستمزد بدهید تا طلای شخصی شما را بسازد و مسلماً این کار ارزان نیست و هر تغییر طرح یا تغییر مدل، دستمزدهای جداگانه خود را دارد.

از دیگر معایب طراحی شخصی طلا این است که شما امکان پس دادن و مرجوع کردن آن را ندارید. این یک سفارش شخصی است و بدون شک برای هیچ کس دیگری مناسب نخواهد بود. همچنین، شما زمان و هزینه‌ی بیشتری صرف می‌کنید و اگر نتیجه کار مورد پسندتان قرار نگیرد هیچ راه برگشتی نخواهید داشت. البته انتخابی است که خودتان کرده‌اید!

چگونه بهترین طراح طلا و جواهر را پیدا کنیم؟

  • خوب است کارهای ساخته و عرضه شده‌ی طراحان مختلف را بررسی کنید و ببینید آیا طرح‌هایشان با سلیقه شما همخوانی دارد یا خیر.
  • سپس هزینه و قیمت‌های ساخت و اجرت و دستمزد را بررسی کنید.
  • در نهایت برندی که از همه باانصاف‌تر است و مهارت و ظرافت کاری بالایی دارد را انتخاب کنید.

چگونه طرح ذهنی خود را به طراح جواهرات توضیح دهیم؟

شما میتوانید در اینترنت یک عکس از طلایی که طرح آن مورد‌نظر شماست پیدا کنید و از روی عکس تغییراتی که در نظر دارید را برای طراح توضیح دهید یا اگر طراحیتان خوب است میتوانید طرح موردنظرتان را روی کاغذ بکشید و به او نشان دهید. به طور مثال برای ساخت گردنبند طلا با طرح دلخواه خود به شکل یک گل میتوانید مدل های مختلف این طرح را در اینترنت ببینید و نزدیکترین عکس به ایده ذهنی خود را انتخاب و برای طراح بفرستید. برایش توضیح دهید که مثلا دوست دارید گلبرگ های موردنظر شما گردتر یا تیزتر باشند .

طراح نیز در اولین قدم یک طرح اولیه به شما ارائه می‌کند که قبل از آغاز مراحل ساخت حتما مطمئن شوید که این طرح با ایده ذهنی شما همخوانی دارد و یا می‌توانید همه زوایای طرح را به صورت سه بعدی بررسی کنید تا نتیجه کار دقیقا همان چیزی باشد که میخواهید.

ساخت طلای سفارشی یکی از بهترین راه‌های موجود برای داشتن یک اکسسوری منحصر به فرد است که می‌توانید در استایل‌های مختلف از آن استفاده کنید. در این روش می‌توانید طرح دلخواه را بر روی جواهرات مورد نظر خود اجرا کنید تا امکان شخصی سازی برای شما فراهم شود.

تمامی جواهرات شامل پلاک دستبند زنجیر و انگشتر قابلیت سفارشی سازی دارند؛ همچنین به دلیل محدودیت مالی خود می‌توانید جواهرات مورد نظر را در وزن‌های سبک‌تر سفارش دهید. در این شرایط می‌توانید با صرف هزینه پایین‌تر جواهرات منحصر به فرد خود را داشته باشید.

سفارش اینترنتی ساخت طلا

ساخت طلا با طرح دلخواه به صورت اینترنتی کار را برای شما راحت‌تر می‌کند و موجب صرفه جویی در وقت و انرژی می‌شود. فروشگاه اینترنتی لیلیوم با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع جواهرات طلایی یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای سفارش آنلاین ساخت طلا است. این فروشگاه دارای یک فرم سفارش جواهرات است که می‌توانید مشخصات اکسسوری مورد نظر خود را معرفی کنید.

تمامی زیورآلات مانند پلاک، گردنبند، دستبند و … قابلیت شخصی سازی در این صفحه را دارند‌؛ زیرا می‌توانید فرم سفارش خود را به محصول مورد نظر لینک بدهید.

قیمت سفارش ساخت طلا

عوامل متعددی در قیمت سفارش ساخت طلا نقش دارند که مهم‌ترین آن‌ها شامل وزن محصول، فروشگاه و موقعیت‌ مکانی است. سفارش ساخت طلا در کرج و تهران به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با صرفه جویی در هزینه‌های مصرفی برای شما ارسال می‌شود.

در صورتی که قصد خرید جواهرات طلایی سنگین وزن با طراحی‌های پیچیده‌ را دارید‌ به دلیل اجرت ساخت بالا باید مبلغ بیش‌تری بپردازید. سفارش ساخت طلا در بازار تهران یکی از بهترین راه‌های موجود در این زمینه است که با تنوع بالا می‌توانید محصول دلخواه خود را سفارش دهید.

سفارش ساخت پلاک طلا به طلاساز

پلاک طلا یکی از بهترین جواهرات برای شخصی سازی است که می‌توانید طرح دلخواه خود را بر روی آن اجرا کنید‌. سفارش ساخت طلا به طلاساز در زمینه ضرب پلاک به دلیل هزینه اجرت ساخت پایین یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای هدیه دادن به فرد مهم زندگی‌تان است.

برای تکمیل اکسسوری طلایی خود می‌توانید سفارش ساخت گردنبند طلا را نیز بدهید تا یک ترکیب فوق‌العاده‌ای جذاب را در استایل‌های خود استفاده کنید‌.

سفارش ساخت طلا ارزان

توجه به هزینه سفارش ساخت طلا در تهران برای افرادی که دارای محدودیت مالی هستند از اهمیت بالایی برخوردار است. در این شرایط راه‌های زیادی برای کاهش قیمت نهایی ساخت طلا سفارشی شده وجود دارد؛ برای مثال استفاده از اکسسوری‌های سبک وزن با کاهش استفاده از طلا در جواهرات سفارشی ساز تا حدود زیادی قیمت کلی را کاهش می‌دهد. کاهش طرح‌های موجود بر روی جواهرات طلایی یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌توانید جواهرات ارزان‌ قیمتی را سفارش دهید.

دکمه بازگشت به بالا