فرآیند چاپ و تولید نایلون رکابی ارزان و باکیفیت

از نایلون دسته رکابی می‌توان به عنوان یکی از پرکاربردترین انواع کیسه پلاستیکی یاد کرد. پلاستیک دسته رکابی در تمامی فروشگاه‌ها، بازارها و مراکز خرید مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نایلون‌ها در دو نوع سفید کاملا شفاف و نایلون‌های رنگی عرضه می‌شوند و طبق سفارش مشتری در ابعاد، طرح‌ها و ضخامت‌های مختلف قابل تولید هستند. در ادامه این مقاله از شرکت آذین پلاست کیمیا همراه ما باشید تا به طور جامع نایلون رکابی را بررسی کنیم.

پلاستیک دسته رکابی چیست؟

پلاستیک دسته رکابی یکی از پر مصرف ترین انواع پلاستیک دسته دار است که تقریبا در تمامی فروشگاه‌ها،‌ هایپر مارکت‌ها، بازارها و مراکز خرید مورد استفاده قرار می‌گیرد. علت نام گذاری پلاستیک رکابی به این نام، شکل دسته‌های آن است که شبیه لباس‌های دارای بند رکابی است. این محصول در دو جنس نایلون و نایلکس تولید می‌شود. فرق این دو در ظاهر این است که نایلون نرم، انعطاف پذیر، شفاف و براق، اما نایلون خشک و مات است.

انواع نایلکس دسته رکابی

این نایلکس‌ با توجه به رنگ و درجه کیفیت به دسته‌های مختلفی تقسیم بندی می‌شوند. ماده‌ی تشکیل دهنده‌ی اصلی برای تولید این کیسه‌ها، پلی‌اتیلن سنگین است که با درجه کیفیت‌های مختلفی در دسترس است. اگر این محصول با مواد اولیه درجه یک و با کیفیت تولید شود، محصول با کیفیتی تولید و عرضه می‌شود. اگر این نایلکس با مواد اولیه درجه 2 و 3 یا همان مواد بازیافتی تولید شود نایلکس‌های تولید شده با این نوع مواد استاندارد نیستند و نمی‌توان از این مدل نایلکس رکابی برای موارد مختلف، خصوصاً مواد غذایی استفاده کرد .

  • نایلکس رکابی شفاف: بسیاری از مشاغل مانند تره بارها یا میوه فروشان نیازی به نمونه‌های رنگی یا چاپ دار ندارند به همین علت در اکثر موارد از نایلکس دسته رکابی شفاف استفاده می‌کنند.
  • نایلکس رکابی سفید: یکی از بیشترین مصارف پلاستیک دسته رکابی رنگ سفید و ساده است.
  • نایلکس رکابی رنگی: این نایلکس‌ها با افزودنی‌های رنگی مناسب به رنگ دلخواه مشتری تولید می‌شود.

مزایای نایلون دسته رکابی آذین پلاست کیمیا

یکی از اصلی‌ ترین مزیت‌‌های پلاستیک‌ دسته رکابی آذین پلاست کیمیا، دارا بودن دسته‌‌هایی است که فشار زیادی را به حمل ‌کننده وارد نمی‌‌کند و می‌توان آن را به راحتی حمل نمود. در ادامه به برخی دیگر از مزایای می‌پردازیم.

  • پلاستیک دسته رکابی به علت نوع دسته دارای استقامت بسیار بالاتری نسبت به دیگر کیسه‌های پلاستیکی است و با استفاده از آن می‌‌توان حجم زیادی از مواد سنگین را بدون این که کیسه پاره شود جا به ‌جا کرد.
  • این نایلون‌ها هزینه تولید پایینی دارند و برای خریدارانی که اکثرا آن‌ها را به صورت عمده و در حجم‌های بالا سفارش می‌دهند مقرون به صرفه هستند.
  • شما قادرید این نایلون‌ها را بسته به سلیقه و رنگ دلخواه خود سفارش دهید. پر فروش ترین رنگ نایلون رکابی رنگ شیشه ای و رنگ شیری است که در سوپر مارکت‌ها و برخی فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • نایلکس رکابی به صورت سوزنی و آجدار نیز تولید می‌شود که در قیمت آن تاثیر چندانی نمی‌گذارد اما جذابیت خوبی در شکل ظاهری آن ایجاد می‌کند.

چاپ نایلون رکابی

بسیاری از فروشگاه‌ها برای بهتر دیده شدن و تبلیغات لوگو، شعار تبلیغاتی، آدرس فروشگاه و… را روی نایلون دسته رکابی چاپ می‌کنند. چاپ نایلون اگر از کیفیت و دوام مناسب و کافی برخوردار باشد توسط مشتری نگهداری می‌گردد و دور انداخته نمی‌شود و مجدد به عنوان کیسه خرید مورد استفاده قرار می‌گیرد. با دست به دست چرخیدن نایلون‌ها پیام تبلیغاتی به راحتی منتقل شده و باعث جلب نظر مخاطب می‌گردد. امروزه با تغییر شیوه تبلیغات، چاپ نایلون می‌تواند به راحتی در زمینه پیشرفت کسب و کار مؤثر و مفید باشد.

فرآیند تولید نایلون دسته رکابی

برای تولید نایلون دسته رکابی مواد اولیه مورد نیاز از پلی اتیلن سبک تهیه می‌شود و به محصول تولید شده، نرمی ‌و شفافیت می‌دهد. پس از خرید مواد و ترکیب نمودن آن ها که نیاز به دانش و تجربه کافی دارد، آن ها را داخل قیف های مکنده دستگاه تولید نایلون می‌ریزند که نام این ماشین، اکسترودر است. دستگاه اکسترودر دمشی، با ذوب نمودن مواد اولیه، آن را به قسمت غالب می‌رساند و پس از عبور مواد از غالب، فیلم خام که نایلون نام دارد از دهانه غالب بیرون می‌آید و به سمت بالا هدایت می‌شود تا کمی ‌سرد شده و پس از آن سرازیر می‌شود تا به دور لوله های مقوایی یا پلاستیکی، جمع شوند و به یک طاقه نایلونی تبدیل شوند. پس از اینکه رول نایلون آماده شد، طاقه مذکور را بر روی دستگاه چاپ نصب و تنظیمات لازم را جهت چاپ نایلون دسته رکابی فروشگاهی، اعمال نموده که پس از چاپ، طاقه را بر روی دستگاه دوخت نصب نموده و با عملیات دوخت پلاستیک، نایلون ها را با دستگاه پانچ، که دارای تیغه های مخصوص است و دای کات نام دارد، دسته رکابی را در قسمت فوقانی نایلون، در می‌آورند.

خرید پلاستیک رکابی مرغوب از آذین پلاست

قیمت پلاستیک دسته دار کیلویی به چند عامل مهم بستگی دارد که هر کدام می‌توانند قیمت فروش و خرید عمده را تحت تاثیر قرار دهند. مواد اولیه مهم ترین عامل موثر در قیمت نایلون است. هر چه قدر نوع ماده اولیه بهتر باشد کیفیت نایلون تولیدی نیز بالاتر و در نتیجه قیمت محصول بیشتر می‌شود. به علاوه، اگر حجم سفارش بالا باشد می‌تواند منجر به کاهش قیمت شود و از نظر باربری نیز به صرفه تر است. شرکت آذین پلاست از بزرگترین شراکت تولید نایلون در سطح کشور بوده که خیال مشتریان را از نظر کیفیت محصول راحت کرده است. این شرکت با سال‌ها سابقه در این حوزه، تجارب ارزشمندی به دست آورده است که موجب اعتماد بیشتر مشتریان می‌شود. جهت خرید نایلون دسته رکابی، با کارشناسان شرکت آذین پلاست تماس حاصل فرمایید.

جمع بندی

اکثر بازاریان جهت کم کردن قیمت بسته بندی، برای حمل محصولات از نایلون دسته رکابی چاپی و یا بدون چاپ استفاده می‌کنند. این نایلون‌ها در رنگ‌ها، طرح‌ و ابعاد مختلف قابل تولید بوده و با استقبال مشتریان زیادی روبه رو شده است. در این مقاله به بررسی ویژگی‌های نایلون رکابی پرداختیم تا شما همراهان همیشگی اطلاعات کافی را هنگام خرید این محصول داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا