بین الملل

بیانیه نخست وزیر ایران به سوریه می رود / بشار اسد و ظریف به سه موضوع مهم معطوف شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا ، کمال خلف ، روزنامه نگار فلسطینی ، نیز با انتشار مطلبی خبری را که توسط روزنامه رای آل یوم منتشر شده درباره سفر محمد جواد ظریف به سوریه نوشت: چه بگویم محمد جواد ظریف برای دیدار با مقامات از جمله بشار اسد به سوریه سفر کرد. به گفته منابع ایرانی ، سفر به دلیل درگذشت کورونا در ایران به تأخیر افتاد.

بیشتر بخوانید:

بشار اسد از رفتار سردار سلیمانی در مبارزه با تروریسم در سوریه قدردانی می کند

طبق افسانه ، ایران قبل از شیوع بیماری در کشورهای اروپایی و آمریکا و اجتماعات صدها نفر در سراسر جهان. کورونا جلسات و کنفرانس های عمومی بین سران جهان را لغو و قطع کرده است و مقامات دیپلماتیک امیدوارند که جلساتی را در رسانه های اجتماعی برگزار کنند.

آل یومند در پاسخ به این سؤال كه چرا ظریف می تواند به دمشق سفر كند و در هنگام بهبودی تاجگذاری با امپراتور سوریه (بشار اسد) دیدار كند ، نوشت: ناشی از سه مشکل: اول ، محاکمه هایی که برای مبارزه با عروق ویروس کرونا و تروریسم ترکیب می شوند. ایران ایران برای دیدار سه جانبه در سلسله مذاکرات بین حسن روحانی ، ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردو مقامات ایران ، روسیه و ترکیه در بازداشت به سر می برد.

محمد جواد ظریف - بشار اسد

محمد جواد ظریف و بشار اسد

کمال خلف در بیانیه خود در مورد سه موضوع گفت: “آنچه در ابتدا بیانیه دیپلماتیک بود ، امروز از نظر ارتباطات و روابط بین مقامات دولتی در کشور ساخته می شود. در مورد دوم و سوم ، ظریف تا زمان رسیدن به دمشق در مورد هدف این سفر صحبت نکرد و تمام اطلاعات در سخنگوی وزارت امور خارجه درباره دولت دوجانبه از دست رفت. ، مبارزه با تروریسم و ​​اداره امور در واقع ، وزیر امور خارجه ایران درمورد موضوع خود حرف های بیشتری برای گفتن دارد.

وی افزود: نشانه ها و تظاهرات هایی در مورد همکاری ایالات متحده و روسیه وجود داشته و به نظر نمی رسد که ترکیه خواستار ترك سوریه است ، گرچه به اطلاع عموم نرسیده بود و مذاكرات و گفتگوها در جریان بود. در لابی و نه جلوی دوربین. این همین است یکی از مورد توجه همه احزاب برای برگزاری اولین انتخابات ریاست جمهوری در سوریه این است که مأمورین سه کشور در قالب توافق های دو جانبه یا دو جانبه ممنوع شوند.

این مشاور فلسطینی اظهار داشت: از طرف دیگر نشانه هایی وجود دارد مبنی بر اینکه ایالات متحده مایل به مذاکره درباره توافق با ایران درمورد مسائل داخلی است. ایران این پیشنهاد را رد کرد ، اولین بار در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما و طی یک سال کاری سخت در سال 2015 که منجر به “سرمایه گذاری مشترک” شد به نام “کار جنگی” نامیده می شود. این دومین بار از عزیمت رئیس جمهور دونالد ترامپ از خدمت سربازی است و نقطه بازگشت واشنگتن (به بورژام) تبادل عقاید و معاهدات در موضوعات بین المللی (از جمله پرونده موشکی). ایران بارها گفته است که قصد دارد با بررسی عملیات نظامی خود و سایر موارد مخالفت کند.

آیا ظریف در مورد اتحاد خردمندانه تهران و دمشق علیه آمریکا با مقامات سوری صحبت کرده است؟

در هفته های اخیر ، چندین حمله نظامی آمریکا به ایران پرواز کرده است ، در مقایسه با ترامپ و مایک پومپئو ، وزیر امور خارجه ، گفتند 1.6 میلیارد دلار آزاد شده است از کالاهایی که ایران در اروپا نگهداری کرده است. . ^ E ها هیم. واشنگتن به گنجینه های عراق و یمن توجه می کند و با چراغ سبز زندان شکاف بین این دو کشور ایجاد می شود. علاوه بر این ، ترامپ دیروز در مورد اجرای دی قرن (در سرزمین های اشغالی) صحبت کرد. به نظر می رسد تهران قصد دارد با سفر ظریف به سوریه پیام قدرتمندتری به واشنگتن بفرستد.

“تهران و ایالات متحده در معرض خطر هستند” ، تاکنون در آنچه تهران به دنبال آن است و متحدانش علیه ایالات متحده در مورد شرایط خاص در قبل از انتخابات ریاست جمهوری “هدف اصلی این اعتراض نصب دونالد ترامپ و عدم ارسال سبد هدیه وی به اسرائیل (به شکل توافق قرن) بود.

کمال خلف نوشت: “منطقه دیگری که می تواند به محورهای مقاومت حمله کند ، مرز شمالی سوریه است که احتیاج به احداث خط امنیتی از اعماق عراق تا سوریه دارد و برای در این رویداد همکاری بین ایران ، سوریه و عراق ضروری است. ” اما در قسمت شمالی سوریه چیزی حاصل نشده است و ویژه ای در ادلب که تاکنون در این زمینه نشان داده شده است ، در مسکو است.

التنف

التنف سوریه

وی افزود: “ترکیه علیرغم وعده های داده شده ، همچنان به کار در استحکامات خود در آنجا ادامه می دهد و پایگاه نظامی و نظامی آن روزانه در حال افزایش است.” “” این صدای بلندتر از گذشته به نظر می رسید. به نظر نمی رسید که دمشق و تهران از موضع روسیه در مورد ادلب راضی باشند ، اما آنها از توافق روسیه و ترکیه در مورد ادلب استقبال می کنند.

آخرین ایمیل / 4106/4033 /

دکمه بازگشت به بالا