استان ها

مثبت‌اندیشی را با گوش‌دادن به موسیقی کیهانی “زیر آستانه‌ای” تجربه کنید

محققان یکی از فعال ترین شرکت ها در زمینه موسیقی علمی با استفاده از تکنیک “موسیقی سابلیمینال” (Subliminal Music) موسیقی کیهانی ارائه داده اند که به گفته آنها گوش دادن به این نوع موسیقی به عمق ناخودآگاه ما نفوذ می کند و باعث می شود این یک فکر مثبت باشد و از احساسات ناخوشایند جلوگیری کند.

به گزارش مجله روز ، موسیقی زیر آستانه موسیقی است که در آن پیام ها در دامنه پایین تر از آستانه یک انسان عادی ضبط می شوند.

بیژن نوروز نوازنده ، ترانه سرا و مجری علمی معتقد است که فقط گوش دادن به “موسیقی زیر آستانه” برای چند روز کافی است ، در این صورت خواهید فهمید که افکار شما تغییر کرده و نگرش مثبت تری پیدا کرده اید.

کلمه زیر آستانه در لغت به معنای زیر آستانه ادراک آگاهانه است. موسیقی آستانه ای نوعی موسیقی است که در آن پیام ها در محدوده زیر شنوایی یک انسان عادی ضبط می شوند. بنابراین از انسداد ذهن آگاه جلوگیری می کند. با گذشت زمان ، ضمیر ناخودآگاه تشخیص می دهد که این پیام ها درست است و بنابراین بر رفتار همه افراد تأثیر می گذارد.

شرکت موسیقی جهانی نوروز بیژن صداهای زیر آستانه ای را ضبط کرده است که به ما کمک می کند تا ذهن ناخودآگاه خود را به راحتی از نو برنامه ریزی کنیم و در گسترش ذهنیت مثبت ، خلاص شدن از گناه و جذب فراوانی و غیره موثر است.

تغییر مثبت در تفکر با گوش دادن به موسیقی زیر آستانه

بیژن نوروز ، مجری طرح در مصاحبه با مجله روز ، وی گفت: “پیام رسانی آستانه به طور گسترده ای در پخش تجاری استفاده می شود.” “بسیاری از شرکت ها هستند که سرمایه گذاری زیادی در فناوری پیام رسانی آستانه انجام می دهند.” آنها معتقدند که این بهترین روش برای مثبت جلوه دادن این پیام ها از نظر تصویر ، کلمه و صدا است.

وی افزود: اعتقاد بر این است که این پیام ها ابتدا بر ضمیر ناخودآگاه تأثیر می گذارند ، که به نوبه خود بر قسمت آگاه ذهن تأثیر می گذارد ؛ زیرا وقتی این پیام های زیر آستانه توسط ذهن آگاه ما دیده یا شنیده می شود ، هرگز شناسایی و نادیده گرفته نمی شوند. تا اینکه از ذهن آگاه به ذهن آگاه برسند.

به گفته این محقق ، ذهن آگاه می تواند پیام را دریافت کند ، اما فرصت تفسیر آن را ندارد و بنابراین آن را نادیده می گیرد.

در مورد تأثیرات مثبت پیام های زیر آستانه بر قطعات موسیقی آرامش بخش ، نوروز توضیح داد: قسمت ناخودآگاه ذهن محل قرارگیری قدرت انسان است و این قسمت مرکز وجود انسان محسوب می شود. مطالعات علوم اعصاب نشان می دهد 95 درصد زندگی روزمره ما توسط ضمیر ناخودآگاه هدایت می شود. این بدان معنی است که بیشتر ذهن ما حالتی شبیه به خلبان خودکار در هواپیما دارد و حتی متوجه آن نمی شویم.

وی ادامه داد: “بنابراین ما می توانیم درک کنیم که چرا ، برای داشتن زندگی شادتر ، باید شروع به کاوش در این جنبه از خود کنیم و به برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخودآگاه خود همانطور که می خواهیم فکر کنیم.”

مجری با تأکید بر اینکه موسیقی زیر آستانه به ما در انجام این کار کمک می کند ، خاطرنشان کرد: جمله ای کوتاه و مثبت به نام “تأکید زیر آستانه” یا “پیشنهادهای زیر آستانه” که در یک قطعه موسیقی تعبیه شده است. اعماق ضمیر ناخودآگاه ما نفوذ می کند و ما را مجبور به این کار می کند. حتی می توانید این ضبط ها را هنگام خواب گوش دهید.

وی تأکید کرد که شرکت موسیقی جهانی بیژن نوروز از ترکیبی از دو فناوری برای کمک به برنامه نویسی ناخودآگاه به خوبی استفاده می کند. ما از دو عکس گوش و صداهای تک رنگ (ایزوکرونیک) استفاده می کنیم که دسترسی خوبی به ضمیر ناخودآگاه دارند. فرکانس های صوتی برای پذیرفتن پیشنهادات فعالیت مغز را به حالت مطلوب هدایت می کنند.

این پژوهشگر موسیقی موسیقی با تأکید بر اینکه موسیقی زیر آستانه جاسازی شده در این پیام راهی قدرتمند برای رسیدن به ضمیر ناخودآگاه از طریق استدلال منطقی است ، خاطرنشان کرد: هیچ تغییری در زندگی از طریق سطح حاصل نمی شود ذهن آگاه .رد تنها راه عبور از سطح ناخودآگاه است.

او فکر می کند برای گوش دادن به موسیقی زیر آستانه برای چند روز کافی است. سپس متوجه خواهید شد که افکار شما تغییر کرده و نگرش مثبت تری پیدا کرده اید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا