استان ها

توسعه نباید موجب فساد و رانت و بی عدالتی شود

به گزارش خبرگزاری مجله روز قزوین ، عبدالله آقا علیخانی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که روز چهارشنبه در استانداری برگزار شد ، اظهار داشت: مهمترین نگرانی ما در سیستم نظارت رعایت قوانین قانونی و حقوق بیت المال است.

وی گفت: توسعه نباید منجر به فساد یا حذف موازین قانونی ، بی عدالتی و جستجوی رانت شود و هر جا گزارشی از تخلف دریافت شود ، ما وظیفه داریم وارد آن شویم.

بازرس کل استان قزوین اظهار داشت: سوال انتقال زمین به بخش خصوصی برای ساخت بیمارستان 1000 تختخوابی با توجه به گزارشی که دریافت کرده ایم مبهم است ، بنابراین باید “با دقت بررسی شود تا هیچ انحراف یا فساد در آن.

علیخانی یادآور شد: در این طرح سه س basicال اساسی داریم و لازم است ابتدا ارزش زمین پیشنهادی 100 هکتار تعیین و کاربری آن اعم از آموزشی یا پزشکی مشخص شود.

image_2021_3_17-6_30_36_651_4M1

وی اظهار داشت: در روند تبدیل اسناد در زمین ابهاماتی وجود دارد که باید بررسی شود آیا مجوزهای قانونی دریافت شده یا مشکلی وجود دارد.

بازرس کل استان قزوین یادآور شد: در کارگروهی که به دستور استاندار تشکیل شده است در صورت عدم ابهام آماده ارائه نظرات کارشناسی خود و اعلام نظر نهایی هستیم.

واگذاری 100 هکتار زمین برای احداث یک بیمارستان 1000 تختخوابی و یک مجتمع بزرگ توریستی و تندرستی که با اعتبار خصوصی 9 میلیارد تومان در قزوین مستقر شده بود ، یکی از دستور کارهای شورای برنامه ریزی امروز بود. او توسط فرماندار منصوب شد. جنبه های تخصصی طرح را بررسی کرده و نتیجه را به هیئت مدیره گزارش دهید تا تصمیم نهایی گرفته شود.

دکمه بازگشت به بالا