اقتصادی

ثبات قیمت‌ها در بازار طلا و سکه در یک هفته نیمه تعطیل

طبق تحلیل یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران ، همزمان با بسته شدن بازارها به دلیل گسترش موج پنجم تاج از روز سه شنبه ، بازار طلا و سکه با آرام و حداقل نوسان و تقاضا در این هفته نیمه تعطیل.

ایوب اکبری پور در گفت وگو با مجله روز ، درباره وضعیت بازار ملی سکه و طلا طی هفته گذشته اظهار داشت: قیمت جهانی طلا در این هفته کاهش یافت و اگرچه در ابتدای هفته 1813 دلار بود ، اما به 1797 دلار کاهش یافت. . در پایان هفته. افت 16 دلاری را تجربه کرد. از این نظر ، با آرامش نسبی قیمت های بازار ارز ، قیمت طلا و سکه در حداقل نوسان باقی ماند.

یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران ، متذکر شد که بازار هفته گذشته از سه شنبه همزمان با گسترش موج پنجم تاج بسته شد. وی افزود: در نتیجه ، این هفته با کاهش تقاضا و رکود همراه بود که منجر به کاهش حجم تجارت و حجم تجارت شد ؛ همه اینها منجر به روند مداوم قیمت سکه و طلا شد.

این مقام اتحادیه تأکید کرد: متوسط ​​بسته شدن بازار و احتیاط خریداران در بازار همراه با افت قیمت هر اونس طلا و ثبات بازار ارز در نهایت باعث طلا و سکه های بازار با تجربه شد. هفته گذشته یک بازار آرام و کند.

اکبری پور در مورد قیمت ارز و طلا در معاملات اخیر و تغییرات آنها نسبت به ابتدای هفته گفت: به دلیل تعطیلی بازار طلا از اواسط هفته گذشته ، قیمت ها در نیمه دوم تغییر نکردند و در نیمه اول هفته ، قیمت ها نوسان کمتری دارند. “نتیجه ارز جدید در تمام بهار با افزایش قیمت حدود 60،000 تومان نسبت به ابتدای هفته در پایان هفته به 10،590،000،000 تومان رسیده است ، و هر ارز طرح قدیمی بدون نوسان نسبت به ابتدای هفته 10 میلیون و 400 هزار تومان تعیین شده است. قیمت داشته است.

وی افزود: علاوه بر این در پایان هفته قیمت هر نیم سکه با 50 هزار تومان کاهش به 5 میلیون و 450 هزار تومان و قیمت ارز چهارم نیز با کاهش 3 میلیون و 400 هزار تومانی به 3 میلیون و 400 هزار تومان رسیده است. سکه های یک گرمی در این هفته بدون تغییر در 2.2 میلیون دلار باقی مانده اند.

اکبری پور گفت: هر اونس طلای 17 عیار با اندکی افت 5000 تومانی ، 4 میلیون و 565 هزار تومانی و هر گرم طلای 18 عیار با اندکی کاهش هزار تومانی نسبت به ابتدای هفته ، رسیده است. یک میلیون و 54 هزار تومان.

یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان کرد: به طور معمول با کاهش تقاضای بازار ، حباب ارز نیز در حال کاهش است ، بنابراین حباب ارزی همچنان زیر 300 هزار تومان است و تغییر قابل توجهی نسبت به هفته گذشته تجربه نکرده است. ، و در آخرین معاملات حدود 260،000 ، تومان بوده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا