حوادث

برقراری بیش از ۳۷۰۰ تماس مزاحمت آمیز با اورژانس تهران در یک هفته/ افزایش ماموریت‌های اورژانس

رئیس مرکز اورژانس استان تهران انجام ۲۶ هزار ماموریت از سوی اورژانس تهران در هفته گذشته خبرداد.

محمد اسماعیل توکلی در گفت‌وگو با مجله روز، درباره آمار ماموریت‌های اورژانس در استان تهران در هفته گذشته، گفت: از تاریخ ۱۵ تا ۲۲ دی ماه امسال در مجموع  ۶۰ هزار و ۳۷۲ تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۵ اورژانس برقرار شده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه هفته قبل‌تر خود، ۱۵ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: مجموع تعداد تماس‌های برقرار شده، منجر به برگزاری ۲۶ هزار و ۲۲۶ ماموریت شده که آمار آن در مقایسه با مدت مشابه هفت قبل‌تر خود یک درصد افزایش داشته است. همچنین در پی این مأموریت‌ها ۶۴۰۴ به مراکز درمانی انتقال  داده شدند که این تعداد نیز کاهشی یک درصدی در مقایسه با آمار هفته قبل‌تر خود دارد. ۱۹ هزار و ۸۲۲ نفر نیز خدمات درمانی را در محل دریافت کردند. 

رئیس مرکز اورژانس استان تهران با بیان اینکه آمار مزاحمان تلفنی با سامانه ۱۱۵ اورژانس استان تهران در هفته گذشته کاهشی ۱۰ درصدی را در مقایسه با هفته قبل‌تر خود داشت، گفت: در این مدت متأسفانه ۳۷۶۵ تماس مزاحمت‌آمیز با اورژانس برقرار شده است.

توکلی به تفکیک ماموریت‌ها نیز اشاره کرد و افزود:‌ از مجموع مأموریت‌های ثبت شده، ۳۹۳۷ مورد مربوط به حوادث ترافیکی بوده که به نسبت هفته قبل دو درصد افزایش داشته است. همچنین ۲۲ هزار و ۱۲۹ مورد نیز حوادث غیرترافیکی بوده که افزایشی یک درصدی در مقایسه با هفته قبل‌تر از خود را نشان می‌دهد. 

به گفته وی  اورژانس هوایی ۹ سورتی پرواز داشته که در پی آن ۶ نفر را به مراکز درمانی انتقال داده است. ۸۷ نفر نیز متاسفانه با گاز CO مسموم شدند.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در استفاده از سبک نوشتاری منحصر به فرد هستم. توانایی خلق تاثیر و ارتباط عاطفی با خوانندگان را دارم.
دکمه بازگشت به بالا