استان ها

۱۷هزار فقره وام بدون ضامن در قزوین پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری مجله روز از قزوین؛ کاوه نائینی، مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه آنلاین ایران در استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت سالروز تاسیس بانک قرض‌الحسنه آنلاین ایران برگزار شد؛ به مهمترین اقدامات انجام شده یکسال اخیر پرداخت و اظهارکرد: بانک قرض الحسنه آنلاین ایران در خصوص منابع خود از اول سال جاری رشد ۵۶درصدی داشته و در حال حاضر به منابع ۶۶هزار و ۵۰۰هزارمیلیارد ریال دست یافته است.

او افزود: همچنین مصارف قرض‌الحسنه آنلاین ایران، ۴۴درصد رشد داشته و نسبت مطالبات به مصارف به کمتر از نیم درصد یعنی ۲۷صدم درصد رسیده است.

نائینی گفت: ۳۰۰هزار مشتری و ۵۵۰هزار سپرده داریم و کفایت سرمایه بانک به میزان ۹ و نیم درصد می باشد.

این مسئول با بیان اینکه ۶۱درصد تعداد کل وام های پرداخت شده به مبلغ ۳۹میلیاردریال بوده، توضیح داد: ۱۷هزار فقره وام بدون ضامن به مبلغ ۵هزار و ۵۰۰هزار میلیارد ریال در سال جاری پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه آنلاین ایران با اشاره به اینکه تلاش می کنیم با ارائه خدمات آنلاین از مراجعه حضوری مشتریان به شعب نیز جلوگیری کنیم، اظهارکرد: ۲۷هزار افتتاح حساب آنلاین و ۳۴هزار پرونده وام آنلاین انجام شده که حدود ۶هزار کاربر اینترنتی و ۲۷هزار کابر همراه بانک فعال شدند و حدود ۳هزار و ۴۰۰ درخواست سفته الکترونیک داشتیم.

نائینی در خصوص انجام تسهیلات تکلیفی گفت: حدود ۳۲۱فقره وام ازدواج و همچنین ۴۰۲فقره وام فرزندآوری پرداخت شده است.

او افزود: رویکرد امسال بانک قرض الحسنه آنلاین ایران اشتغال و اقتصاد بوده که به کمیته امداد تسهیلات بیشتری تخصیص یافته یعنی حدود یک هزار و ۴۰۰میلیارد اعتبار دارد که تا الان ۴۴درصد آن تحقق یافته و ۵۴۰فقره وام به مبلغ ۶۰۰هزارمیلیارد ریال پرداخت شده است.

این مسئول در خصوص اشتغال سازمان بهزیستی نیز گفت: ۵۹فقره وام به مبلغ ۸۰هزار میلیارد ریال کل اعتبار ۸۰درصدی این سازمان پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه آنلاین ایران از پرداخت تسهیلات به بنیاد برکت توضیح داد: تعداد ۱۴۴فقره وام به مبلغ ۱۹۳هزارمیلیارد ریال در خصوص اشتغال بنیاد برکت و ۳۰۰میلیون ریال وام نیز برای معرفی شدگان سامانه سامد پرداخت شده است.

نائینی بیان کرد: در خصوص جز۲ بند ج تبصره۱۶ بیمار معسر خاص تعداد ۴۵فقره پرداخت وام به مبلغ ۱۱میلیارد ریال داشتیم و در مورد تسهیلات تکلیفی ماده۱۸ حمایت از مشاغل خانگی تعداد ۱۰۵فقره وام به مبلغ ۱۱۵میلیارد ریال پراخت شده است.

او در خصوص طرح های انجام شده، افزود: بانک قرض‌الحسنه آنلاین ایران طرح کالاکارت را به تعداد هفت هزار و ۱۲۴فقره به مبلغ ۴هزار میلیارد ریال به فروش رسانده است و در طرح مهریار با ۵۰سازمان و شرکت قرار داد بستیم که حدود ۱۵هزار و ۶۰۰نفر حقوق می گیرند و حدود ۵۳۰میلیارد ریال وام پرداخت شده است.

این مسئول ادامه داد: اجرای طرح کالا کارت برای مزدوجین دهه۶۰، کمک بلاعوض۲۰۰میلیاردریالی و توزیع غذای گرم به مددجویان بهزیستی، پرداخت ۷۵۰میلیون تومان وام به شرکت های دانش بنیان و امضا تفاهم نامه با صندوق نوآوری و شکوفایی دانش بنیان از دیگر اقدامات در حوزه مسئولیت های اجتماعی بانک قرض الحسنه آنلاین ایران برشمرد.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه آنلاین ایران اظهارکرد: بانک قرض الحسنه آنلاین ایران بیشترین فروش منابع در کل نظام بانکی داشته و در حال حاضر در جایگاه رتبه ششم قرار دارد.

46

دکمه بازگشت به بالا