بین الملل

لطیفی: آزمون استخدامی آموزش و پرورش اسفندماه برگزار می‌شود

لطیفی: آزمون استخدامی آموزش و پرورش اسفندماه برگزار می‌شود

رئیس سازمان سازمان اداری و استخدامی در حاشیه هیئت دولت، گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش اگر تامین اعتبار شود اسفندماه و قبل از ماه رمضان انجام می‌شود.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزای علم وفناوری آنا، میثم لطیفی رئیس سازمان سازمان اداری و استخدامی در حاشیه نشست امروز چهارشنبه (13 دی ماه) هیأت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: در دولت سیزدهم چند اتفاق بسیار خوب رخ داد، یکی اینکه ما به همه دستگاه های اجرایی ابلاغ کردیم که در مجاورت خود مهد کودک ایجاد بکنند که در حال اجراست و پیگیری آن بر عهده وزارت آموزش و پرورش است.

وی افزود: دستگاه های اجرایی موظف هستند در مجاورت خود مهد کودک ایجاد بکنند و در ارزیابی جشنواره شهید رجایی این را به عنوان شاخص آوردیم، در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت جذب ادامه دارد که عمده آن خانم‌ها هستند.

رئیس سازمان سازمان اداری و استخدامی گفت: الان حدود 980 هزار خانم در دستگاه های اجرایی مشغول هستند که بار عمده بر دوش آن‌ها است و خداقوت عرض می‌کنیم. آزمون استخدامی آموزش و پرورش اگر تامین اعتبار شود اسفندماه  و قبل از ماه رمضان برگزار می‌شود. بخشی از جذب نیرو توسط دانشگاه فرهنگیان انجام می‌شود که امسال ۳۰ هزار نفر مجوز دادیم.

کارگروه خبری مطالب بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای اقتصادی جهانی. با توجه به دانش در زمینه اقتصاد جهانی، به شما اخبار مهم و تحلیل‌هایی را درباره تغییرات اقتصادی جهانی ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما نکات کلیدی اقتصادی را بیان می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا