عمومیایرانی کسب و کار

هزینه جرم گیری پکیج چقدر است؟

سیستم های گرمایشی مانند همه وسایل برقی دیگر بعد از مدتی دچار خرابی می شوند. یکی از دلایل خرابی سیستم های گرمایشی که عملکرد آنها را مختل می کند جرم گرفتن دستگاه است. در این موقعیت امکان استفاده از سرویس بهداشتی و آب گرم مصرفی وجود ندارد. ما در این مقاله در مورد هزینه جرم گیری دستگاه اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهیم. برای اطلاع از هزینه ها تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

اطلاعاتی در مورد پکیج و عملکرد آن

در ابتدا بهتر است یک آشنایی نسبی با پکیج داشته باشید. پکیج ها ابزاری هستند که سایز کوچکی داشته و برای گرم کردن آب مصرفی و تامین گرمایش محیط استفاده می شوند. امروزه این دستگاه‌ها جای موتور خانه های قدیمی را گرفته اند‌‌. این دستگاه ها در مقایسه با موتور خانه های قدیمی فضای کمتری اشغال کرده و کاربرد بیشتری دارند. در زمستان از سیستم های گرمایشی برای گرمایش محیط و تامین آب گرم مصرفی استفاده می کنند.

در فصل تابستان نیز این تجهیزات برای تامین آب گرم مصرفی استفاده می شوند. این سیستم ها دارای دو بخش اصلی هستند. بخش اول این دستگاه‌ ها همان سیستم مرکزی است که وظیفه گرم کردن آب را به عهده دارد. نقش دوم این دستگاه ها رادیاتور است که سبب گرم شدن محیط می شود. همان طور که اشاره کردیم به دلایل مختلف این دستگاه ها دچار خرابی و ایراد می شوند. در این هنگام عملکرد دستگاه با اختلال مواجه می‌ شود و نمی‌ تواند عملکرد درستی داشته باشد.

https://tehranservicekaran.com/butane/

اطلاعاتی در مورد جرم گیری سیستم گرمایشی

قبل از راه اندازی سیستم های گرمایشی آن ها را اسید شویی می کنند. در صورتی که پکیج با افت فشار آب گرم مواجه شود برای رفع مشکل نیاز به رسوب گیری دارد. رسوب زدایی به صورت کاملا تخصصی انجام می‌ شود. به همین دلیل افرادی که در این زمینه تجربه ای ندارند نمی‌ توانند آن را به درستی انجام دهند. در صورتی که رسوب گیری توسط افراد متخصص انجام نگیرد امکان خرابی در دستگاه وجود خواهد داشت. در این صورت و رسوب به قسمت های دیگر دستگاه منتقل می شود. در واقع فقط در هنگام خرابی سیستم های گرمایشی نباید به فکر رسوب گیری یا جرم زدایی باشید.

رسوب گیری از سیستم های گرمایشی یکی از مهمترین کارها می باشد که تاثیر زیادی در بازده دستگاه دارد‌. اسید شویی سبب می شود مصرف سوخت کاهش پیدا کرده و آب گرم در مدت زمان کوتاه تری با فشار زیاد جریان پیدا کند. عدم توجه به رسوب زدایی سیستم های گرمایشی سبب جمع شدن رسوب در لوله های می شود. به همین دلیل بهتر به رسوب زدایی دستگاه توجه کنید و به صورت مرتب دستگاه  را رسوب گیری کنید. عدم توجه به این موضوع سبب می‌ شود تا دستگاه از کار بیفتد.

چه عواملی بر قیمت سرویس و جرم گیری دستگاه تاثیر دارد؟

هزینه جرم گیری و رسوب گیری سیستم های گرمایشی به عوامل متعددی بستگی دارد. همونطور که می دانیم اگر دستگاه رسوب گیری و جرم گیری نشود بعد از مدتی شاهد از کار افتادن دستگاه ها خواهیم بود. در بعضی مواقع ممکن است بعد از جرمگیری تکنسین اقدام به نصب فیلتر مغناطیسی یا تعویض پمپ و فن کند. در این صورت ممکن است هزینه رسوب گیری و جرم زدایی افزایش پیدا کند. با توجه به میزان خرابی در دستگاه می توان  قیمت و هزینه نهایی را تخمین زد.

برای اطلاع از قیمت و هزینه جرم زدایی بهتر است به سایت تهران سرویس کاران مراجعه کنید. اگر در این زمینه هیچ گونه اطلاعات و دانش و تجربه ندارید به هیچ عنوان به صورت خودسرانه اقدام به تعمیر دستگاه نکنید. تعمیر خودسرانه سیستم های گرمایشی خطرات زیادی دارد. به همین دلیل در هنگام بروز مشکل در سیستم های گرمایشی سریعا به یک تعمیرکار مراجعه کنید.

https://tehranservicekaran.com/iranradiator/

اطلاعاتی در مورد سرویس دوره ای سیستم های گرمایشی

سرویس کار برای رفع مشکل و تعمیر دستگاه ها در ابتدا اقدام به عیب یابی دستگاه می کند. در این زمان سرویس کار با توجه به میزان خرابی دستگاه اقدام به تعمیر و در صورت نیاز تعویض  قطعات دستگاه می کند. در صورتی که سیستم سالم باشد تعمیرکار اقدام به تست سرویس مشعل، تنظیم فشار گاز و.‌… می کند. در صورت نیاز سرویس‌ کار اقدام به جرم گیری دستگاه می کند. در واقع سرویس دوره ای دستگاه باید به صورت دوره ای و مرتب انجام گیرد. در این صورت دستگاه با مشکل جدی روبه رو نخواهد شد. همچنین در صورتی که دستگاه نیاز به جرم گیری داشته باشد سرویس کار با استفاده از لوازم مورد نیاز مشکل را حل می کند.

اطلاعاتی در مورد رسوب‌ زدایی

این عملیات به دو شکل انجام می گیرد. روش اول به صورت دستی است. تعمیرکار اقدام به رسوب زدایی دستی دستگاه می کند. در این زمان سرویس کار باید تجربه و دانش زیاد در این زمینه داشته باشد. روش دوم روش مکانیکی است. برای رسوب زدایی دستی در ابتدا اقدام به خارج کردن پکیج گرمایشی از مدار کرده و این قطعه را به طور کامل تخلیه می کنند. در مرحله بعدی اسید را درون دستگاه ریخته و همراه با آن ضربه هایی به دستگاه وارد می کند.

در این صورت جرم ها و رسوبات از دیواره های لوله به پایین ریخته می شوند. همانطور که اشاره کردیم این کار باید توسط افراد ماهر و سرویس کاران با تجربه انجام گیرد. در روش مکانیکی با استفاده از پمپ شستشوی اقدام به رسوب گیری سیستم های گرمایشی می کنند. در این صورت با استفاده از پمپ اسید شویی اسید با فشار بالا به داخل لوله انتقال داده می شود. در این روش چندین بار این عمل را انجام می دهند به طور کلی رسوبات از درون لوله ها تخلیه شوند. در این روش زمان کمتری گرفته می شود.

جمع بندی

در این مطلب در مورد جرم گیری و جرم زدایی سیستم های گرمایشی اطلاعاتی در اختیارتان قرار دادیم. همانطور که گفته شد این کار به دو روش انجام می گیرد. برای کسب اطلاعات در مورد قسمت و هزینه کل جرم زدایی سیستم های گرمایشی بهتر است با سرویس کاران تماس حاصل کنید. برای این کار می توانید به سایت تهران سرویس کاران مراجعه کنید. در سایت تهران سرویس کاران اطلاعاتی کامل در مورد هزینه و قیمت جرم زدایی دستگاه در اختیارتان قرار می دهند.

دکمه بازگشت به بالا