استان ها

تارتار: نباید توقعات از ملوان زیاد شود

سرمربی ملوان می‌گوید این تیم باید در نیم‌فصل تقویت شود.

به گزارش مجله روز، آلومینیوم و ملوان امروز (یکشنبه) در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی یک – یک رسیدند.

مهدی تارتار، سرمربی ملوان در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: قبل از صحبت راجع به بازی باید از هوادارانمان تشکر کنم. آنها نمی‌گذارند ما در هیچ شهری احساس تنهایی کنیم. هوادار سرمایه اصلی یک باشگاه است. من مربی و بازیکن دستمزد می‌گیریم و کار می‌کنیم ولی هوادار در گرما و سرما بدون چشمداشت تیمش را حمایت می‌کند. ای کاش می‌توانستیم برنده باشیم ولی به حریف سختی خوردیم. به مجتبی حسینی و همکارانش تبریک می‌گویم. هر دو تیم خوب بازی کردند. بازی نزدیک بود و به نظرم نتیجه عادلانه بود.

او افزود: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که با تمام وجود بازی می‌کنند. باید در تعطیلات نیم‌فصل تیممان را تقویت کنیم تا این روند را ادامه دهیم.

سرمربی ملوان درباره عملکرد داوری گفت: دو، سه صحنه برای کارشناسی وجود دارد. کوپال ناظمی یکی از داوران سالم و باکیفیت ماست. در صحنه‌ای که اواخر بازی گل شد، دو بحث دارم. صحنه‌ای که آقا کوپال خطا گرفت، خطا نبود. البته باید صحنه گل را بررسی کنند. وقتی ارسال شد، داور هنگام ارسال سوت زد که مدافعان ما توپ را ول کردند و مهاجم گل زد. باید کارشناسی شود که تیمی متضرر شده یا خیر. به نظرم آقا کوپال عملکرد خوبی داشت. یک پنالتی هم به ضرر ما گرفت که باید کارشناسی شود.

تارتار در پایان در پاسخ به این سوال که آیا ملوان نیاز به تقویت دارد، بیان کرد: ما در بعضی پست‌ها از نظر کمیت دچار مشکلیم و یار تعویضی نداریم. انتظارات از ما بالا رفته و باید تقویت شویم. این برای بازیکنان ما سنگین است. شما باید ببینید چه داده‌اید و چه می‌خواهید. به نظرم ما از نظر بودجه یازدهم، دوازدهم هستیم و از نظر زیرساخت فاجعه هستیم. به هواداران حق می‌دهم ولی انصافا روی ما فشار نگذارند. هر چه استرس بیشتر شود، روی عملکردمان تاثیر می‌گذارد. ما تا روز آخر برای سربلندی ملوان تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا