جامعه و خانوادهایرانی کسب و کار

چرا باید برای رقابت با رقبا در اینستاگرام کامنت بخریم؟

این روزها اینستاگرام دیگر آن شبکه اجتماعی تازه کار نیست و میلیون ها کاربر از سراسر دنیا دارد. بسیاری از افراد در این بستر آنلاین، کسب و کار خود را آغاز نموده و مشغول به فعالیت هستند. اگر شما هم می خواهید که کسب و کار خود را در این شبکه اجتماعی گسترش دهید باید به دنبال راهی برای پیشی گرفتن از رقبا باشید. خرید کامنت اینستاگرام یکی از روش های موثر برای ارتقای پیج است.

 این روش باعث می شود که شما جایگاه ویژه ای در بین کاربران اینستاگرام کسب کنید و به موفقیت های بزرگی برسید. در این مطلب راجع به خرید کامنت پست اینستاگرام نکات مهمی را به شما ارائه می دهیم. اگر به دنبال آسان ترین راه برای رقابت با رقبا هستید، پس این مطلب را تا انتها بخوانید.

خرید کامنت اینستاگرام چه تاثیری بر پیج دارد؟

الگوریتم اینستاگرام به گونه ای است که به پیج هایی که تعداد کامنت بالایی دارند، توجه بیشتری داشته و محتوای آنها را به کاربران بیشتری نشان می دهد. از سوی دیگر فالوورها معمولا کامنت گذاری کمی دارند و حتی اگر به یک پست علاقه مند هم باشند، نهایتا به یک لایک اکتفا می کنند.

 پس در چنین شرایطی جذب کامنت از طریق فالوورها بسیار زمان بر است و حتی گاهی نتیجه مطلوبی ندارد. به همین دلیل خرید کامنت به عنوان یکی از راه های گسترش پیج، توسط کاربران بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. خرید کامنت ارزان اینستاگرام بر پیج تاثیر گذاشته و افرادی که کسب و کار خود را در اینستاگرام راه اندازی کرده اند باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

افزایش بازدید با خرید کامنت اینستاگرام

وقتی شما برای پست خود کامنت می خرید، توجه سایر کاربران را جلب می نمایید. این افراد با دیدن تعداد کامنت ها، نسبت به دیدن پیج کنجکاو می شوند. این افراد وقتی به پیج شما سر می زنند، پست ها و استوری های گوناگون را می بینند و در نهایت بازدید پیج اینستاگرام شما افزایش می یابد. پس می توان گفت که خرید کامنت اینستاگرام منجر به افزایش بازدید کاربران از پیج شما می شود.

آیا خرید کامنت باعث بلاک شدن می شود؟

بعضی از افراد به شایعه هایی که در مورد خرید کامنت پست اینستاگرام وجود دارد، توجه کرده و برای خرید کامنت کمی نگران هستند. ما امروز به شما می گوییم که خرید کامنت نه تنها به پیج شما آسیبی نمی رساند، بلکه باعث رشد آن نیز می شود. یکی از باورهای غلط در زمینه خرید کامنت، بلاک شدن می باشد. کمی منطقی باشید و به این موضوع فکر کنید که آیا وقتی کاربران برای شما کامنت می گذارند، اینستاگرام پیج شما را بلاک می کند.

قطعا پاسخ شما خیر است زیرا اینستاگرام هرگز راه تعامل کاربران را به این دلیل مسدود نمی سازد. هوش مصنوعی اینستاگرام به کامنت ها اهمیت داده و هر اندازه که تعداد کامنت ها بیشتر باشد، آن پست را به عنوان پستی پرطرفدار شناسایی خواهد کرد. پس حتی اگر هزاران لایک بخرید و آن را به پست خود بیفزایید، بلاک نخواهید شد.

چگونه با خرید کامنت به رقابت با رقبا بپردازیم؟

 خرید کامنت ارزان اینستاگرام باعث می شود که شما میزان تعامل پست ها را افزایش دهید. بدین شکل پست های شما به اکسپلور می روند و توسط کاربران بیشتری دیده می شوند. این موضوع باعث افزایش بازدید از پیج شده و مشتریان بالقوه ای را برای شما به ارمغان می آورد. بدین صورت می توانید میزان فروش را افزایش داده و سطح درآمد خود را بالا ببرید. تمامی این موارد باعث رقابت با رقیبان شده و منجر به وجه تمایز شما با آنها می گردد.

ارتباط خرید کامنت اینستاگرام و جذب فالوور

پس از انجام خرید کامنت اینستاگرام افراد بسیاری از روی کنجکاوی به پیج شما سر می زنند. اکنون این هنر شما است که چگونه با محتوای خود این افراد را جذب نمایید. اگر تولید محتوای جذاب و مفیدی داشته باشید، تعداد بسیاری از این بازدیدکنندگان، پیج شما را فالو خواهند کرد. پس شما باید همراه با خرید کامنت، تولید محتوا هم داشته باشید و با ظاهر گرافیکی جذاب پیج خود، به جذب فالوور بپردازید. فالوورهایی که از این راه جذب می شوند کاملا ارگانیک بوده و به عنوان مخاطب هدف شناخته می شوند.

خرید کامنت برای چه پیج هایی مناسب است؟

خرید کامنت پست اینستاگرام برای پیج های نوپا و تازه تاسیس بسیار مناسب است. این پیج ها به دلیل اینکه در ابتدای کار هستند، کامنت های زیادی ندارند. به همین دلیل خرید کامنت برای پیج های نوپا، شرایط مناسب و ایده آلی را برای آنها به وجود می آورد. تمام کاربرانی که در اینستاگرام یک پیج عمومی دارند و در یک زمینه خاصی مشغول به فعالیت هستند، می توانند کامنت بخرند. پیج های کسب و کار و بلاگری معمولا بیشترین خرید کامنت را دارند و به این صورت مسیر موفقیت خود را هموار می سازند.

آیا فالوورها از خرید کامنت مطلع می شوند؟

وقتی شما بین تعداد فالوور، لایک و کامنت پست های خود تعادل برقرار کنید پس کاربران نیز متوجه خرید کامنت ارزان اینستاگرام نمی شوند. به طور مثال اگر شش هزار فالوور دارید و برای پستی با هزار لایک، پنج هزار کامنت بخرید، کاملا غیر عادی جلوه کرده و کاربران متوجه خرید کامنت شما خواهند شد.

البته کاربران عادی به این موضوعات توجه نکرده و تنها با دیدن آمار و ارقام، نسبت به انتخاب پیج شما تصمیم می گیرند. با توجه به این موضوع برای خرید و انتخاب تعداد کامنت، به تعداد فالوور و لایک ها نیز دقت کنید تا پیج غیر عادی نداشته باشید. با این حال مطمئن باشید که هیچ یک از فالوورهای شما متوجه خرید کامنت پست اینستاگرام نخواهند شد.

نحوه خرید کامنت

برای خرید کامنت، ربات ها و سایت های مختلفی وجود دارند که پکیج های کامنت را با تعداد و قیمت های مشخصی به فروش می رسانند. بهتر است که برای خرید کامنت اینستاگرام از راه سایت اقدام کنید. این شیوه برای افزودن کامنت به پیج، امن تر است اما باید حواستان باشد که از سایت های معتبر برای خرید کامنت بهره ببرید. بهترین سایت خرید کامنت، پکیج ها را با قیمتی منصفانه به کاربران عرضه کرده و پاسخگویی مناسبی دارد.

از این طریق شما می توانید با خیالی آسوده کامنت بخرید و در صورت ایجاد هر مشکلی از پشتیبان سایت کمک بگیرید. هر اندازه که اعتبار سایت خرید کامنت بیشتر باشد، کیفیت کامنت ها نیز بیشتر است. اگر با این وجود برای انتخاب سایت نگران هستید پس نظرات مشتریان را بخوانید و سپس برای خرید و یا عدم خرید کامنت پست اینستاگرام تصمیم بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا