جامعه و خانوادهایرانی کسب و کار

چگونه ویدیوهای اینستاگرام را بدون هیچ برنامه ای در گالری ذخیره کنیم

ساده ترین روش دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام، برای ذخیره عکس و ویدئوی عمومی و خصوصی

 دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام روی موبایل کاریه که همه ما ممکنه بهش نیاز پیدا کنیم. در اینجا یک دو ترفند بسیار ساده و سریع برای دانلود یا همون ذخیره یا (instagram audio download)  فیلم و عکس از اینستاگرام به شما آموزش می‌دیم. در اکثر روش‌هایی که جاهای دیگر آموزش داده شده، یا شما باید یک اپلیکیشن روی گوشی‌تان نصب کنید و یا روش سخت و فنی است.

دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام به کمک نرم افزار تلگرام!

اما ما می‌خواهیم این کار را با یک ترفند ساده و به کمک نرم‌افزار تلگرام انجام بدهیم که همه‌ی ایرانی‌ها روی گوشی‌هایشان دارند. روش کار بسیار ساده است:

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام به کمک مرورگر گوشی

در روش بعدی ما از مرورگر تلفن همراه و یک سرویس تحت وب استفاده می‌کنیم.

ذخیره عکس و ویدئو اینستاگرام از حساب‌های خصوصی (پرایوت)

روش بالا فقط برای پست‌هایی قابل استفاده است که پروفایل کسی که آنها را منتشر کرده، عمومی (پابلیک) باشد. به این معنی که اگر پروفایل کسی خصوصی (Private) باشد، نمی‌توانید با این روش عکس یا فیلم‌هایی را که منتشر کرده دانلود کنید. در این صورت اگر لینک آن پست را در تلگرام به اشتراک بگذارید، تنها آدرس لینک را خواهید دید و عکس یا فیلم مربوطه نمایش داده نخواهد شد.

عمده اپلیکیشن‌هایی هم که برای دانلود عکس و ویدئو از اینستاگرام موجود هستند، همین محدودیت را دارند. البته برخی اپلیکیشن‌ها امکان دانلود ویدئو و عکس از اکانت‌های پرایوت اینستاگرام را دارند، که لازمه استفاده از آن‌ها این است که نام کاربری و پسورد اینستاگرام خود را در اختیار اپلیکیشن قرار دهید. بنابراین، استفاده از این اپ‌ها از نظر امنیتی چندان قابل توصیه نیست.

ما اینجا روشی به شما معرفی می‌کنیم که به کمک آن می‌توانید عکس‌ها و ویدئوهای اینستاگرام را از حساب‌های خصوصی نیز دانلود کنید. این کار به صورت تحت وب و با یکی از مرورگرهای موبایلتان انجام می‌شود و نیاز به نصب هیچ اپلیکیشنی ندارید:

اگر قصد ذخیره کردن استوری از اینستاگرام را دارید مطلب ما درباره دانلود استوری اینستاگرام را بخوانید.

چگونه ویدیوهای اینستاگرام را ذخیره کنیم؟

 برای بسیاری از اشخاص اینستاگرام به یک سرگرمی منظم تبدیل شده است. با استفاده از این شبکه اجتماعی می توانید دوستان و آشنایان خود را دنبال کرده و تصاویر و ویدیوها آن ها با دنبال کنندگانشان به اشتراک می گذارند را ببینید.

هماطنور که می دانید در اینستاگرام می توان به راحتی با اسکرین شات گرفتن تصاویر را ذخیره کرد. با این حال قضیه در رابطه با ویدیوها کمی مشکل تر خواهد بود، اما این موضوع به معنای غیر ممکن بودن آن نیست.

در این مطلب 6 روش مختلف را به شما آموزش خواهیم داد که به کمک آن ها می توانید ویدیوهای مورد علاقه خود در اینستاگرام را ذخیره نموده و یا به صورت مجدد به اشتراک بگذارید.

PostGraber یکی از سرویس های منحصر به فرد برای دانلود پست های اینستاگرام است. به عبارت دیگر این ابزار قادر است علاوه بر ذخیره معمولی پست ها تصاویر و ویدیوهای چندگانه (که به لطف قابلیت های جدید اینستاگرام به صورت اسلایدشو به نمایش در می آیند) را نیز از یک پست واحد دانلود نماید.

عملکرد PostGraber هم نسبت به سرویس های دیگر تفاوت چندانی ندارد. کافیست برای دانلود ویدیوها لینک پست مورد نظر خود در اینستاگرام (تنها پست های صفحات عمومی) را  کپی کرده، آن را در کادری که در مقابل تان قرار دارد پیست کنید و سپس روی دکمه Go ضربه بزنید.

InstantSave by Gramblast یکی از گزینه هایی است که برای دانلود مدیا از طریق مرورگر در اختیار دارید. نحوه کار با این ابزار نیز آسان است. کافیست لینک پست مورد موجود در صفحات عمومی را کپی کرده، در کادر مقابل تان پیست کنید و سپس روی گزینه Download ضربه بزنید.

پس از آن فایل مورد نظر شما به صورت یک فایل MP4 دانلود خواهد شد. همانطور که می دانید کاربران قادر به دانلود کردن تصاویر و ویدیوهای صفحات خصوصی نیستید حتی اگر یکی از دانلود کنندگان آن صفحه باشند.

IFTTT تمام فرآیند آرشیو را به طور خودکار انجام می دهد. پیش از هر چیزی باید پیکربندی های لازم برای حساب کاربری دراپ باکس و IFTTT را انجام دهید. پس از آن که وارد هر دو حساب کاربری خود شدید در وبسایت IFTTT روی گزینه Save your Instagram videos to a Dropbox folder ضربه بزنید.

پس از آن مجوزهای لازم جهت دسترسی IFTTT ربه حساب های کاربری اینستاگرام و دراپ باکس خود را صادر کنید. در همین رابطه قادر هستید انتخاب کنید که ویدیوها در حساب دراپ باکس مربوطه ذخیره شوند.

همچنین می توانید تریگر مختص به خود را ایجاد کنید تا به واسطه آن ویدیوهای لایک شده و یا آپلود شده (توسط شما) در اینستاگرام نیز دانلود شوند. در نهایت باید گفت که ویدیوها در دراپ باکس به عنوان فایل های MP4 پشتیبانی خواهند شد.

وبسایت DreDown نیز همچون InstantSave by Gramblast به شما اجازه نمی دهد ویدیوی صفحات خصوصی (حتی اگر دنبال کننده این صفحات باشید) را دانلود کنید. با این حال این امکان برای شما فراهم شده تا با چند کلیک آسان اقدام به ذخیره ویدیو صفحات عمومی نمایید.

کافیست لینک پست مورد نظر خود در اینتساگرام را کپی کرده و آن را در کادری که مقابل تان قرار دارد پیست کنید و سپس روی گزینه DreDown ضربه بزنید. در صفحه بعد کافیست لینک دانلود را انتخاب کنید. ویدیوها به صورت فایل های MP4 ذخیره می شوند.

InstaSave یکی از بهترین گزینه ها برای کاربران تلفن های هوشمند اندرویدی است. هنگام مرور اینستاگرام در موبایل خود با رسیدن به ویدیوی مورد نظر، روی آیکن سه نقطه که در بالا و سمت راست هر پست قرار دارد ضربه بزنید و گزینه Copy Share URL را از منوی موجود انتخاب کنید.

پس از آن InstaSave را باز کنید؛ با انجام این کار ویدیوی مورد نظر در فید InstaSave فهرست خواهد شد. برای ذخیره ویدیو کافیست روی آیکن دایره ای شکل که یک پیکان رو به پایین در آن قرار دارد کلیک و سپس گزینه Save را انتخاب نمایید. قابلیت حذف ویدیوها به صورت مستقیم از طریق این اپلیکیشن نیز مهیا شده است.

اپلیکیشن های زیادی در آیتونز وجود دارند که برای ذخیره تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام طراحی شده اند. این در حالی است که بسیاری از این اپلیکیشن ها رایگان نیستند و همین مورد حق انتخابها را محدود می کند.

با این حال Insta Save (با نسخه اندروید ارتباطی ندارد) یکی از گزینه هایی به شمار می رود که ضمن رایگان بودن استفاده از آن نیز آسان است. به سادگی اپلیکیشن را از اپ استور دانلود نموده، حساب کاربری اینستاگرام خود را به آن متصل و سپس مجوزهای مورد نیاز جهت دسترسی به فید ایسنتاگرام را برای آن صادر کنید. پس از طی مرحله بالا و متصل شدن به حساب کاربری خود در اینستاگرام، هر ویدیو و عکسی که می خواهید را انتخاب کنید.

پس از آن قادر خواهید بود ویدیوهای مورد نظر خود را ذخیره کرده و یا آن ها را مجدداً به اشتراک بگذارید. همچنین قابلیت آرشیو کردن پست های مورد علاقه نیز برای کاربران فراهم شده است.

نحوه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام در اندروید + آموزش تصویری

نحوه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرامو ذخیره در گوشی اندروید یکی از چالش هاییست که کاربران از ابتدا تا کنون در استفاده از این اپلیکیشن با آن مواجه بوده اند. اپلیکیشن اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که به صورت پیش فرض امکان ذخیره عکس و فیلم از اینستاگرام برای کاربر وجود ندارد و به نظر می رسد این محدودیت به علت جلوگیری از حق کپی رایت و نسخه برداری است.

بیش از ده ها نرم افزار برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام در اندروید وجود دارد که هر کدام امکانات ویژه ای دارند اما چیزی که حائز اهمیت است کارآمد بودن آنهاست. علاوه بر آن می توان از ترفندهای مختلفی برای ذخیره عکس و فیلم از اینستاگرام استفاده کرد.

با مطالعه آموزش نحوه دانلود عکس و فیلم در اندروید می توانید بهترین روش دانلود را برگزینید و دیگر محدودیتی برای دانلود عکس و فیلم اینستاگرام نخواهید داشت. میزبان فا مگ از طریق تست و بررسی برنامه های موجود به معرفی کاربردی ترین آنها می پردازد.

نرم افزار دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام در گوشی اندروید

برای دانلود فیلم و عکس اینستاگرام در گوشی Android نرم افزاهای متعددی وجود دارد که کار با آنها بسیار ساده است.

در زیر با برخی از این اپلیکیشن های مهم و کاربردی آشنا می شوید:

FastSave

از نرم افزارهای دانلود خودکار عکس و فیلم اینستاگرام محسوب می گردد کافیست آن را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

  1. بر روی نماد بالای تصویر مورد نظرتان کلیک و گزینه Copy link را انتخاب کنید.

برنامه عکس را به طور خودکار دانلود می کند و می توانید آن را در گالری خود مشاهده نمایید.

این برنامه شاید به شما امکان دانلود چندین عکس را به صورت همزمان ندهد اما بسیار سریع عمل می کند و اگر قصد دارید تصاویر زیادی را از شبکه های اجتماعی دانلود کنید گزینه مناسبی خواهد بود.

Instasave

InstaSave یکی از اپلیکشن های کاربردی برای دانلود فیلم و عکس اینستاگرام است و دانلود همزمان چندین پست از قابلیت های این برنامه محسوب می گردد.

نرم افزار InstaSave را از گوگل پلی نصب کنید.

  1. در این مرحله اپلیکیشن اینستاگرام را به کمک گزینه open instagram باز کنید.
  2. آدرس URL را به کمک گزینه copy link کپی کنید. سپس روی دکمه بارگیری کلیک کنید.

4- سپس عکس یا ویدئوی اینستاگرامی مورد نظرتان ذخیره می شود.

پس از اجرای برنامه لیستی از پست هایی که گزینه Copy Link را برای آنها انتخاب کرده اید نشان داده می شود. کافیست بر روی آیکن دانلود در زیر هر پست کلیک کنید. پس از انجام این کار می توانید عکس ها و فیلم های دانلود شده را در پوشه گالری گوشی خود مشاهده نمایید.

Insta Downloader

نرم افزار InstaDownloader از دیگر نرم افزارهای پرکاربرد است که جهت مقابله با محدودیت دانلود عکس و فیلم اینستاگرام طراحی شده و کار با آن بسیار آسان است.

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام با استفاده از تلگرام در گوشی اندروید

این بار میخواهیم برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام از نرم افزار تلگرام کمک بگیریم.

به گالری گوشی خود بروید عکس یا فیلم موردنظرتان را در پوشه telegram خواهید یافت.

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام به کمک مرورگر گوشی اندروید

سایت instadownloader.co یک سرویس تحت وب است که به کمک آن می توان مستقیما عکس یا فیلم مورد نظر را از اینستاگرام دانلود کرد.

دانلود عکس و فیلم از پیج شخصی اینستاگرام در اندروید

روش هایی که تاکنون بیان شده قابل استفاده برای حساب های کاربری عمومی (public) است. برای دانلود عکس و فیلم از پیج های خصوصی (private) مراحل زیر را دنبال کنید.

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام بدون نصب برنامه جانبی

در صورتی که امکان دانلود هیچ برنامه جانبی را ندارید می توانید از پست های اینستاگرام اسکرین شات بگیرید. شاید بتوان گفت اسکرین شات ساده ترین و سریع ترین راه جهت ذخیره عکس های اینستاگرام محسوب می گردد. چرا که بدون نیاز به نصب برنامه ای خاص یا انجام مرحله پیچیده قادر به ذخیره سازی عکس مورد نظرتان خواهید بود. این کار یک روش کاربردی محسوب می گردد که فقط برای ذخیره کردن عکس های اینستاگرام قابل استفاده می باشد. اما امکان ذخیره ویدیو ها در این روش وجود ندارد. همچنین عکس با کیفیت اصلی ذخیره نمی شود.  با فشردن کلیدهای ترکیبی تعریف شده در گوشی تلفن همراه، از صفحه گوشی شما عکس گرفته و آن را در گالری ذخیره می کند.

جهت استفاده از عکس ذخیره شده به این روش کافیست به پوشه اسکرین شات ایجاد شده در گالری خود مراجعه کنید و در صورت نیاز با کمک قابلیت تصحیح عکس تلفن همراه خود، آن را برش بزنید.

اگر تنها کاری که میخواهید انجام دهید این است که تصاویر و یا ویدیو مورد نظرتان را برای مشاهده بعدی داشته باشید نیازی به بارگیری و دانلود فیلم و یا تصویر ندارید. برای اینکار پستی که میخواهید ذخیره کنید را بیابید و در زیر پست بر روی علامت نشانه گذاری کلیک نمایید. برای مشاهده تمام تصاویر ذخیره شده به این روش کافیست به نمایه خود بروید. آن پست در قسمت نشانه گذاری های حساب کاربری اینستاگرام شما ذخیره می گردد که در هر بار مراجعه قابل دسترسی است.

ذخیره کردن تصاویر اینستا در گوشی

شاید بخواهید عکسی که مستقیما از طریق اینستاگرام‌ گرفته‌اید را ذخیره کنید. یا می‌خواهید نسخه‌ای که با فیلترهای اینستاگرام‌ ویرایش کردید را در گوشی خود داشته باشید. آموزش ذخیره عکس از اینستا و ذخیره در گالری آسان است و فقط کافی است یک گزینه در تنظیمات اپلیکیشن را فعال کنید. به این صورت که ابتدا سه خط افقی بالای سمت راست پروفایلتان را لمس و Settings را انتخاب کنید.

در این بخش به قسمت Account رفته و Original Photos را انتخاب کنید. در صفحه بعد گزینه Save Original Photos را فعال نمایید. محل ذخیره عکس های اینستاگرام در گوشی در قسمت گالری شما خواهد بود.

ذخیره عکس های اینستاگرام در گالری

احتمالا تا به حال در وبسایت اینستاگرام روی تصاویر راست کلیک کرده‌اید تا آن‌ها را ذخیره کنید. یا در برنامه روی عکسی زده و انگشت خود را نگه داشته‌اید و این سوال برایتان پیش آمده که چرا در هیچکدام از این دو موقعیت هیچ گزینه‌ای برای ذخیره عکس ظاهر نمی‌شود.

 اگر بخواهید عکس‌های خودتان را ذخیره کنید اینستاگرام مانع شما نمی‌شود و همان‌طور که در بالا توضیح دادیم می‌توانید محتوایی که در برنامه قرار می‌دهید را در گالری گوشی ذخیره کنید. همچنین می‌توانید پست‌های دیگر کاربران را Bookmark یا در یک قسمتی از برنامه ذخیره کنید تا بعدا به آن‌ها سر بزنید.

ذخیره تصاویر و ویدیوهای سایر کاربران بحث دیگری است. این تصاویر را نمی‌توانید مستقیما از اینستاگرام ذخیره کنید چه از طریق وبسایت و چه از طریق اپلیکیشن. اینستاگرام به دلیل قوانین کپی رایت این اجازه را به کاربران نمی‌دهد و اگر محتوای یک کاربر را بخواهید باید از او اجازه بگیرید. با این حال روش‌هایی برای ذخیره عکس از اینستاگرام وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

بهترین برنامه های ذخیره عکس اینستا در گوشی

در اینجا لیستی از بهترین برنامه های ذخیره عکس اینستاگرام برای اندروید وجود دارد. البته اکثر برنامه های دانلود عکس اینستاگرام و ذخیره در گالری اندروید پس از مدتی از کار می‌افتند چرا که اینستاگرام مانع از ادامه فعالیت آن‌ها می‌شود. افزون بر این برای iOS هم برنامه های زیادی برای ذخیره عکس اینستا در گوشی وجود ندارد و کاربران این سیستم عامل بهتر است از طریق وبسایت‌هایی که در انتها معرفی می‌کنیم، نسبت به دانلود تصاویر اقدام کنند.

1. برنامه ذخیره كردن عکس اینستاگرام FastSave برای اندروید

چگونه فیلم های اینستا را در گالری ذخیره کنیم؟ فست سیو یکی از بهترین برنامه های ذخیره عکس اینستاگرام است و این امکان را به کاربران می‌دهد که عکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام را در دستگاه خود ذخیره کنند و هنگامی که آفلاین هستند نیز آنها را مشاهده کنند. شما حتی می‌توانید عکس‎هایی را که ذخیره کرده‌اید بدون هیچ علامت دیگری بازنشر کنید.

جالب اینجاست که هیچ منعی در مورد تعداد دانلودهای یک نفر وجود ندارد. Fast Save این فرصت را به شما می‌دهد که تعداد نامحدودی عکس و فیلم را از اینستاگرام بارگیری کنید. این برنامه همچنین یک هم دارد که با آن می‌توانید از طریق مرورگر تصاویر را دانلود کنید.

ویژگی‌های قابل توجه FastSave، بهترین برنامه سیو عکس اینستاگرام، عبارتند از:

  • مشاهده داستان‌های سریع ذخیره شده در یک نوار در بالای صفحه اصلی؛
  • به‌دست آوردن جزئیات کاربران با فشار طولانی روی عکس ذخیره شده؛
  • سرعت زیاد دانلود؛
  • ارسال مجدد، اشتراک گذاری و حذف عکس‌ها از نرم‌افزار FastSave؛
  • مخفی کردن ذخیره عکس از اینستاگرام.

2. اپلیکیشن Video Downloader برای اندروید

چگونه عکسهای اینستاگرام دیگران را ذخیره کنیم؟ ویدیو دانلودر یک برنامه ذخیره عکس اینستاگرام دیگر برای بارگیری محتوای اینستاگرام یا IGTV در دستگاه شماست. این نرم افزار به کاربر امکان می‌دهد که فیلم‌ها و تصاویر را از پلتفرم‌هایی مانند Instagram و Vine بازنشر کند.

با استفاده از برنامه ذخیره پست های اینستاگرام در گالری Video Downloader می‌توانید برچسب‌ ها را از اینستاگرام و Vine کپی کنید. از این گذشته، این برنامه دانلود از اپلیکیشن اینستاگرام برای استفاده رایگان است و می تواند کار شما را با یک کلیک انجام دهد.

ویژگی‌های قابل توجه اپلیکیشن Video Downloader اینستاگرام، بهترین برنامه دانلود ویدیوی اینستاگرام و عکس سیو اینستاگرام، شامل موارد زیر است:

  • دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام؛
  • ذخیره فیلم‌ها و تصاویر در گالری شما؛
  • امکان کپی کردن تگ ها؛
  • بارگیری ویدیوهای IGTV؛
  • اشتراک گذاری فیلم‌ها و عکس‌ها.

3. ذخیره عکس های اینستاگرام در گالری با برنامه Regrann برای اندروید

چگونه عکس اینستا را ذخیره کنیم؟ ری گرن برنامه سیو اینستا در گالری است که عکس و فیلم‌ها را از اینستاگرام ذخیره می‌کند و به کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های اینستاگرام را در حساب خود پست کند و نیز آن را بدون اضافه کردن واترمارک در اختیار شما قرار می‌دهد. عکس‌ها و فیلم‌های بارگیری شده را می‌توانید دوباره از خود اینستاگرام ارسال کنید.

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که ” Copy share URL ” را انتخاب کنید، سپس قادر خواهید بود تصویر دلخواهتان را به‌دست آورید. برای ویژگی‌های بیشتر مانند ارسال‌های برنامه‌ریزی شده، می‌توانید سراغ برنامه ذخیره اینستاگرام در گالری Regrann Pro بروید که به شما امکان می‌دهد هر طور که برایتان راحت‌تر است، پست‌ها را برنامه‌ ریزی کنید. این یک روش ذخیره عکس در اینستاگرام است.

برخی از ویژگی‌های قابل توجه Regrann، بهترین برنامه ذخیره فیلم های اینستاگرام، عبارتند از:

  • عدم وجود خریدهای داخل برنامه؛
  • بارگیری فوری عکس‌ها و فیلم‌ها؛
  • ارسال مجدد عکس‌ها / فیلم‌ها به سرعت و بدون ترک برنامه؛
  • فعال یا غیرفعال کردن واترمارک‌ها متناسب با نیاز شما؛
  • امکان اضافه کردن امضا یا نشان‌های ویژه.

4. برنامه دانلود از عکس اینستا Downloader برای اندروید

اپلیکیشن Downloader for Instagram: Photo & Video Saver یک برنامه عالی برای دانلود عکس و فیلم در اینستاگرام است که به شما امکان می‌دهد یک عکس اینستاگرام را در حساب شخصی خود ذخیره کنید. این برنامه دارای یک رابط کاربرپسند است که به کاربران فرصت می‌دهد بدون هیچ گونه محدودیتی در برنامه حرکت کنند.

ویژگی‌های قابل توجه این برنامه ذخیره عکس اینستاگرام شامل موارد زیر است:

  • عدم نیاز به ورود به سیستم (login)؛
  • ساده بودن استفاده از آن؛
  • گزینه‌ای برای ذخیره مستقیم محتوا در دستگاه و نشر مجدد؛
  • کاربران می‌توانند محتوای بارگیری شده را در پروفایل رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

5. سیو عکس اینستا در گالری با اپلیکیشن Reposter for Instagram برای iOS

برنامه دانلود عکس از اینستا ریپست بیشتر برای پست کردن، پست یک کاربر دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند ولی این برنامه‌ها فایل مربوط به تصویر پست را در حافظه گوشی شما و در Camera Roll و قبل از اینکه دکمه ریپست را بزنید، نگه‌داری می‌کنند. نحوه ذخیره عکس های اینستاگرام در گالری در این برنامه‌ها به همین راحتی است. یکی از این برنامه‌ها هم که برای iOS در دسترس است، Reposter for Instagram نام دارد.

با استفاده از این برنامه دانلود عکس از اینستا قادر خواهید بود تعداد نامحدودی فیلم و عکس را باز نشر و ذخیره کنید. برای استفاده از ویژگی‌های بیشتر برنامه، دارای نسخه حرفه‌ای است.

ویژگی‌های قابل توجه اپلیکیشن سیو عکس اینستا در گالری Reposter for Instagram شامل موارد زیر است:

  • نیازی به ورود به سیستم نیست؛
  • هیچ علامت یا نوشته‌ای روی عکس‌های شما وجود نخواهد داشت؛
  • به سکه یا توکن نیازی نیست؛
  • امکان پست مجدد فیلم‌های IGTV برای شما فراهم است.

دانلود از عکس اینستا از طریق وب

درست مثل وبسایت‌های دانلود از یوتیوب، وبسایت‌های زیادی هم وجود دارند که به شما امکان دانلود عکس از اینستاگرام و ذخیره در گالری را می‌دهند و بهترین جایگزین برای برنامه های بالا هستند. این وبسایت‌ها همچنین مدام بروزرسانی می‌شوند و کمتر از کار می‌افتند. با کمک این سایت‌ها هم می‌توانید تصاویر را در گوشی و هم کامپیوتر ذخیره کنید. روش ذخیره عکس در اینستا با کمک وبسایت‌ها به مراتب ساده‌تر است برنامه‌ها است.

1. ذخیره عکس های اینستاگرام در گالری با وبسایت DownloadGram

بهترین وبسایت برای ذخیره عکس های اینستا در گوشی و کامپیوتر، DownloadGram است. شما فقط کافی است، لینک مربوط به پست را با انتخاب سه‌نقطه بالای پست در اینستاگرام و کلیک روی Copy Link کپی کنید. سپس به بروید و لینک مربوطه را در کادر بالای صفحه پیست و روی Download Now کلیک کنید. سپس در صفحه بعد روی گزینه DOWNLOAD که زیرعکس است کلیک کنید.

2. وبسایت دانلود عکس از اینستا Inflact

گزینه بعدی که برای ذخیره عکسهای اینستاگرام و اندروید می‌توانید مدنظر داشته باشید، است. این وبسایت علاوه بر پست‌ها، به شما این امکان را می‌دهد تا ویدیوها، استوری‌ها، ریل‌ها و محتوای IGTV را هم دانلود کنید. طرز کار با این درست مثل وبسایت بالا است. فقط کافی است لینک مربوط به پست یا یا دیگر محتوا را کپی و در کادر روبه‌روی گزینه Download که به رنگ آبی است پیست کنید. در ادامه روی دکمه آبی رنگ بزنید و سپس روی گزینه Downlaod زیر تصویر کلیک کنید.

3. سیو عکس اینستا در گالری با وبسایت iGram

وبسایت دیگری که اجازه ذخیره عکس های اینستا را به شما می‌دهد، است. این وبسایت علاوه بر تصاویر، امکان دانلود ویدیو و IGTV را هم به‌شما می‌دهد. طرز کار آن نیز ساده است، لینک مربوط به پست را کپی و در کادر بالای صفحه پیست کنید. سپس روی Download بزنید. در صفحه بعد می‌توانید تصویر را با کیفیت‌های مختلف انتخاب و دانلود کنید.

سوالات متداول

  1. چگونه عکس از اینستاگرام در گالری گوشی ذخیره کنیم؟

برای ذخیره عکس های اینستاگرام در گالری می‌توانید از برنامه‌ها و همچنین وبسایت‌هایی که برای اینکار طراحی و در دسترس قرار دارند استفاده کنید.

  1. بهترین برنامه سیو عکس در گالری از اینستا کدام است؟

برای ذخیره کردن تصاویر اینستا در گوشی برنامه درست و حسابی برای آیفون وجود ندارد و بهترین برنامه، اپلیکیشن Reposter for Instagram است. اما برای اندروید، برنامه فست سیو بهترین انتخاب است.

تیترهای این محتوا پنهان کن
دکمه بازگشت به بالا