استان ها

ضرورت اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی در تحکیم بنیان خانواده

مجله روز/مازندران امام جمعه نور تحکیم بنیان خانواده را یکی از موضوعات مهم در جامعه امروزی دانست و گفت: صیانت خانواده ها از آسیب های اجتماعی موضوعی است که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

به گزارش مجله روز، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی عصر امروز در هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: مقاومت و ایستادگی در برنامه ها یکی از محورهای اصلی و رسالت همه مسئولان در خدمت رسانی به مردم است. مردم چون با امید در آینده همراه خواهد بود.

امام جمعه شهرستان نور با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از بهترین و والاترین شخصیت ها و قهرمانان جهادهای بزرگ و کوچک بود، این شهید باید الگوی مسئولان انقلابی باشد، افزود: معرفت خدا ، خدمت خالصانه و دوری از وسوسه های شیطانی. این راهی بود که شهدا از خاطرات خود به یادگار گذاشتند.

امام جمعه نور تحکیم بنیان خانواده را یکی از مسائل مهم جامعه امروزی دانست و یادآور شد: صیانت خانواده ها از آسیب های اجتماعی موضوعی است که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

این آمار با ابراز تاسف از اینکه استان‌هایی مانند مازندران، تهران و البرز جزو استان‌های اول کشور از نظر آسیب‌های اجتماعی هستند، جای نگرانی دارد و بیان می‌کند: تصمیمات مسئولان باید در بخش‌های مختلف درست و اجرایی شود.

فرماندار شهرستان نور همچنین با اشاره به اینکه استکبار ستیزی باعث فروپاشی خانواده در دوران جنگ فرهنگی شد، گفت: اگر خانواده از هم بپاشد، جامعه نیز متلاشی می شود. دشمنان نظام با این هدف به کشورهای مخالف آنها حمله می کنند.

احمد توکلی افزود: زمانی که استانداردها در حوزه آموزش و پرورش کشور برعکس شد، ناخواسته وارد معضلی شدیم که ممکن است سال ها ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: حضور علما و تربیت افراد برجسته در عرصه های دینی و معنوی و آموزه های دینی می تواند در تحکیم بنیان خانواده موثر باشد.

رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان نور نیز با اشاره به اینکه معرفی آموزه های دینی به خانواده ها عاملی موثر در تحکیم بنیان خانواده است، خاطرنشان کرد:

گفتنی است تذکر و نظارت دستگاه های اجرایی بر واحدهای اقتصادی خصوصی که متاسفانه این روزها کمتر به موضوع حجاب و عفاف توجه دارند از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا