حوادث

ترافیک روان در هراز و فیروزکوه/ چالوس نیمه سنگین/ پیش‌بینی موج برگشت مسافران به شهرهای خود

رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا از پیش بینی افزایش سفرهای برگشت مسافران نوروزی به شهرهای خود خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با مجله روز، درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی جاده‌های کشور  با بیان اینکه افزایش سفرهای برگشت مسافران نوروزی به مبدا حرکت و شهرهای خود پیش‌بینی می‌شود، گفت: پیش بینی اجرای طرح یک طرفه شدن در آزادراه تهران شمال و جاده چالوس در مسیر شمال به جنوب وجود دارد.

وی در مورد وضعیت تردد در جاده ها گفت: ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر جنوب به شمال حدفاصل تونل شماره 17تا شهرستانک  و محدوده تونل البرز، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – قم محدوده بهشت زهرا گزارش شده است.

شیرانی با بیان اینکه  تردد روان در محور های هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت رفت و برگشت گزارش شده است، گفت:  ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا در مورد آخرین وضعیت جوی نیز گفت:  بارش باران در برخی از محورهای استان های کردستان، کرمان و فارس گزارش شده است.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در استفاده از سبک نوشتاری منحصر به فرد هستم. توانایی خلق تاثیر و ارتباط عاطفی با خوانندگان را دارم.
دکمه بازگشت به بالا