بین الملل

آمریکا: با بیش از 140 “بشقاب پرنده” برخورد داشته‌ایم

براساس گزارش اطلاعات آمریكا ، دولت آمریكا با بیش از 140 مورد از آنچه “پدیده های هوایی ناشناخته” (UAP) یا معمولاً “بشقاب پرنده ها” می نامد ، برخورد كرده است.

به گزارش مجله روز ، دفتر مدیر اطلاعات ملی در گزارشی به کنگره گفت: “از 144 تصادفی که از سال 2004 رخ داده است ، فقط یک مورد با اطمینان کامل شناسایی شده و بقیه موارد یک راز است.”

این گزارش چندین توضیح احتمالی برای این مشاهدات ، از جمله ازدحام ، وقایع طبیعی آب و هوا ، برنامه های مخفی دولت ایالات متحده و سیستم های دشمن خارجی ارائه می دهد ، اما همچنین در را برای توضیحات “دیگر” باز می گذارد.

براساس این گزارش ، احتمالاً انواع مختلفی از UAP وجود دارد که بسته به دامنه وقایع و رفتارهای توصیف شده در گزارش ، نیاز به توضیحات مختلف دارند.

اگرچه اکثر UAP های توصیف شده در مجموعه داده های ما ممکن است به دلیل محدود بودن داده ها یا به دلیل مشکل در تجزیه و تحلیل و پردازش مجموعه جمع آوری شده ، ناشناس باقی بمانند ، اما ممکن است برای جمع آوری ، تحلیل و توصیف گزارش به دانش علمی بیشتری نیاز داشته باشند. بگذارید برخی از آنها موفق شوند.

این گزارش یک گزارش عمومی نادر از آنچه دولت در مورد این منطقه می داند و نمی داند ارائه می دهد. رشته ای که مدتهاست تصورات عمومی را به خود مشغول کرده است ، خصوصاً آنهایی که به دنبال نشانه هایی از حیات فرازمینی هستند.

در حالی که “بشقاب پرنده ها” و “بیگانگان” گاهی اوقات برای عموم مردم معنی دارند ، یک مشاهدات شناسایی شده توسط جامعه اطلاعاتی ایالات متحده یک توضیح پیش پا افتاده دارد: “یک بالون بزرگ در حال تخلیه است.”

ارزیابی خارج از طبقه بندی 9 صفحه ای توسط قانونگذاران انجام شد که به عنوان بخشی از روند رو به رشد مشاهدات بشقاب پرنده ها توسط خلبانان ارتش آمریكا ، گزارش مورد نیاز را در لایحه اطلاعاتی سال گذشته لحاظ كردند.

مارکو روبیو ، یکی از طرفداران این گزارش ، در بیانیه ای گفت: “سالهاست که زن و مردهایی که برای دفاع از کشور خود به آنها اعتماد داریم ، برخورد با هواپیماهای بدون سرنشین با ظرفیت بالاتر را محکوم می کنند و سالهاست که نگرانی های آنها اغلب نادیده گرفته می شود یا مورد تمسخر قرار می گیرند.

طبق گزارش روز جمعه ، از 144 مورد ، 18 گزارش داده اند كه ناظران “مشخصات پرواز UAP یا الگوهای حرکتی غیر عادی” را گزارش داده اند.

دکمه بازگشت به بالا