عمومیایرانی کسب و کار

بهترین دستگاه های حکاکی و برش لیزر فلزات غیر آهنی

به دنبال بهترین دستگاه‌های برش لیزر فلزات هستید؟

برش فلزات مانند آلومینیوم و برنج دشواری‌های بسیار زیادی دارد. به همین خاطر در صنایع مختلف از دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر فلزات برای برش یا حکاکی این مواد استفاده می‌شود که روش‌هایی دقیق و به صرفه هستند. این دستگاه‌ها می‌توانند با دقت بسیار بالا انواع قطعات فلزی را برش دهند یا روی آن‌ها حکاکی کنند. در بسیاری از صنایع مانند مبلمان افراد نیاز دارند تا قطعات فلزی آن‌ها باظرافت برش داده شود و به همین خاطر استفاده از این دستگاه‌ها در این صنایع ضروری است. در این مطلب با بهترین دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر فلزات آشنا می‌شویم.

انواع دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر فلزات

دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر فلزات مانند دستگاه لیزر برش استیل در انواع مختلفی از نظر تکنولوژی ساخته می‌شوند. از جمله انواع این دستگاه‌ها می‌توان به دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر فلزات با تکنولوژی فایبر، CO2 و Yag اشاره کرد. هر یک از این دستگاه‌ها مشخصات مخصوص به خود را دارند و توانایی‌های آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. تمام این دستگاه‌ها می‌توانند با دقت و ظرافت زیاد انواع قطعات فلزی را برش دهند. با انواع دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر فلزات آشنا می‌شویم.

دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر فلزات با تکنولوژی فایبر

تکنولوژی فایبر مدرن‌ترین تکنولوژی مورد استفاده در دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر فلزات است که دقت بسیار بالایی دارد و برای برش و حکاکی انواع فلزات طراحی شده است. دستگاه‌های دارای این تکنولوژی سرعت بسیار بالایی دارند و افراد می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با استفاده از آن‌ها انواع فلزات را برش دهند. اگر در زمینه تولید محصولات فلزی فعال هستید، خرید دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر فلزات مانند برش لیزر استیل با تکنولوژی فایبر می‌تواند گزینه بسیار ایده‌آلی برای شما باشد.

همچنین باید اشاره کرد که مصرف انرژی دستگاه‌های دارای این تکنولوژی از انواع دیگر دستگاه‌های برش و حکاکی لیزر پایین‌تر است و شما با خرید آن‌ها می‌توانید علاوه‌بر بهره‌مند شدن از کیفیت و دقت بالاتر، هزینه انرژی کارگاه خود را نیز کاهش دهید.

دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر فلزات با تکنولوژی CO2

تکنولوژی CO2 مورد استفاده در دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر فلزات از قدیمی‌ترین و قابل‌اعتمادترین تکنولوژی‌های برش و حکاکی لیزری است. به همین خاطر در ساخت بسیاری از دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر از این تکنولوژی استفاده می‌شود. دستگاه‌های دارای این تکنولوژی می‌توانند انواع فلزات و غیر فلزات را به‌آسانی و با نهایت دقت برش دهند. باید اشاره داشت که از این دستگاه‌ها برای برش فلزات نیز استفاده می‌شود.

برای آشنایی با انواع دستگاه‌های برش لیزر فلزات روی لینک زیر کلیک کنید: https://rotecgroup.com/products/application/iron-steel-steel-copper/

دستگاه‌های لیزر فلزات با تکنولوژی Yag

دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر فلزات با تکنولوژی Yag از نظر ساختار و عملکرد شباهت بسیاری به دستگاه‌هایی با تکنولوژی فایبر دارند با این تفاوت که نوع سیستم برش و حکاکی در آن‌ها متفاوت است. باید توجه داشت که دستگاه‌های دارای تکنولوژی Yag معایبی مانند حرارت بالا دارند که برای استفاده اصولی از آن‌ها باید تجهیزات سرمایشی مناسبی را تعبیه کرد. این امر باعث افزایش هزینه نگهداری این دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر فلزات می‌شود و به همین خاطر بیشتر صنایع از دستگاه‌هایی با تکنولوژی فایبر و CO2 در کارگاه‌های خود استفاده می‌کنند.

کاربردهای دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر فلزات را بشناسید

یکی از جذاب‌ترین نکات درباره دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر فلزات، کاربرد آن‌ها در صنایع مختلف است. همان‌طور که عنوان شد برش فلزات دشواری‌های زیادی دارد و به همین خاطر صنایع در برش این قطعات همواره مشکلات زیادی داشته‌اند. با ظهور دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر فلزات، این مشکل صنایع حل شد و امروزه آن‌ها می‌توانند با دقتی مثال‌زدنی، انواع قطعات فلزی را برش دهند یا روی آن‌ها حکاکی کنند. کاربردهای دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر فلزات در صنایع مختلف عبارت‌اند از:

  • صنایع کشتی‌سازی
  • صنایع مبلمان
  • ساخت آسانسور و لوازم‌خانگی
  • صنایع هواپیماسازی برای برش قطعات آلومینیومی

معرفی بهترین دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر فلزات

دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر فلزات زیادی در بازار موجود هستند که صنایع مختلف می‌توانند از آن‌ها در کارگاه‌های خود استفاده کنند اما فقط برخی از این دستگاه‌ها، بهترین دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر فلزات هستند. چرا که این دستگاه‌ها مشخصاتی دارند که آن‌ها را به بهترین دستگاه‌های بازار تبدیل می‌کند. با بهترین دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر فلزات آشنا می‌شویم.

دستگاه برش لیزر RT1530A3

دستگاه برش لیزر RT1530A3 یکی از بهترین دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر فلزات است. این دستگاه با توان یک الی شش کیلووات تولید می‌شود و دارای سیستم‌عامل CypCut است. این دستگاه دارای ابعاد 1500 در 3000 میلی‌متر است و به همین خاطر از آن می‌توان در کارگاه‌های متوسط و بزرگ استفاده کرد. دستگاه برش لیزر RT1530A3 دارای تکنولوژی فایبر است و به همین خاطر توانایی برش انواع فلزات از جمله آلومینیوم، مس و برنج را دارد. سرعت این دستگاه بسیار بالا است و دارای دو میز متحرک است.

دستگاه برش لیزر RT1530G3

یکی دیگر از بهترین دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر فلزات، دستگاه برش لیزر RT1530G3 است. این دستگاه قابلیت این را دارد که با توان یک الی شش کیلووات کار کند. همچنین باید اشاره کرد که با استفاده از این دستگاه برش لیزر شما می‌توانید انواع فلزات دیگر مانند آهن و فولاد را نیز برش دهید. تکنولوژی مورد استفاده در این دستگاه، تکنولوژی فایبر است و از سیستم‌عامل CypCut در آن استفاده شده است. سایز محیط کار این دستگاه 1500 در 3000 میلی‌متر است. باید اشاره داشت که با این دستگاه می‌توان انواع ورق‌های نازک و ضخیم فلزات را برش داد.

دستگاه برش و حکاکی لیزر RT1325MN

در کارگاه‌های صنعتی افراد به دستگاه‌های حکاکی لیزر فلزات نیز، نیاز دارند. دستگاه برش و حکاکی لیزر RT1325MNT، یکی از همین دستگاه‌ها است که دارای تکنولوژی CO2 است. این دستگاه با سیستم‌عامل MetalCut تولید می‌شود و سایز محیط کار این دستگاه 1300 در 2500 میلی‌متر است. با استفاده از این دستگاه می‌توان روی فلزات رنگی و ورق‌های گالوانیزه با دقت بسیار بالا حکاکی کرد. اگر به دستگاه حکاکی و برش لیزری فلزات نیاز دارید، دستگاه حکاکی و برش لیزر RT1325MN گزینه‌ای بسیار مناسب و ایده‌آل برای شما است.

روتک؛ بزرگ‌ترین تامین‌کننده دستگاه‌های برش و حکاکی لیزر در کشور

با بهترین دستگاه‌های حکاکی و برش لیزر فلزات آشنا شدیم. روتک به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین تامین‌کنندگان و وارد‌کنندگان دستگاه‌های برش و حکاکی لیزر در کشور است. شما می‌توانید بهترین انواع این دستگاه‌ها را مجموعه روتک با قیمتی مناسب خریداری کنید. همچنین باید اشاره داشت که مجموعه روتک فروشنده انواع دستگاه‌های برش و حکاکی لیزر مواد غیرفلزی نیز هست. باید اشاره داشت که دستگاه‌های قدرتمندتر برش و حکاکی لیزر فلزات آهنی و نیز توسط مجموعه روتک به فروش می‌رسند.

دکمه بازگشت به بالا