ایرانی کسب و کارعمومی

راهنمای خرید جارو برقی بوش از بوش بازار

کمپانی بوش در سال ۱۸۸۶ توسط رابرت بوش بنیانگذاری شد که این برند همواره تولیدات خود را مطابق با استانداردهای روز جهان ارائه می دهد از جمله تولیدات با کیفیت و کارآمد کمپانی بوش جاروبرقی بوش می باشد که در مدل های مختلف با توان مصرفی و قدرت های متفاوت طراحی و تولید می شود، کمپانی بوش به دلیل کیفیت بالا و استفاده از متریال های درجه یک در ساخت جاروبرقی های خود در سرتاسر جهان بسیار معروف و شناخته شده است و از آنجایی که دیگر رقیب های این برند همیشه در رقابت با آن هستند این  کمپانی روز به روز کیفیت و قدرت جاروبرقی های تولیدی خود را بالا می برد و از این جهت توانسته در بازارهای جهانی بسیار فروش باشد.

اهمیت و ارزش وجود جاروبرقی در هر خانه نیازی به توضیح ندارد قطعا یکی از اصلی‌ترین ملزوماتی که در تمیز کاری خانه بسیار حائز اهمیت می باشد جارو برقی است، امروزه تنوع مدل‌ های گوناگون این محصول با برندهای مختلف باعث شده بسیاری از افراد حین خرید دچار سردرگمی شوند اما جاروبرقی بوش نیازی به تعریف ندارد و همه افراد با وجود قیمت بالای این نوع جاروبرقی، به دلیل کیفیت بالا و طول عمر قطعات آن همیشه جزو اولویت های اولشان بوده است، اما فلسفه خرید جاروبرقی بوش اصل یکی از دغدغه های اصلی کاربران می باشد زیرا افراد سودجو به تبعیت از کیفیت بالا و خوشنامی این برند همیشه سعی کرده اند مدل های فیک را به دلیل سودمند بودن روانه بازار کنند.

اما وجود نمایندگی های رسمی و اصلی برند بوش از جمله مجموعه فروشگاه بوش بازار به مشتریان عزیز کمک می کند در راستای خرید مطمئن و با کیفیت دچار چالش نشوند، همچنین وجود این گونه نمایندگی ها باعث می‌شود افراد بتوانند با توجه به نیاز و میزان بودجه خود از بین مدل های مختلف برند بوش محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند، در بخش زیر به معرفی مزیت ها و ویژگی های جاروبرقی بوش میپردازیم که تمامی این قابلیت ها باعث شده یک برند فوق العاده پرفروش، محبوب و با کیفیت در سرتاسر جهان شناخته شود.

  1. طراحی: تمامی طراحان و مهندسین کمپانی بوش با دانش فنی بالا و آشنایی کامل به جدیدترین فناوری‌ها و متدهای زیبایی روز در طراحی و شکل جارو برقی های بوش زیبایی و مدرنیته را تلفیق کرده و امروزه شاهد تولید جاروبرقی های بوش با رنگ بندی ها و طراحی های متنوع و زیبا هستیم به طوری که هر کاربر و خریداری می تواند مدلی زیبا و جذاب را با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب کند.
  2. قدرت موتور: جاروبرقی بوش از قدرتمندترین جاروبرقی های موجود در بازار هستند زیرا موتور به کار رفته در سری تولیدات جدید بوش از نوع hispin است که دارای تیغه های آیرودینامیک می باشد که کمک می کند جریان هوای ورودی کالیبره  شده و گرد و غباری متصاعد نشود، همچنین این نوع موتور باعث کاهش مصرف انرژی دستگاه نیز میشود، قدرت موتور های جاروبرقی بوش معمولاً بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات است که در سری های جدید قدرت های بالاتری نیز شاهد هستیم.
  3. صدا: جارو برقی جزو وسایلی است که حین کار کرد صدای زیادی دارد اما در جاروبرقی های بوش هر چه قدرت موتور بالاتر می‌رود میزان صدا تغییر محسوسی ندارد زیرا کمپانی بوش در بهینه ترین حالت ممکن این محصولات را مهندسی شده تولید می کند تا میزان نویز خروجی آن کمترین آلودگی صوتی را ایجاد کند و حداکثر این نویز را می‌توان بین ۷۰ تا ۷۵ دسی بل در نظر گرفت.
  4. کیسه یا مخزن: کمپانی بوش در طراحی کیسه و مخزن جاروبرقی ها که معمولا ۵ لیتری هستند و از نوع G All هستند از سیستم power protect استفاده میکند این سیستم کمک می کند که در صورت تکمیل بودن ظرفیت مخزن جاروبرقی، قدرت مکش و تمیز کنندگی جارو حفظ شود.
  5. Automatic Power Control

با طراحی  هوشمندانه این سیستم بر روی جاروبرقی بوش می توان قدرت مکش را متناسب با سطوح مختلف تنظیم و کنترل کرد که یکی از کاربردی ترین قابلیت های جاروبرقی های بوش میباشد.

سایر امکانات

از آنجایی که جاروبرقی های بوش تنوع مدل، وات و توان مصرفی دارند به طور کلی می‌توان درباره خصوصیات و امکانات آن به رتبه مصرف انرژی کلاس A، عملکرد تمیز کنندگی فوق العاده روی سطوح سخت در رتبه A، و مجهز بودن به هشدار دهنده الکترونیکی برای تعویض کیسه گردوغبار اشاره کرد، همچنین دارای ۶۰ درصد قدرت مکش بیشتر در جهت عملکرد بهتر نیز می باشد، این محصولات دارای قابلیت مانور بالا و جنس بدنه پلاستیکی بسیار مستحکم می باشند، دارای برس های متنوع و همچنین سیم جمع کن خودکار هستند، فیلتر های تعبیه شده در جاروبرقی های بوش از  غبار و گرد و خاک و ورود آن به محفظه موتور و همچنین بدنه داخلی جاروبرقی جلوگیری می‌کنند و در افزایش طول عمر جاروبرقی بسیار موثر می باشد، به طور کلی جاروبرقی های بوش دارای وزنی بین ۷ الی ۸ کیلوگرم هستند و با کمک چرخ های تعبیه شده امکان حرکت آسانی را در مکان های مختلف برای کاربر ایجاد می کنند و تا شعاع ۱۵ متری به واسطه سیم ۱۰ الی ۱۲ متری میتوان از جاروبرقی در محیط استفاده کرد،

در جهت طول عمر بالا لوله جاروبرقی های بوش از جنس فلزی می باشد، همچنین فیلترهای آن قابلیت شستشو داشته و می‌توان در سه حالت برای مکش فرش و مبل، سرامیک و پارکت جاروبرقی را تنظیم نمود، البته ناگفته نماند کمپانی بوش در جهت اغنای تمامی سلیقه ها اقدام به تولید جاروبرقی های کیسه دار، بدون کیسه و مخزن دار کرده که شما عزیزان می توانید با توجه به سلیقه نوع مناسب و مد نظر را انتخاب کنید.

 خرید جارو برقی بوش

اگر شما کاربران عزیز جز افرادی هستید که برای خرید جاروبرقی برند بوش را انتخاب کرده اید باید به حسن سلیقه شما تبریک گفت در حقیقت یکی از معتبر ترین و با کیفیت ترین برند ها را انتخاب کردید که می‌تواند محصولی منحصر به فرد با کیفیت و طول عمر بالا را به شما تقدیم کند، کمپانی بوش در جهت رفاه حال مشتریان دارای نمایندگی های رسمی و معتبری در داخل ایران است که از آن جمله می‌توان فروشگاه http://boschbazar.com  معرفی کرد.

این مجموعه با ارائه جاروبرقی های اصل و با کیفیت برند بوش در مدل های متنوع می تواند شما عزیزان را در جهت خرید بهینه و با کیفیت و با قیمت متعادل یاری کند، شما عزیزان می توانید از سایت فروشگاه هم دیدن کنید و در صورت داشتن مشغله زیاد به صورت اینترنتی نیز خرید خود را انجام دهید، تمامی پرسنل فروشگاه بوش بازار در وهله اول به رضایت مشتری و در قدم بعدی با ارائه خدمات پس از فروش و همچنین محصولات با گارانتی در راستای خدمت به شما عزیزان عمل می کنند.

دکمه بازگشت به بالا