خرید فرش 1500 شانه کاشان از فرشخونه با بهترین قیمت

خرید فرش 1500 شانه کاشان از فرشخونه با بهترین قیمت: فرش 1500 شانه کاشان یکی از بهترین و محبوب ‌ترین انواع فرش ماشینی در ایران است. این فرش ‌ها با تراکم بالای شانه و تراکم بالای پود، دارای بافتی بسیار ظریف و زیبا هستند. فرش‌ 1500 شانه کاشان در طرح‌ ها و رنگ‌ های متنوعی تولید می ‌شود و می ‌تواند زیبایی و جلوه خاصی به دکوراسیون منزل شما ببخشد.

اگر به دنبال خرید فرش 1500 شانه کاشان با بهترین قیمت هستید، فرشخونه بهترین گزینه برای شماست. فرشخونه بزرگترین فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی در ایران است که فرش 1500 شانه کاشان را با قیمتی بسیار مناسب به فروش می ‌رساند.

خرید فرش 1500 شانه از فرشخونه

برای خرید فرش 1500 شانه کاشان با بهترین قیمت، به سایت فرشخونه مراجعه کنید و از تنوع طرح و رنگ فرش‌ های ما لذت ببرید. فرشخونه با بیش از 10 سال تجربه در زمینه فروش فرش ماشینی، یکی از معتبرترین فروشگاه‌ های اینترنتی در ایران است. فرشخونه با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، رضایت مشتریان خود را جلب کرده است.

ویژگی‌ های فرش 1500 شانه کاشان

  • بافت ظریف و زیبا
  • ماندگاری بالا
  • ضد حساسیت
  • بدون پرزدهی

معرفی چند طرح فرش 1500 شانه فرشخونه

فروشگاه خرید فرش ماشینی فرشخونه طرح های متنوعی را برای تهیه فرش 1500 شانه عرضه می کند که برخی از آن ها پرفروش تر است و می توانید در رنگ های مختلف آن را خریداری کنید.

فرش گیشا یکی از طرح های منحصر به فرد برای خرید فرش 1500 شانه است که می توانید در رنگ های نقره ای، بژ، آبی و سرمه ای خریداری کنید. این محصول طرح خاصی که دارد از سایر نقشه های فرش ماشینی متفاوت است. رنگ های فرش 1500 شانه هم خاص و متفاوت هستند. فرش گیشا سرمه ای پرفروش ترین رنگ این محصول است.

فرش اصفهان از طرح های اصیل فرش 1500 شانه است که ظرافت و زیبایی بی نظیری دارد. این فرش با ترنج زیبا و بی نظیری که دارد اصالت فرش ایرانی را نمایش می دهد. رنگ بندی این محصول بسیار متنوع است و می توانید فرش اصفهان آبی، نقره ای، بژ، سرمه ای، شکلاتی و قهوه ای را خریداری کنید.

فرش طرح گلورین یکی دیگر طرح های اصیل و زیبای فرش 1500 شانه است که ظرافت بی نظیری دارد و از نقشه های پرفروش به شمار می رود. رنگ های فرش ملورین آبی، بژ و نقره ای است و نکته ای که وجود دارد این است که رنگ آبی فرش 1500 شانه خاص و بسیار زیبا است.

فرش 1500 شانه طرح افشان از نقشه های بسیار پرفروش این دسته است. در واقع فرش افشان در همه دسته ها و کیفیت ها فروش بالایی دارد. فرش 1500 شانه افشان هم بسیار پرفروش و البته با ظرافت و زیبا است. رنگ های موجود این محصول آبی، نقره ای و سرمه ای است.

فرش افشان به فرش هایی گفته می شود که ترنج مرکز فرش را ندارند و نقوش متراکم و بسیار پرکاری دارند. از این نظر طرح های متعددی وجود دارند که افشان به شمار می روند مثل النا، کاملیا، گلریز و افشان کلاسیک. شما می توانید برای بررسی دکوراسیون خود از ایده های جذاب فرش ماشینی پینترست استفاده کنید.

مزایای خرید فرش 1500 شانه کاشان از فرشخونه

  • قیمت مناسب: فرشخونه محصولات خود را با توجه به رقابت موجود در بازار با هدف جذب مشتری بیشتر و رضایت بالاتر خریدار تعیین می کند بدین ترتیب محصول با قیمت به صرفه تری به دست شما می رسد.
  • مشاوره پیش از خرید: فروشگاه اینترنتی فرشخونه با برخورداری از تخصص در زمینه فروش فرش ماشینی این امکان را برای شما فراهم کرده تا پیش از خرید از مشاوره های کارشناسان این فروشگاه بهرمند شوید تا از مناسب بودن فرشی که خریداری می کنید مطمئن شوید.
  • پاسخگویی سریع: شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با واحد فرشخونه در تماس باشید و با گذاشتن پیام سوال خود را مطرح کنید و پاسخ خود را از سمت واحد فروش فرشخونه دریافت کنید.
  • ارسال به سراسر کشور: فرشخونه ارسال فرش‌ 1500 شانه کاشان را به تمام نقاط ایران انجام می ‌دهد.
  • ضمانت بازگشت کالا: فرشخونه ضمانت بازگشت کالا را برای فرش 1500 شانه کاشان ارائه می ‌دهد. در صورتی که از فرش خریداری شده خود راضی نبودید، می‌ توانید آن را تا 7 روز پس از خرید، بدون هیچ هزینه ‌ای بازگردانید.

منبع: فرش 1500 شانه فرشخونه (https://farshkhooneh.com)

دکمه بازگشت به بالا