ادکلن به برادرم چی کادو بدم

بهترین ایده جهت خرید کادو برای برادر

یکی از عزیزترین افراد خانواده برای هر دختر یا پسری، برادر است. چرا که اغلب خاطرات کودکی، با او ساخته می‌شود. اگر شما هم دوست دارید تا یک جشن تولد ویژه برای برادرتان برگزار کنید و با یک هدیه خاص او را سورپرایز کنید، اما هیچ ایده‌ای جهت خرید هدیه برای برادر خود ندارید، جای هیچ نگرانی وجود ندارد. ساعت دیواری سه بعدی یک هدیه خاص برای تولد برادرم وقتی این سوال در ذهن شماست که، کادو برای تولد داداشم چی بخرم؟ آیا برای تهیه یک هدیه خاص تا به حال به این ایده فکر کرده اید که تصویر زیبایی از برادرتان را در قاب یک ساعت دیواری ببینید؟ و یا ادکلن میلانو اصل یک گزینه عالی برای کادو میباشد .

یکی از محصولات خاصی که برای کادو دادن میتواند یک سورپرایز جذاب برای طرف مقابل شما باشد، ساعت دیواری سه بعدی ویداوین است. طراحی این ساعت سه بعدی با ساعت‌های معمولی متفاوت است؛ بنابراین جذابیت ظاهری آن قطعا نظر برادر شما را به خود جلب خواهد کرد. این ساعت در چند طرح متنوع، با تکنیک خطای دید ساخته شده است و شما می توانید تصویر برادرتان را روی این ساعت چاپ کنید. در تصویر زیر نمونه ای از این ساعت را می بینید. برای سفارش ساعت سه بعدی ویداوین روی لینک زیر کلیک کنید. هدیه دادن، یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهای جهان برای بسیاری از افراد است. خیلی از دختران و پسران جوان ترجیح می‌دهند که انواع عطر و ادکلن را برای هدیه دادن به دوستان و اطرافیان خود انتخاب کنند.

مثلا عطرهای چوبی و گرم برای آقایان میانسال مانند پدران، و عطرهای گل‌فام و شیرین برای خانم‌های میانسال مانند مادران، گزینه بهتری به‌عنوان هدیه هستند. با این‌حال، عطرهایی با آمیزه‌ای از روایح گل‌فام و مرکباتی، مرکباتی و آبزی یا گل‌فام و آبزی بیشتر برای دختران جوان و با روحیه لطیف و ملایم مناسب هستند. از طرف دیگر، شما می‌توانید یک عطر ویتابلا  با روایح چوبی، دودی یا مشک‌اندود را هم برای پسران جوان، جسور و شاداب در نظر بگیرید. بنابراین می‌بینید که قبل از انتخاب عطر باید موارد زیادی را در نظر داشته باشید تا هدیه شما مورد پسند طرف مقابلتان قرار بگیرد.و عطر زنانه برای خانم‌ها

  1. لالیک لامور لالیک لامور اگر می‌خواهید یک ادکلن برای هدیه تولد یک خانم جوان و با روحیه‌ای لطیف و رمانتیک خریداری کنید، به شما توصیه می‌کنیم که به‌سادگی از کنار عطر رویایی و لطیف لالیک لامور نگذرید. این عطر خنک فرانسوی در سال 2013 و با آمیزه‌ای از روایح گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود روانه بازار شد و به‌سرعت هم نظر خانم‌های جوان و با روحیه‌ای آرام را به خود جلب کرد. لالیک لامور را می‌توان نماد دختری زیبارو، کمی خجالتی و آرام دانست که همیشه لبخند زیبایی روی لب‌هایش دارد. در نت آغازین این ادکلن دلفریب زنانه که می‌تواند به‌عنوان یک کادو عطر مناسب مطرح باشد، روایحی همچون ترنج، بهارنارنج و رز جای گرفته‌اند. نت میانی، ترکیبی از سه رایحه گل‌فام و کاملا زنانه مثل یاس، گل مریم و یاسمن گاردنیا دارد. از نت پایانی هم رایحه مشک، سدر و چوب صندل سفید به مشام می‌رسد.
  2. مابوسین الکسیر پور اله مابوسین الکسیر پور اله یک عطر فرانسوی با آمیزه‌ای از روایح شرقی وانیلی که در سال 2015 به بازار عرضه شد و مورد توجه خانم‌های خاص‌پسند برای مناسبت‌های رسمی قرار گرفت. اگر می‌خواهید کادو ادکلن به یک خانم کلاسیک‌پوش و اهل استایل‌های کاملا رسمی بدهید، این عطر می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. الکسیر پور اله سرشار از وقار و متانت زنانه است و با پخش بوی قابل توجهی که دارد، می‌تواند بازخوردهای اجتماعی بسیار خوبی به همراه داشته باشد. روایحی همچون پرتقال، انگور فرنگی سیاه، فلفل صورتی، رز، زنبق، یاس، وانیل، پرالین و عود در این عطر کلاسیک زنانه جلوه‌گری می‌کنند. اگر می‌خواهید به‌عنوان هدیه روز مادر یا کادوی تولد مادرتان، یک کادو عطر جذاب در نظر بگیرید، این عطر فرانسوی می‌تواند انتخاب شما را ساده‌تر کند.
  3. فرانک اولیویر نیچر فرانک اولیویر نیچر عطرهای فرانسوی همواره جزو بهترین کادو عطر های موجود در بازار بوده‌اند. عطر نیچر از برند فرانسوی فرانک اولیویر، عطری خنک و با آمیزه گل‌فام و میوه‌ای است که در سال 2008 به بازار آمد و شدیدا مورد توجه دختران جوان و نوجوان قرار گرفت. این عطر، یک عطر مناسب برای کادو دادن به خانم‌های زیر 25 سال است. روایح بسیار سرزنده و شاداب موجود در نیچر باعث شده‌اند که بسیاری از منتقدان عطر و ادکلن، آن را عطری مناسب برای دختران جوان و جسور بدانند. اگر می‌خواهید یک عطر زنانه را به‌عنوان کادوی تولد برای دختر نوجوانتان تهیه کنید، ما به شما عطر نیچر را پیشنهاد می‌کنیم. روایح ترش و جذابی همچون ترنج، سرخالو، لیموترش، هلو و گل جعفری در نت آغازین، روایح سیب و یاس در کنار گل برف، دارچین و یاس بنفش در نت میانی، و روایح مشک، سدر و چوب صندل سفید هم در نت پایانی این عطر جوان‌پسند خودنمایی می‌کنند. فروشگاه بیز پلاس برای کمک در انتخاب هدیه همراه شماست .
  4. کالوین کلین ایفوریا زنانه کالوین کلین ایفوریا زنانه این عطر که با نام سی‌کی یوفوریا هم شناخته می‌شود، عطری کاملا گرم و با آمیزه‌ای از روایح شرقی و گل‌فام است که در سال 2005 توسط کمپانی آمریکایی‌اش به بازار معرفی شد. ایفوریا را می‌توان عطری مناسب برای خانم‌های جوان یا خانم‌های در آغاز میانسالی دانست که همیشه ظاهر شیکی دارند و به پوشش‌های کلاسیک علاقه بیشتری نشان می‌دهند. اگر می‌خواهید کادو عطر مناسبی به یک خانم جوان با روحیه مرموز و با اعتمادبه‌نفس بالا بدهید، ایفوریا می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. رایحه انار به‌تنهایی در نت آغازین این عطر گرم زنانه، حس ترشی دلچسبی را در فضا پخش می‌کند. از نت میانی، روایح لاله مردابی و ارکیده به مشام می‌رسند. نت پایانی هم با ترکیب روایح مشک، کهربا، بنفشه و چوب ماهون به پایان می‌رسد تا شما درنهایت عطری با پخش بو و ماندگاری قابل قبول در اختیار داشته باشید.
  5. تروساردی دونا 2011

تروساردی دونا 2011 اگر می‌خواهید یک کادو عطر ایتالیایی برای یک خانم جوان، جذاب و با روحیه لطیف و احساساتی تهیه کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما تروساردی دونا را هم تست کنید. این عطر معتدل ایتالیایی در سال 2011 با آمیزه‌ای از روایح شرقی و گل‌فام به بازار آمد و مورد استقبال خانم‌های خاص‌پسند و طرفدار روایح گل‌فام قرار گرفت. این عطر می‌تواند گزینه خوبی به‌عنوان یک ادکلن برای هدیه تولد دوستان یا عزیزان شما باشد. روزهای خنک پاییزی و بهاری، بهترین زمان برای استفاده از این ادکلن زنانه ایتالیایی هستند. روایح دلنشین و فریبنده‌ای همچون لیموترش، یوزو، لاله مردابی، یاس، شکوفه پرتقال، وانیل، نعناع هندی، سدر و چوب صندل سفید در کنار روایح میوه‌های مختلف در این عطر جلوه‌گری می‌کنند.

بهترین کادو عطر مردانه برای آقایان

  1. ورساچه پور هوم

ورساچه پور هوم اگر به‌دنبال یک عطر مردانه برای کادو دادن می‌گردید و سلیقه فرد مقابلتان را به‌خوبی نمی‌شناسید، بدون شک می‌توانید حساب ویژه‌ای روی ورساچه پور هوم باز کنید. روایح خنک و معطر فوژه این عطر ایتالیایی باعث شده‌اند که تعداد زیادی از آقایان در تمامی گروه‌های سنی به‌خوبی از آن استقبال کنند. حتی از زمانی که این عطر از سال 2008 وارد بازار شد، تا به امروز به عطرامضای تعداد زیادی از مردان جوان برای استفاده روزانه تبدیل شده است. از آنجایی که روایح بسیار معتدل و آرامش‌بخشی در این ادکلن مردانه وجود دارد، بنابراین می‌توان ورساچه پور هوم را کادو عطر مناسبی برای تمامی آقایان دانست.

  1. لالیک پور هوم ادو پرفیوم

لالیک پور هوم ادو پرفیوم این عطر فرانسوی که با نام لالیک شیر هم شناخته می‌شود، گزینه بسیار قابل قبولی به‌عنوان یک کادو عطر مردانه است. اگر هنگام خرید هدیه، قیمت عطر مردانه برای شما مهم است و می‌خواهید عطری برازنده با قیمتی قابل قبول خریداری کنید، لالیک شیر گزینه خوبی برای شما خواهد بود. این عطر گرم فرانسوی که در سال 1997 به بازار آمد، آمیزه‌ای از روایح چوبی معطر را در خود جای داده است و به همین دلیل هم می‌تواند هم به‌عنوان یک کادو عطر مناسب برای مردان جوان و هم به‌عنوان یک ادکلن مردانه قابل قبول برای مردان میانسال مطرح باشد. بسیاری از اهالی عطر و ادکلن بر این باورند که شاید بتوان لالیک شیر را بهترین خرید عطر مردانه برای هدیه تولد پدران دانست.

دکمه بازگشت به بالا