طریقه مصرف سرم هیالورونیک اسید

سرم هیالورونیک اسید اولاین Eveline

هیالورونیک اسید مولکولی است که به‌طور طبیعی در سلول‌های پوست تولید می‌شود. این مولکول قدرت بالایی در جذب مولکول‌های آب دارد و می‌تواند بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ برابر وزنش به مولکول‌های آب متصل شود. بنابراین از نیازهای کلیدی برای آبرسانی پوست است و باعث داشتن پوستی شاداب و جوان می‌شود. از آنجایی که با بالارفتن سن به مرور تولید این ماده در پوست کمتر می‌شود، بنابراین پوست در معرض مشکل خشکی و کم آبی قرار می‌گیرد. سرم طلا لاکچری کوین انتخاب خوبی برای محافظت از پوست در برابر دهیدراته‌ شدن است.

این محصول نه تنها هیالورونیک اسید کاهش یافته را جبران می‌کند، بلکه حاوی ترکیبات مغذی دیگری نیز هست که به سلامت و تعادل پوست کمک می‌کنند. سرم آبرسان و ضد چروک هیالورونیک اسید اولاین محصولی فوق العاده برای از بین بردن چین و چروک و حتی خطوط صورت است.  اگر می خواهید پوستی صاف و بدون چروک داشته باشیدسرم آبرسان و ضد چروک هیالورونیک اسید اولاین با فرمول ابتکاری لیفتینگ فوری SOS در برابر چروک‌های عمیق غنی از اسید هیالورونیک 100٪ خالص، بازسازی شدید و عملکرد جامع ضد چروک را فراهم می‌کند.

این سرم تراکم پوست را بازیابی کرده و در پوست اثر لیفتینگ شدید و طولانی مدت ایجاد می‌کند. با بالا رفتن سن تولید کلاژن در پوست کاهش پیدا می‌کند. کاهش کلاژن آبرسانی پوست را کم کرده در نتیجه موجب خشکی پوست می‌شود. هیالورونیک اسید موجود در این سرم کلاژن‌های پوست را بازسازی کرده و به جذب قوی رطوبت و مواد مغذی کمک می کند.

این سرم ظاهر صورت را صاف تر، شفاف و درخشان تر کرده و به جوان سازی پوست کمک ریادی می‌کند. سرم آبرسان و ضد چروک اولاین با افزایش استحکام پوست از شل شدن و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. این سرم با ایجاد لایه محافظتی 48 ساعته از پوست در برابر آلودگی‌ها مراقبت کرده که به سلامتی و حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند.

سرم هیالورونیک اسید اولاین انتخاب خوبی برای محافظت از پوست در برابر دهیدراته‌ شدنه. حاوی ترکیبات مغذیه که به سلامت و تعادل پوست کمک می‌کنه. با افزایش استحکام پوست از شل شدن و پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کنه. خطوط ریز پوست رو از بین می‌بره از مواد طبیعی تهیه شده و هیچ آسیبی به پوست نمی‌زنه پوست رو لیفت می‌کنه و یه آبرسان عالی محسوب می‌شه.

مزایای خرید سرم هیالورونیک اسید اولاین Eveline

یکی از ویژ گی‌های اصلی سرم آبرسان و ضد چروک هیالورونیک اسید اولاین آبرسانی عمیق آن است. این سرم با فرمول هیدراتاسیونی که دارد سطح جذب رطوبت را افزایش داده و موجب شادابی و طراوت و شفافیت پوست می‌شود. ضد پیری دیگر ویژگی فوق العاده این سرم است. این سرم پوست را تا حدودی لیفت کرده و چین و چروک‌ها را از بین می‌برد و ظاهری صاف‌تر با درخشندگی بیشتر به پوست می‌بخشد.

این محصول حاوی اسید هیالورونیک، ویتامین‌های B3 و B5 و عصاره جلبک است که هر کدام برای حفظ رطوبت پوست و کاهش چین و چروک آن تاثیرگذارند. از ویژگی‌های مهم دیگر محصول این است که فاقد مواد مضر نگهدارنده پارابن بوده . 99% ترکیبات آن طبیعی است و دارای فرمولاسیون وگان است که این ویژگی ها موجب می شود این سرم برای هر پوستی با هر سنی قابل استفاده باشد. به دلیل وجود اسید هیالورونیک با آبرسانی قوی تراکم پوست را بازیابی کرده و تا 48 ساعت روی پوست باقی می‌ماند و کمک می‌کند پوستی جوان و شاداب داشته باشید.

ویژگی های سرم هیالورونیک اسید اولاین Eveline

  • احیا کننده و مغذی پوست
  • ضد چین و چروک
  • لیفتینگ و حجم دهی صورت
  • حاوی هیالورونیک اسید آبرسان و پر کننده خطوط ظریف
  • بسیار سبک با جذب بالا
  • مناسب تمام سنین
  • افزایش استحکام پوست
  • مناسب انواع پوست
  • 18ml

طریقه مصرف سرم لاکچری کوین به عنوان یکی از بهترین محصولات مراقبتی برای آبرسانی پوست و بهبود ظاهر شاداب و تازه آن شناخته می‌شود. کاهش رطوبت و آب موجود در پوست، از دلایل اصلی ایجاد چین و چروک‌ در پوست است. با استفاده از محصولات مراقبتی همچون سرم هیالورونیک اسید اوردینری، می‌توانید آب و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کنید و پوستتان را شاداب‌تر و جوان‌تر سازید.

دقت داشته باشید که لازمه کسب نتایج مطلوب از مصرف سرم هیالورونیک اسید اوردینری، مصرف صحیح و اصولی این محصول است. بنابراین، ما در این مطلب به بررسی نحوه استفاده از سرم هیالورونیک اسید اوردینری می‌پردازیم و نکاتی را پیرامون این موضوع شرح می‌دهیم. با توجه به این نکات، می‌توانید به نتایج شگفت انگیز استفاده از سرم هیالورونیک اسید اوردینری دست یابید.

آشنایی با سرم هیالورونیک اسید اوردینری

هیالورونیک اسید، ماده‌ای طبیعی است که در بدن ما یافت می‌شود و وظیفه حفظ رطوبت و آب رسانی به پوست را دارد. به دلیل فرایندهای طبیعی پیری و عوامل خارجی، سطح هیالورونیک اسید در پوست کاهش می‌یابد، که این امر منجر به خشکی، کاهش انعطاف پذیری و ظهور خطوط و چروک‌های صورت می‌شود.

اما با استفاده از سرم هیالورونیک اسید اوردینری، می‌توانید به آسانی رطوبت پوستتان را بازیابی کنید. این سرم حاوی ذراتی از هیالورونیک اسید است که جذب پوست شده و باعث افزایش حجم، حفظ رطوبت و بهبود الاستیسیته پوست می‌شوند. همچنین این سرم علائم پیری پوست را به خوبی حذف کرده و پوست را جوان‌‌تر نشان می‌دهد.

تحقیقات نیز نشان داده است که سرم هیالورونیک اسید اوردینری می‌تواند اثرات قابل توجهی در بهبود ظاهر پوست داشته باشد. علاوه بر آب رسانی فوق‌العاده پوست، این سرم می‌تواند خطوط ریز و چروک‌های صورت را کاهش داده و پوست را صاف و جوانتر نشان دهد. مزیت مهم این محصول این است که استفاده از سرم هیالورونیک اسید اوردینری بسیار آسان و ساده است. همچنین، این سرم می‌تواند به عنوان پایه‌ای برای مراحل بعدی مراقبت از پوست استفاده شود و با دیگر محصولات سازگاری دارد.

ترکیبات و ویژگی‌های سرم هیالورونیک اسید اوردینری

هیالورونیک اسید به عنوان عنصر اصلی این سرم شناخته می‌شود که از طریق آبرسانی و رطوبت‌رسانی به پوست، نرمی و شادابی بسیاری به آن می‌بخشد. جالب است بدانید که به طور طبیعی، هیالورونیک اسید سایز بزرگی داشته و به همین دلیل به سادگی روی پوست جذب نمی‌شود. با این حال سرم هیالورونیک اسید از فرمولاسیون ویژه و قدرتمندی برخوردار بوده و این ترکیب را به سه سایز مولکولی مختلف تبدیل می‌کند که سبب نفوذ آسان آن به لایه‌های مختلف پوست می‌شود.

پانتنول یا ویتامین B5 از دیگر ترکیبات مهم سرم هیالورونیک اسید است. این ترکیب با علائم پیری مقابله می‌کند و ضمن حفظ رطوبت پوست، سلول‌های آسیب‌دیده را نیز بازسازی می‌کند. به همین دلیل است که این ماده به طور گسترده در تولید محصولات مراقبت از پوست صورت استفاده می‌شود.

بافت سرم هیالورونیک اوردینری، بسیار سبک و بدون هیچ چربی اضافی است. بنابراین ترکیبات این محصول به سرعت جذب پوست شده و سبب ایجاد جوش نمی‌شود. افراد می‌توانند با مصرف این سرم، پوست خود را بازسازی کرده و بهبود قابل توجهی در انعطاف‌پذیری آن تجربه کنند.

استفاده از این سرم به ویژه برای افرادی که پوست خشک و با رطوبت پایین دارند، توصیه می‌شود. زیرا توانایی آبرسانی عمیقی داشته و کم‌آبی پوست را برطرف می‌کند. علاوه بر این، سرم هیالورونیک اسید اوردینری فاقد هرگونه مواد مضر مانند سولفات، الکل و سیلیکون است و به همین دلیل، به عنوان یک محصول کاملاً گیاهی و بدون آزمایش بر روی حیوانات معرفی می‌شود.

نحوه استفاده از سرم هیالورونیک اسید اوردینری‌

سرم هیالورونیک اسید اوردینری را باید پیش از مصرف تونر و دیگر محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید. به این صورت که چند قطره از آن را روی پوست نرم و مرطوب خود ریخته و ماساژ دهید و مدتی منتظر بمانید تا سرم به خوبی جذب پوست شود. پس از آن می‌توانید محصولاتی نظیر کرم‌ها، ماسک‌ها و… را مورد استفاده قرار دهید. معمولا متخصصان پوست، استفاده از مرطوب کننده را پس از استفاده از سرم هیالورونیک اسید اوردینری، امری ضروری می‌دانند.

افرادی که پوست خشکی دارند، باید بدانند که سرم هیالورونیک مانند اسفنج عمل می‌کند و پس از آنکه تمام رطوبت محیط را جذب کرد، آن را به پوست منتقل می‌کند. به همین دلیل توصیه می‌شود پوست خود را پیش از مصرف این سرم، با یک اسفنج به خوبی مرطوب کنید. این کار باعث می‌شود که پوست شما رطوبت بیشتری را جذب کند و کار آبرسانی را به بهترین شکل انجام دهد.

در مورد زمان و تعداد مصرف سرم هیالورونیک اسید اوردینری باید بگوییم که بهتر است روزانه حداکثر دو بار سرم آبرسان هیالورونیک اسید را استفاده کنید. برای کسب بهترین نتیجه، این محصول را یک بار در صبح و بار دیگر در شب و پس از شستشوی کامل پوست مصرف کنید. اگر قیمت سرم هیالورونیک اسید لاکچری کوین را نمی دانید به سایت ما مراجعه کنید.

نکاتی در مورد مصرف سرم هیالورونیک اسید اوردینری

نکاتی پیرامون استفاده از سرم هیالورونیک اسید اوردینری وجود دارد که توجه به آنها، سبب می‌شود تا تجربه بهتری از مصرف این محصول به دست آورید. این نکات شامل موارد زیر هستند:

  • از این سرم می‌توان به عنوان پایه‌ای برای مراحل بعدی مراقبت از پوست استفاده کرد.
  • این سرم با سایر محصولات پوستی سازگاری دارد.
  • سرم هیالورونیک اسید اوردینری را حتما قبل از مصرف تونر و دیگر محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید.
  • حتما پس از استفاده از این سرم، از مرطوب کننده استفاده کنید.
  • پوست باید پیش از مصرف این سرم به خوبی مرطوب شود.
  • دفعات استفاده از این سرم روزانه حداکثر دو بار یعنی یک بار در صبح و یک بار در شب است.

 سرم هیالورونیک اسید اولاین Eveline

1تا 3 بار در هفته، یک بار در روز صبح یا شب روی پوست تمیز و خشک قبل از استفاده از کرم‌های پوستی دیگر مقدار یک تا دو قطره از سرم را روی  نواحی که احتیاج به لیفتینگ دارند (نقاط مستعد چین و چروک) زده و با نوک انگشت به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.

 

دکمه بازگشت به بالا