عمومی

شرکت کنندگان جشنواره ویراکاپ الگو افتخارآفرینی برای آیندگان هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد خیاط زنجانی ظهر جمعه در مراسم اختتامیه‌ی هفتمین دوره‌ی المپیاد ملی وی را کاپ که در کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: شرکت کنندگان و برگزیدگان از افتخارات این سرزمین بوده که الگو که با یادگیری خود پا به سیره‌ی علمی و عملی گذاشته و الگویی برای افتخار آفرینی آیندگان هستند.

وی افزود: شرکت کنندگان باید توجه داشته باشند در مسیری گام گذاشته‌اند که عرصه و مسیر تکامل علمی و انسانی را قرار است طی کنند و این مسیر باید در آینده‌ی بشریت اثرگذار و راهگشا باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان تصریح کرد: بنا به فرمایشات پیامبر (ص) در مسیر رشد و تعالی گام بردارید که خدا نیز از شما راضی می‌شود و در همین راستا شما می‌توانید دانشمندان فردای این سرزمین باشید و باید از شما سپاسگزاری کرد که با قدم گذاشتن در این عرصه علمی آینده کشور را به دست گرفتی.

زنجانی در ادامه خطاب به والدین حاضر در مراسم گفت: اولیا به عنوان تأثیر گذارترین افراد بر کودکان و نوجوانان نقشی بسیار اثربخش دارند و در مثلث تربیتی یک ضلع آن والدین هستند و این حمایت از فرزندانتان باعث شده تا در عرصه‌های پیشرفت قرار بگیرند و اگر والدین نباشید این مثلث تربیتی شکل نگرفته ناقص خواهد ماند.

وی تاکید کرد: برگزاری جشنواره و مسابقه ویراکاپ با زحمات یک تیم مجرب، توانمند، متخصص و منسجم شکل گرفت و به وقوع پیوست که نهایتاً به بهترین شکل ممکن اهداف تعریف و محقق یافت و اکنون شاهد اتفاقات خوب و شناسایی استعدادهای کرمانشاه هستیم.

زنجانی در پایان به معرفی کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان و دستاوردهای آن در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری، ادبی و … و فعالیت‌های ویژه‌ی آن پرداخت و اضافه کرد: با توجه به فعالیت این کانون در زمینه کودک و نوجوانان از جامعه هدف خود دعوت به حضور در این کانون را داشته تا اتفاقات شیرین و دستاوردهای بیشتری در این حوزه انجام گیرد.

دکمه بازگشت به بالا