ایرانی کسب و کارعمومی

بهترین شبیه ساز برای کالاف دیوتی موبایل

احتمالا تاکنون با مشکلاتی مواجه شده‌اید که جای خالی بعضی از نرم‌افزار‌های موبایلی را در رایانه‌ی خود احساس کنید. نرم‌افزار‌هایی که ممکن است گاهی نسخه‌های پی سی آن‌ها اصلا وجود نداشته باشند یا در صورت وجود، رایگان نباشند. به‌خصوص اگر از اپ‌های فرعی شبکه‌های اجتماعی یا اپلیکیشن‌های پولی در موبایل خود استفاده می‌کنید، طبیعی است که نتوانید به‌راحتی نسخه‌های پی سی آن‌ها را پیدا کنید. حتی چنین شرایطی برای تجربه‌ی بازی اندروید در پی سی نیز  برقرار است.

به‌عنوان مثال نصب و اجرای بازی Among Us در موبایل رایگان است، اما برای انجام آن در کامپیوتر باید بازی را خریداری کنید. یا اگر به‌طور کامل از دید یک گیمر به قضیه نگاه کنیم، انجام بازی‌هایی شوتر اندروید مانند کالاف دیوتی موبایل در پی سی، آن هم با استفاده از موس و کیبورد می‌تواند خواسته‌ی خیلی‌ها باشد.

همانطور که توضیح دادیم، خرید جم کلش رویال به صورت مستقیم در ایران امکان‌پذیر است. بسیاری از سایت های ایرانی هستند که جم کلش رویال را با قیمتی ارزان تر از فروشگاه گوگل پلی به فروش می رسانند. در این زمینه، ایران موجو به عنوان معتبرترین سایت خرید جم‌ کلش رویال و سایر پول‌های بازی شناخته می‌شود. این سایت با دارا بودن سابقه‌ای بیش از 10 سال در این حوزه، علاوه بر اعتبار بالا، ارزان‌ترین قیمت‌ها را با بهترین خدمات برای خرید درون برنامه‌ای بازی‌های موبایلی و دیگر پلتفرم‌ها ارائه می‌دهد. همچنین، پشتیبانی 24 ساعته این سایت اطمینان و راحتی خاطر بیشتری را برای مشتریان فراهم می‌آورد.

اگر شما نیز پیش از این به‌دنبال نصب و اجرای فایل‌های اندروید در کامپیوتر خود بوده‌اید، پس احتمالا با نرم‌افزار‌های شبیه ساز اندروید آشنایی دارید. نرم‌افزار‌های شبیه ساز درواقع سعی می‌کنند که تا حد ممکن قابلیت‌ها و ویژگی‌های دستگاه اندرویدی را روی رایانه‌ی شما پدید آورند. اما باتوجه‌به بعضی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد موبایل، چندان دور از انتظار نیست که شبیه ساز‌ها توانایی اجرای بعضی از اپلیکیشن‌ها را نداشته باشند.

همچنین نباید توقع داشت که تمامی بازی های اندروید در این نرم‌افزار‌ها نصب و اجرا شوند؛ به‌خصوص آثاری که به‌طور کامل نیاز به لمس صفحه و حس‌گر‌های موبایل دارند. بااین‌حال بیشتر بازی‌های ترند و محبوب مانند پابجی موبایل و Call of Duty Mobile می‌توانند اجرای مناسبی را در انواع شبیه سازهای اندروید تجربه کنند.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که برای برقراری تعادل و ایجاد شرایطی منصفانه، ممکن است نرم‌افزار‌های شبیه ساز توسط بعضی از بازی‌های آنلاین به‌عنوان ابزار تقلب شناسایی شوند و حساب بازیکنانی را که از آن‌ها استفاده می‌کنند مسدود کنند. همین مسئله می‌تواند دلیل واضحی بر احتیاط کاربران در انتخاب امولاتور‌ها باشد تا ناخواسته اکانت خود را از دست ندهند.

شبیه ساز‌هایی هم مانند Game Loop وجود دارند که با ایجاد فضایی عادلانه، سعی می‌کنند تا مانع رخ دادن چنین اتفاقاتی شوند. این به معنایی است که موس و کیبورد بازیکن مانند اتصال کنترلر به موبایل شناخته می‌شود و سیستم بازی نیز آن را تقلب تشخیص نخواهد داد. بنابراین در بازی‌هایی مانند کالاف دیوتی موبایل که کنترلر نقش بسیار مهمی را در روند بازی ایفا می‌کند، تنها با افرادی بازی خواهید کرد که دارای کنترلر هستند یا از شرایط مشابهی بهره می‌برند.

اینکه به‌طور منصفانه در بازی‌های آنلاین شرکت کنید یا ابزار شما از سیستم بازی پنهان شوند، به نوع شبیه سازی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. به‌طور کلی شبیه ساز‌های بسیاری منتشر شده‌اند که تغرییا خروجی یکسانی هم دارند؛ اما در جزئیات و گاهی کیفیتی که ارائه می‌دهند، با یکدیگر متفاوت هستند. نوع رابط کاربری نیز یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل چند دستگی کاربران در میان شبیه ساز های مختلف است، که البته در بیشتر موارد به معنای بهتر یا بدتر بودن آ‌ن‌ها نیست، بلکه به معنای تنوع خواسته‌ها و سلیقه‌های کاربران است.

معرفی گیم لوپ برای بازی کردن کالاف دیوتی موبایل روی pc

گیم لوپ یک شبیه ساز رسمی اندروید هست که توسط کمپانی تنسنت (Tencent) ساخته شده و در اختیار پلیرهای کامپیوتر قرار گرفته. این برنامه اول فقط برای اجرای بازی پابجی روی کامپیوتر طراحی شده بود. اما بعد از این که از گیم لوپ استقبال فوق العاده‌ای شد، تنسنت تصمیم گرفت که بقیه بازی‌های پرطرفدار اندروید رو هم به گیم لوپ اضافه کنه. اینطوری شد که کالاف دیوتی موبایل و بقیه بازی‌های اندروید هم به گیم لوپ اضافه شدن و پلیرهای کامپیوتر میتونستن به آسونی کالاف دیوتی موبایل رو توی pc بازی کنن.

مزیت‌های گیم لوپ به عنوان یک شبیه ساز:

  • قابلیت لایو استریم توی پلتفرم‌های Nimo و nonolive
  • پشتیبانی از کنترلرهای جانبی
  • پیشگیری از هک و تقلب
  • پشتیبانی از چندین زبان
  • دارای تنظیمات مربوط به کنترل‌

آموزش اجرای بازی کالاف دیوتی موبایل روی کامپیوتر با گیم لوپ

گیم لوپ مثل یک میانبر هست که کار پلیرهای کامپیوتر برای بازی کردن کالاف دیوتی موبایل رو خیلی راحت‌تر میکنه. استفاده کردن از این شبیه ساز کار ساده‌ای هست و فقط کافیه مراحل زیر رو به ترتیب انجام بدین تا بتونین کالاف دیوتی موبایل رو توی کامپیوتر اجرا کنین.

مراحل اجرای بازی کالاف دیوتی موبایل با گیم لوپ:

  1. گیم لوپ رو از سایت رسمی این شبیه ساز یا سایت‌های داخلی دانلود کنین.
  2. مراحل نصب رو پشت سر بزارین تا آیکون گیم لوپ به دسکتاپ کامپیوتر اضافه بشه.
  3. وارد گیم لوپ بشین و بازی call of duty: mobile رو سرچ کنین. (معمولا توی صفحه اصلی گیم لوپ کالاف دیوتی موبایل دیده میشه و میتونین روی این بازی کلیک کنین)
  4. کالاف دیوتی موبایل رو دانلود کنین و بعد از تموم شدن دانلود، منتظر بمونین تا نصب کالاف دیوتی موبایل تکمیل بشه.
  5. بعد از تکمیل شدن دانلود و نصب کالاف دیوتی، میتونین بازی رو اجرا کنین و کالاف دیوتی موبایل رو توی کامپیوتر داشته باشین.

بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل برای بازی کردن توی کامپیوتر

حالا که جواب سوال “چگونه روی کامپیوتر کالاف دیوتی موبایل نصب کنیم؟” رو گرفتین، خوبه که بدونین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل روی گوشی و کامپیوتر متفاوته و باید تغییر کنه. چون هر چقدر هم یک شبیه ساز کارش رو خوب انجام بده، بازم یک بازی موبایل با بازی‌های کامپیوتر تفاوت‌های زیادی داره. بنابراین باید کاری کنین که تنظیمات کالاف دیوتی موبایل، نزدیک‌ ترین حالت به یک بازی کامپیوتری باشه.

مراحل تغییر تنظیمات کالاف دیوتی موبایل داخل شبیه ساز گیم لوپ:

  1. وارد برنامه گیم لوپ بشین.
  2. روی 3 خط افقی منو که گوشه سمت راست قرار داره کلیک کنین.
  3. از گزینه‌ها باز شده Engine رو انتخاب کنین. (همچنین میتونین برای تغییر رزولوشن بازی گزینه game رو انتخاب کنین).
  4. چون کالاف دیوتی موبایل یک بازی برای گوشی هست و دارین با یک شبیه ساز اجراش میکنین، بهتره تنظیمات معمولی و رو به پایین باشه تا بازی برای شما رَوون‌تر اجرا بشه.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.
دکمه بازگشت به بالا