استان ها

صادقی به سپاهان بازگشت، خدا رحمی،شیبانی و رئوفی تمدید کردند

صادقی به سپاهان بازگشت، خدا رحمی،شیبانی و رئوفی تمدید کردند

ادامه نقل و انتقالات لیگ برتر هندبال مردان با پیوستن جواد صادقی به سپاهان نوین و تمدید قرارداد ۳ بازیکن دیگر این تیم همراه بود.

به گزارش خبرگزاری مجله روز از اصفهان، در ادامه نقل و انتقالات ابتدای فصل لیگ برتر هندبال مردان باشگاههای کشور جواد صادقی، دروازه‌بان باسابقه هندبال ایران که پیش از این نیز سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های سپاهان و سپاهان‌نوین را در کارنامه داشت، بار دیگر‌ پیراهن سپاهان نوین را بر تن کرد.

وی که سابقه کسب عنوان قهرمانی آسیا و قرار گرفتن در جمع ۵ دروازه‌بان برتر هندبال ساحلی جهان را در کارنامه دارد، در فصل گذشته به عنوان کاپیتان تیم گیتی‌پسند در لیگ برتر به میدان رفت.

جهانبخش شیبانی، پوریا رئوفی و علی خدارحمی ۳ بازیکن فصل گذشته تیم هندبال سپاهان‌نوین، با تمدید قرارداد‌های خود در سی و ششمین دوره لیگ برتر نیز در جمع طلایی‌پوشان حضور خواهند داشت.

شیبانی که در پست خط‌زن بازی می‌کند، در سال‌های گذشته برای تیم‌های سپاهان، ذوب‌آهن، فرازبام خائیز دهدشت و شهرداری کاشان نیز به میدان رفته است.

پوریا رئوفی سابقه حضور در تیم‌های سپاهان، ذوب‌آهن، نیروی زمینی و زغال‌سنگ طبس را در کارنامه دارد؛ پست تخصصی وی بغل راست می‌باشد.

خدارحمی نیز که در پست پخش به میدان می‌رود، مانند دو هم‌تیمی دیگر خود سابقه حضور در ذوب‌اهن را در کارنامه دارد و علاوه بر آن پیراهن زغال‌سنگ طبس و رعد پدافند البرز را نیز بر تن کرده است.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا