استان ها

پیدا شدن پیکر جوان ۱۸ ساله لاهیجانی در رودخانه “حشمت رود” / پیکر یک جوان ۲۵ ساله در رودخانه “سپیدرود” شهرستان رودبار پیدا شد

به گزارش خبرگزاری مجله روز د گیلان؛ رئیس هلال احمر استان گیلان گرچه با اشاره به اعلام غرق شدن یک ساکن 18 ساله لاهیجان در رودخانه حشمت که در حال شنا رفته بود ، اظهار داشت: ژوئن امسال ، ساعت 5 بعد از ظهر ، ساکنان لاهیجان غرق شدند. این منطقه به مرکز کنترل عملیات ماه سرخ گیلان گزارش شده است.

غلامی با اشاره به دفتر تیم های امدادی هلال احمر اظهار داشت: بلافاصله پس از دریافت خبر تصادف ، تیم عملیاتی شعب هلال احمر در لاهیجان ، لنگرود ، آستانه اشرفیه و تیم واکنش سریع استان به همراه تدارکات کشتی و تجهیزات لازم به محل رسیدند. ” آنها فرستاده شدند

رئیس جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اشاره به اینکه جسد غرق شده پس از این حادثه پیدا شد ، اذعان کرد: پس از یک عملیات جستجو سه روزه ، جسد جوان غرق شد. در تاریخ 10 ژوئن ، ساعت 12:30 بعد از ظهر ، در رودخانه حشمت ، در محور کلاش – نوشهر ، در لاهیجان یافت شد. وی توسط تیم های امداد و نجات هلال احمر راش رشت پیدا شد و به پلیس تحویل داده شد.

سیاوش غلامی ، رئیس جمعیت هلال احمر استان ، گفت: جسد یک مرد 25 ساله در رودخانه سپیدرود در رودبار پیدا شد و گفت: “امروز صبح 10 ژوئن در ساعت 6:40 دقیقه بعد از ظهر ، جسد یک مرد 25 ساله در رودخانه پیدا شد و افراد محلی در شهر رودبار آن را در مرکز کنترل عملیات ماه قرمز سرخ گیلان اعلام کردند.

غلامی با اشاره به دفتر تیم های امدادی هلال احمر اظهار داشت: پس از دریافت خبر تصادف ، بلافاصله دو تیم عملیاتی از هلال احمر در رودبار به محل محل اعزام شدند. جسد یک مرد 25 ساله از آب بیرون کشیده شد و تحویل داده شد. ” این یک نیروی پلیس شد.

رئیس هلال احمر استان گیلان از عدم شنا در رودخانه های استان ابراز کرد: همه ساله با شروع فصل تابستان ، برخی از مردم و استان های ما به ویژه جوانان سعی در شنا کردن در رودخانه ها بدون توجه به علائم هشدار دهنده. این عمل باعث از دست دادن جبران ناپذیر زندگی می شود.

غلامی یادآور شد: هموطنان عزیز ، ساکنان و مسافران ، توصیه و تأکید می شود که به علائم هشدار دهنده توجه کرده و توجه کافی به هشدارهای صادر شده برای شاهد تصادفات تلخ و جبران ناپذیر ناشی از عدم رعایت نکات ذکر شده ، در هر صورت و تأکید داشته باشند. مورد “. ما جزء بخش های استان گیلان نیستیم و بیشتر از پروژه های بهداشتی برای شنا استفاده می کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر استان گیلان در پاسخ به پاسخگویی به فراخوان کمک همه روزه ، خاطرنشان کرد: تلفن 112 (تماس با کمک) آماده دریافت گزارش های احتمالی است حوادث توسط مردم در طول روز.

foto_2020-06-09-023-32-46

foto_2020-06-09_23-32-51

دکمه بازگشت به بالا