بین الملل

جو بایدن: انتخابات تمام شد/ بیایید به هم فرصت بدهیم

جو بایدن در اولین سخنرانی خود از زمان پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که می خواهد ایالات متحده را در جهان مورد احترام قرار دهد.

به گزارش بی بی سی ، جو بایدن در یک سخنرانی پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در ویلمینگتون ، دلاور ، گفت: “انتخابات به پایان رسیده است و به من مسئولیتی داده شد. حال باید به فکر نبرد با کرونا باشیم. من از روز دوشنبه کمیته ویژه ای تشکیل خواهم داد که مبتنی بر علم باشد.

بایدن گفت: “مردم کشور نظر خود را داده اند.” آنها ما را به یک پیروزی روشن رسانده اند. یک پیروزی قانع کننده ، یک پیروزی برای ما.

وی گفت که در انتخابات ریاست جمهوری رای بیشتری کسب کرد.

بایدن همچنان از سیاه پوستان آمریکایی برای کمک به مبارزات انتخاباتی خود برای رسیدن به طبقه بندی تشکر کرد.

وی از دو طرف خواست تا برای حل مسئله با هم همکاری کنند و گفت که می خواهد ایالات متحده را در جهان مورد احترام قرار دهد.

جو بایدن قول داد برای مبارزه با تاج ، آشتی ملی ، بهبود اوضاع اقتصادی و ایجاد فرصت ها برای همه بخش های کشورش تلاش کند.

وی مبارزه با نژادپرستی را یکی از اهداف دولت خود خواند و سپس به طرفداران ترامپ گفت: “بیایید به خودمان فرصتی بدهیم.” وقت آن است که شعارهای تند را کنار بگذاریم ، شعله را پایین بیاوریم ، ما را ببینیم ، دوباره به ما گوش فرا دهیم … با مخالفانمان مانند دشمن رفتار نکنید.

وی گفت: “من برای کسانی که به من رأی دادند بسیار سخت کار خواهم کرد.”

بایدن گفت: “همه دنیا امشب ما را تماشا می کنند.” من همیشه معتقد بوده ام که آمریکا را می توان در یک کلمه خلاصه کرد. فرصت. فرصتی برای همه آزاد و منصفانه

بایدن گفت: “ایالات متحده همیشه یکی از نقاط عطف گذشته و تحت فشار بوده است.” لینکلن در سال 1860 نجات یافت ، روزولت در سال 1932 وعده داد که یک معامله جدید را به یک کشور آشفته انجام دهد ، جان اف کندی در سال 1960 قول داد مرزهای جدید (ماموریت ماه) و هنگامی که باراک اوباما تاریخ را به دست آورد ، گفت: “بله ، ما میتوانیم”. “

وی افزود: “امشب ، همه به آمریکا نگاه می کنند و من فکر می کنم آمریکا چراغ راهی برای جهان در روزهای خوب خود است.

ادامه …

دکمه بازگشت به بالا