استان ها

درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات شطرنج هرمزگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا دو بندرعباس ، محمد علی علیاتی جماعتی پور در حاشیه مسابقات شطرنج آنلاین دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان اظهار داشت:

وی افزود: این مسابقات که با همکاری هیئت شطرنج استان هرمزگان با حضور 27 شرکت کننده از واحدها و مراکز استان در سه بخش دانش آموزان ، معلمان و کارکنان برگزار شد ، پس از چند ساعت مسابقه با اعلام برندگان ، به پایان برسید.


مدیر کل گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان افزود: این مسابقات در هفت آزمون به روش سوئیسی با زمان 10 دقیقه به اضافه دو ثانیه زمان افزایش برگزار شد. با حرکت. در پایان ، افراد زیر در بخشهای مختلف پیروز شدند “.

در بخش دانشجویی (برادران) ؛ ارسطو واحدی و نیما نجفی از بندرعباس و محمد هاشم پور از بشاگرد به ترتیب از مقام اول تا سوم در بخش دانشجویی (خواهران) ، کیمیا مبارکی ، شبنم باقری دولت آبادی و زینب حیدری بندرعباس مقام های اول تا سوم را دارند. ، به ترتیب ، از بخش Helmalsadat Askari. از بندرعباس و در بخش کارمندان ، داوود فاتحی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان به مقام قهرمانی دست یافت.

جماعتی پور اظهار داشت: تاکنون این مسابقات در رشته های مختلف ورزشی برگزار شده و این مسابقات به زودی در سایر رشته ها که می توانند مسابقات آنلاین را برگزار کنند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / 4117/4062 /

دکمه بازگشت به بالا