تندرستی

حلقه جادویی سامسونگ روانه بازار می شود/عکس

به گزارش خبرگزاری مجله روز، طبق گزارش رسانه کره‌ای The Elec، این حلقه هوشمند با همکاری سازندگان قطعات داخلی و بین المللی سامسونگ تاکنون فرایند توسعه این دستگاه را به پایان رسانده است و اگر همه‌چیز درست پیش برود، احتمالاً ماه آینده تولید آن را آغاز خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، غول فناوری منبع سخت‌افزاری موردنیاز خود را تأمین کردهاست و اکنون فقط باید تصمیم بگیرد که چه زمانی تولید این محصول یعنی گلکسی رینگ را آغاز کند.

بیشتر بخوانید:

انتظار می رود گلگسی رینگ در سال ۲۰۲۴ عرضه شود

ویژگی کلیدی گلکسی رینگ توانایی آن در جمع آوری اطلاعات دقیق بدن و سلامت از طریق حسگرهای داخلی است که می‌تواند به راحتی به تلفن هوشمند متصل و اطلاعات را ارائه دهد. برخلاف گلکسی واچ موجود سامسونگ، انتظار می‌رود این حلقه هوشمند نوآورانه اندازه‌گیری‌های بدنه دقیق‌تری را ارائه دهد. برای افزایش دقت، تناسب انگشتر را می توان با توجه به اندازه انگشت کاربر تنظیم کرد و نادرستی داده های احتمالی ناشی از شل بودن اتصالات را به حداقل رساند.

حلقه جادویی سامسونگ روانه بازار می شود/عکس

با این حال، برخی از چالش‌ها وجود دارد که سامسونگ باید در طول توسعه به آنها رسیدگی کند. دقت داده‌ها ممکن است تحت تأثیر جریان خون ضعیف یا اتصال بیش از حد محکم قرار گیرد. علاوه بر این، انتظار می‌رود روند صدور گواهینامه برای وضعیت تجهیزات پزشکی حدود ۱۰ تا ۱۲ ماه طول بکشد که به طور بالقوه در دسترس بودن محصول را حتی در صورت تایید تولید انبوه به تاخیر می‌اندازد.

حلقه جادویی سامسونگ روانه بازار می شود/عکس

سامسونگ در نظر دارد گلگسی رینگ را با دستگاه‌های XR ادغام کند و از فناوری XR خود برای ردیابی حرکات سر و دست کاربران با استفاده از دوربین‌ها و حسگرها استفاده کند، همانطور که در برنامه‌های ثبت اختراع نشان داده شده است. طبق گزارش ها، عرضه هدست XR سامسونگ به دلیل رقابت با اپل ویژن پرو، شش ماه به تعویق افتاده است. انتظار می‌رود که گلکسی رینگ در سال ۲۰۲۴ و احتمالاً همزمان با معرفی سری Galaxy S۲۴ منتشر شود. جالب توجه است که Noise و boAt اخیرا حلقه‌های هوشمند سلامت خود را در هند راه‌اندازی کردند.

منبع: gizmochina

۲۲۷۳۲۳

نشر مقالات علمی

به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، هدفم این است که با ارائه محتواهایی مبتنی بر تحقیقات علمی، شما را در مسیر سلامتی بهتر همراهی کنم و بهترین روش‌ها و راهکارها را به شما معرفی کنم.
دکمه بازگشت به بالا