استان ها

آماده باش “بیمارستان‌های” کرمانشاه در نوروز/ هیچ بیماری در تعطیلات بدون درمان نمی‌ماند

مجله روز / کرمانشاه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آماده سازی بیمارستان ها و مراکز درمانی استان در ایام نوروز خبر داد.

دکتر بهمن روشنی در گفت وگو با مجله روز ، با اشاره به ادامه شیوع تاج در نوروز امسال ، گفت: “امسال ، درست مثل سال گذشته ، شرایط نوروز متفاوت است و بنابراین ، همه بیمارستان ها و مراکز درمانی ، به ویژه بیماران فارابی و گلستانی تاج آماده باش هستند.

روشنی یادآور شد: علاوه بر این ، کلیه مراکز پاراکلینیکی از جمله آزمایشگاه ها ، مراکز تصویربرداری و … تغییر یافته اند تا بیماران در تعطیلات نوروز مشکلی نداشته باشند.

وی یادآور شد: این تغییر در کلینیک های دندانپزشکی و مراکز شبانه روزی ایجاد شده است که در طول تعطیلات نوروز فعال خواهند بود.

روشنی خاطرنشان کرد: کلینیک های پزشکی مانند مهدیه ، شهید فتاحی و …. آنها این روزها آماده هستند ، مگر در تعطیلات رسمی.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: روند معالجه بیماران خاص و صعب العلاج این روزها ادامه دارد و مراکز درمانی این بیماران تعطیل نیستند.

وی اطمینان داد که هیچ بیماری در ایام نوروز درمان نمی شود و خدمات بیمار در تعطیلات نوروز بسته نمی شود.

روشنی با اشاره به وضعیت زرد در کرمانشاه در بحث تاج گفت: “این وضعیت هیچ محدودیتی برای سفرهای نوروزی ایجاد نمی کند ، اما درخواست ما از همه مردم این است که برای نجات جان خود و سلامتی خود به شدت از سفر خودداری کنند. عزیزانشان. در نوروز امسال. “

وی افزود: این سفرها می تواند در پایان تعطیلات به تلخی جبران ناپذیری تبدیل شود و با مرگ یکی از عزیزان ، تلخی برای همیشه در دهان خانواده باقی بماند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به شناسایی ویروس کرونا در انگلیس گفت: “مسافرت در شرایطی که ویروس شیوع دارد و انتقال و بیماری زایی آن زیاد است ، خطر بسیار بالایی دارد. زیاد و ما از مردم می خواهیم که این روزها سفر نکنند. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا