استان ها

پیام‌ مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار

مجله روز/ سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش مجله روز، در این پیام آمده است؛

به نام خدا

رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود:

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می فرماید: هر که در شبانه روز بیماری را برطرف کند، خداوند او را با ابراهیم خلیل محشور می کند.

(ثواب الحقایق ص 341)

میلاد حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)، حبیب رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و نور چشم امیرالمؤمنین و حضرت زهرا سلام الله علیها. و آن بانوی بزرگواری که در اوج سختی ها اسیران کربلا را گرفت و با نگاهی عارفانه و سرشار از ارادت، عبارتی منحصر به فرد در داستان «ما ولیّ الله الا جمال» از خود به جای گذاشت. . این روز به درستی روز پرستار نامیده شده است و بهانه ای خوشحال کننده برای تلاش ها و خدمات جامعه پرستاری و کادر پزشکی به ویژه در زمان شیوع بیماری است.

پرستاران، پزشکان و کادر درمانی در دو سال گذشته نشان داده اند که می توانند در سنگر دفاع از سلامت مردم به دفاع از مقدسات مردم و انقلاب اسلامی ادامه دهند.

بی شک مجاهدت خاموش و صمیمانه پرستاران، پزشکان، کادر درمانی و گروه های جهادی سلامت در استان سیستان و بلوچستان با توجه به محدودیت امکانات و کمبود نیروی انسانی در استان ارزشی مضاعف دارد که یقینا رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت. خداوند متعال. و تقدیر از مردم قدرشناس استان.

مردم عزیز سیستان و بلوچستان باید با رعایت بالاترین ضوابط بهداشتی و همچنین تامین سلامت خود و جامعه بار جامعه پزشکی را به دوش بکشند و خود اقدام کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت سیستان و بلوچستان، روز پرستار را به آنان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال رفع آفات و بیماری ها به ویژه طاعون تاج دار جامعه بشری را برای اموات رحمت و علو درجات مسئلت دارم. شفای عاجل برای همه بیماران بمنه و کرمه

مصطفی مهامی

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان

حسین مدرسی خیابانی

استاندار سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا