تندرستی

رونمایی از ماشین‌ها لوکس چینی با امکانات خیره‌کننده / عکس

خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید سدان مفهومی و برقی لایت Light نام دارد که بی‌شک جذاب‌ترین خودروها بین سری محصولات جدید جیلی گلکسی خواهد بود. شایان ذکر است جیلی در ابتدا خودروهای پلاگین هیبریدی از سری گلکسی را عرضه خواهد کرد. شاسی‌بلند L7 جزو همین دسته از خودروهاست که از سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۳ راهی بازار چین می‌شود. سدان L8 نیز در سه‌ماهه سوم امسال عرضه خواهد شد.

رونمایی از ماشین‌ها لوکس چینی با امکانات خیره‌کننده / عکس

بیشتر بخوانید:

پاسخ دو متخصص ژنتیک سرشناس ایرانی به جنجال بر سر کمپین «موهای بریده» آنجلینا جولی

عقبگرد سریع دولت از طرح جنجالی وزیر ارتباطات / یعنی رانت … یعنی تبعیض … یعنی نارضایتی!

لقمه‌ای بسیار بزرگتر از دهان خرس غول‌پیکر کودیاک / عکس

سه ماه بعد نیز جیلی گلکسی E8 به عنوان خودرویی تمام برقی تولید خواهد شد. البته چینی‌ها فعلاً مشخصات باتری یا قوای محرکه و شعاع حرکتی محصول خود را اعلام نکرده‌اند. همچنین این برند اشاره‌ای به کانسپت لایت نکرده است هرچند در تیزر منتشر شده می‌توان برخی جزئیات را دریافت کرد. ظاهراً سدان برقی لایت از معماری تجربه پایدار جیلی سود می‌برد و بنابراین می‌توان آن را با دیگر محصولات برندهای زیرمجموعه جیلی همچون ولوو، پولستار، لوتوس و زیکر مرتبط دانست.

رونمایی از ماشین‌ها لوکس چینی با امکانات خیره‌کننده / عکس

خودروهای پلاگین هیبریدی از سری محصولات جدید جیلی گلکسی به قوای محرکه نورد ثور ۸۸۴۸ مجهز خواهند شد هرچند جزئیات آن منتشر نشده است. استفاده از چنین قوای محرکه‌ای می‌تواند سبب دستیابی به صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۷.۵ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت شود. همچنین در صورت پر بودن باتری و باک سوخت، خودروهای پلاگین هیبریدی گلکسی می‌توانند ۱۳۷۰ کیلومتر را طی کنند.

رونمایی از ماشین‌ها لوکس چینی با امکانات خیره‌کننده / عکس

جیلی می‌گوید تمامی خودروهای سری گلکسی از جدیدترین تکنولوژی‌های این خودروساز سود خواهند برد که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم ایمنی باتری اشاره کرد که در زمان تصادف‌های شدید و تغییرات دمایی از مجموعه باتری محافظت می‌کند. خودروهای موردبحث همچنین از سیستم‌عامل گلکسی N استفاده خواهند کرد، سیستمی که در عرض نیم ثانیه آماده عملیاتی شدن می‌شود. تا زمان تنظیم خبر جیلی اشاره‌ای به عرضه محصولات گلکسی در خارج از چین نکرده است هرچند برخی محصولات از سایر برندهای جیلی در کشورهای گوناگون تولید و عرضه می‌شوند.

58321

دکمه بازگشت به بالا