استان ها

دو ابر ترانسفورماتور ۴۱۰ MVA در زنجان رونمایی می‌شود

مجله روز/ زنجان مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: در حال حاضر در خط تولید دو سوپرترانسفورماتور 410 مگاولت آمپر به سفارش گروه مپنا در مجموعه ایران ترانسفو طراحی و ساخته شده است که به زودی اعلام خواهد شد.

بهزاد ظهیری ظهر امروز (5 بهمن) در مراسم تحویل بزرگترین ترانسفورماتور قوس الکتریکی کوره قوس الکتریکی EAF با ظرفیت 55 مگاولت آمپر افزود: این ترانسفورماتور توسط شرکت صنعتی ایران ترانسفو در کمترین زمان طراحی، تولید و تحویل داده شده است. زمان و در کمترین زمان ممکن با قیمت حداقل 50 درصد نسبت به نمونه های خارجی خود تبدیل به صنعتی اسفراین شد.

وی ضمن قدردانی از اعتماد مدیریت مجتمع صنعتی اسفراین به ظرفیت و تولید ملی، به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر وابستگی به ظرفیت های داخلی و تقویت بسترهای تولید برای توسعه همه جانبه کشور اشاره کرد و گفت: سربازان ایران ترانسفو توانایی طراحی و تولید انواع راکتور و ترانسفورماتور وجود دارد که افتخار ملی است.

این مقام مسئول بر انطباق این ترانسفورماتور با استانداردهای روز دنیا تاکید کرد و یادآور شد: حمایت از تولید داخل به ویژه در حوزه صنعت برق راهبردی و شرکت ایران ترانسفو با لغو کامل واردات و جلوگیری از ورود انواع ترانسفورماتورهای راکتور به داخل امکان پذیر است. کشور.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو با انتقاد از اجرای ممنوعیت واردات ترانسفورماتور تاکید کرد: نباید اجازه داد برخی افراد به بهانه واردات مجموعه کامل خطوط تولید از قانون سوء استفاده کنند و ترانسفورماتور وارد کنند. زیرا این کار همراه با خروج ارز از کشور، تولید و صنعت را بیشتر به بیگانگان وابسته می کند.

ظهیری در خصوص اقدامات آتی ایران ترانسفو گفت: در حال حاضر به سفارش گروه مپنا دو سوپرترانسفورماتور 410 مگاولت آمپر در خط تولید ایران ترانسفو در حال طراحی و در حال ساخت است و این محصولات به اسفند ماه سال جاری و اوایل اسفند ماه ارائه می شود. سال آینده. “

این مسئول خاطرنشان کرد: انواع سوپرترانسفورماتور، راکتور حسگر، ترانسفورماتور هوشمند، ترانسفورماتور کششی، ترانسفورماتور با راندمان بالا از جمله محصولات فعلی این مجتمع صنعتی است. ایران می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا