عمومیایرانی کسب و کار

مروری بر لپ تاپ های گیمینگ ROG که ایسوس در CES 2022 معرفی کرد

در نمایشگاه CES 2022 امسال کمپانی ایسوس تعدادی لپ تاپ گیمینگ و تعدادی از جدید ترین محصولات گیمینگ خودش را معرفی کرد. در اینجا به شرح آنها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

اولین تبلت…

اولین تبلت بازی Zephyrus Duo 16، Zephyrus G14 بازسازی شده، سری Strix و Flow Z13 در نمایشگاه امسال عرضه شد.

جمهوری گیمرهای ایسوس (ROG) در رویداد راه اندازی CES 2022 ROG: The Rise of the Gamers مجموعه ای از محصولات جدید بازی را معرفی کرد.

ROG در سال 2022 با یک سیستم عامل جدید، CPUهای کاملاً جدید از اینتل و AMD، GPUهای AMD و NVIDIA و همچنین یک فرم فاکتور کاملاً جدید راه اندازی می شود.

ASUS ROG Strix SCAR و Strix G

ایسوس راگ اتریکس اسکار کاملاً جدید با در نظر گرفتن علاقه مندان به ورزش های الکترونیکی طراحی شده است که از اجزای درجه یک پشتیبانی می کند .Windows 11 Pro، نمایشگر با تازه‌سازی بالا، و خنک‌کننده هوشمند ROG با Liquid Metal Conductonaut Extreme.

Strix SCAR مجهز به پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i9-12900H و پردازنده گرافیکی لپ تاپ NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti با قدرت 150 وات با تقویت دینامیک، برای بازی های با تازه سازی بالا طراحی شده است.

سوئیچ MUX عملکرد بالاترین GPU را تضمین می‌کند، فضای ذخیره‌سازی PCIe 4.0 x4 زمان بارگذاری سریع را افزایش می‌دهد و رم DDR5 4800 مگاهرتز، حافظه زیادی را برای چندوظیفگی فراهم می‌کند. با خرید لپ تاپ ایسوس شما می‌توانید از این فناوری برخوردار شوید.

Strix SCAR در مدل های 15 اینچی و 17 اینچی موجود است و صفحه نمایش 15 اینچی سه گزینه نمایشگر سطح IPS را ارائه می دهد: QHD 240 هرتز، Full HD 300 هرتز و QHD 165 هرتز. SCAR 17 اینچی QHD 240 هرتز یا Full HD 360 هرتز را ارائه می دهد.

همه مدل‌های Strix SCAR از Dolby Vision HDR برای تصاویری با طیف کامل، همراه با Adaptive-Sync در نمایشگر پشتیبانی می‌کنند و کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ای را بدون پاره شدن یا لکنت ارائه می‌دهند. زمان پاسخ 3 میلی‌ثانیه حرکت واضحی را تضمین می‌کند تا گیمرها بتوانند در قسمت جنگ‌های آتش‌سوزی تصمیمات پیکسلی کامل بگیرند

یک پد بزرگتر کنترل دقیق بر روی حرکات را در صورت عدم استفاده از ماوس سنتی تضمین می کند. استایل نقطه‌ای اسپورت، نورپردازی RGB با هر کلید سازگار با Aura Sync روی صفحه‌کلید و نوار نور، و درپوش‌های زره ​​قابل تنظیم به گیمرها این اطمینان را می‌دهد که سبک شخصی خود را منعطف کنند.

همه مدل‌های Strix مجهز به طراحی چهار بلندگو و صدای فضایی Dolby Atmos هستند که صحنه‌های صوتی را با واقع‌گرایی فراگیر، شفاف و واقعی در گرماگرم جنگ زنده می‌کند. حذف نویز هوش مصنوعی دو طرفه نویز پس‌زمینه را برای ارتباطات ورودی و خروجی فیلتر می‌کند، بنابراین صدای همه بلند و واضح است.

علاوه بر این، مدل‌های Strix با یک باتری 90 وات ساعتی، به‌علاوه شارژ 100 واتی USB Type-C برای استفاده در حین حرکت ارائه می‌شوند. WiFi 6E و 2.5G LAN شبکه های پیشرفته ای را برای حداقل تاخیر در شبکه های بی سیم سیمی و سازگار فراهم می کنند.

ASUS ROG Zephyrus G14، G15 و M16

ROG Zephyrus G14 که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است، یک ماشین بازی قدرتمند در شکلی شیک و قابل حمل با انبوهی از پیشرفت‌های جدید برای سال 2022 است. G14 جدید با ویندوز 11 داخلی، پردازنده AMD Ryzen 9 و سری AMD Radeon RX 6000S عرضه می‌شود. پردازنده های گرافیکی موبایل این لپ تاپ همچنین دارای سوئیچ MUX برای ارائه عملکرد فوق العاده و بهترین نرخ فریم ممکن است. خنک‌کننده هوشمند ROG با فلز مایع و یک محفظه بخار سفارشی، عملکرد پایدار عالی را از این اجزای سطح بالا تضمین می‌کند DDR5 و یک ترابایت SSD PCIe

G14 شیک که برای ارائه قدرت برتر در یک بسته فوق قابل حمل طراحی شده است، در رنگ‌های خاکستری Eclipse یا سفید مهتابی موجود است و دارای یک لوگوی منشوری با رنگ هولوگرافیک و بازتابنده است که مطمئناً سرها را برمی‌گرداند. این درب همچنین با 14969 سوراخ CNC دقیق با 1449 مینی ال ای دی در مدل هایی با نمایشگر نمادین AniMe Matrix پوشانده شده است – که نسبت به مدل سال گذشته LED های بیشتری دارد و امکانات جدیدی را برای انیمیشن ایجاد می کند که ظاهر دستگاه را سفارشی می کند

G14 همچنین یکی از اولین لپ‌تاپ‌های ROG است که دارای نمایشگر کاملاً جدید Nebula ROG است که 120 هرتز در QHD با حداکثر روشنایی 500 نیت، پوشش 100 درصدی طیف رنگی DCI-P3 و زمان پاسخ 3 میلی‌ثانیه ارائه می‌کند. با اعتبارسنجی Dolby Vision، Adaptive-Sync و Pantone برای تجربه ای خیره کننده و دقیق از نظر رنگ که لکنت و پارگی را به حداقل می رساند.

صفحه نمایش به نسبت تصویر 16:10 گسترش یافته است که بدون کاهش قابلیت حمل، کیفیت صفحه نمایش را افزایش می دهد زیرا حاشیه های کوچک آن نسبت صفحه نمایش به بدنه 91٪ را ارائه می دهند.

ASUS ROG Zephyrus Duo 16

ROG Zephyrus Duo 16 2022 به اوج نوآوری جدیدی در لپ‌تاپ‌های دو نمایشگر رسیده است. ScreenPad Plus ROG یک صفحه نمایش ثانویه برای بهره وری بیشتر، گیم پلی پخش جریانی، یا حتی کنترل بازی های پشتیبانی شده مانند Dying Light 2 اضافه می کند.

ScreenPad Plus به دلیل باز شدن لپ تاپ به سمت بالا بلند می شود و به عقب برمی گردد تا با صفحه نمایش اصلی روبرو شود. لولا جهت دار در مقایسه با نسل قبلی، این شکاف بین دو نمایشگر را کاهش می‌دهد و تجربه‌ای تقریباً بدون حاشیه برای غوطه‌وری واقعی فراهم می‌کند.

برای دانشجویانی که قصد خرید لپ تاپ دانشجویی دارند، این سری از لپ تاپ های زفیروس دائو می‌تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد زیرا دارای یک صفحه نمایشگر دوگانه است.

این دستگاه ویندوز 11 مجهز به پردازنده AMD Ryzen 9 6980HX و پردازنده گرافیکی لپ تاپ NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti با توان 165 وات با تقویت دینامیک برای اسب بخار بالا، تقویت شده توسط Liquid Metal Conductonaut Extreme ارتقا یافته است که دمای CPU را 15 درجه کاهش می دهد.

در مقایسه با خمیرهای حرارتی سنتی ورودی هوای AAS Plus 2.0 ایجاد شده توسط صفحه نمایش ثانویه برجسته، 30 درصد جریان هوای بیشتری در بالای فن ها ایجاد می کند و به این اجزای سطح بالا اجازه می دهد برای عملکرد پایدار بهتر در بازی ها و برنامه های خلاق خنک بمانند. سوئیچ MUX تضمین می کند که گیمرها هر فریم ممکن را در سناریوهای رقابتی دریافت کنند.

Dolby Vision

Zephyrus Duo دو انتخاب پنل پیشگامانه برای نمایشگر اصلی ارائه می دهد و در هر دو گزینه از Dolby Vision پشتیبانی می کند. اولین مورد، جدید برای سال 2022، ROG Nebula HDR است که تمام مشخصات نمایشگر سحابی استاندارد ROG را دارد، اما با 512 منطقه کم نور LED، قادر به رسیدن به حداکثر روشنایی 1100 نیت برای سطوح خیره کننده کنتراست و رنگ است. این پنل QHD 16:10 دارای نرخ تازه سازی 165 هرتز است و دارای گواهی VESA DisplayHDR 1000 با نسبت کنتراست 100000:1 است. برای تجربه نهایی بازی HDR و تماشای فیلم، Nebula HDR صفحه نمایشی است که می‌توان آن را به‌کار برد.

دومی که با همکاری BOE توسعه داده شده است، یک صفحه نمایش کاملاً جدید انحصاری ROG به نام پنل Dual Spec است که می تواند بین 4K 120 هرتز و Full HD 240 هرتز سوئیچ کند و به گیمرها این امکان را می دهد که انتخاب کنند که وضوح یا نرخ فریم را در اولویت قرار دهند.

بازی به بازی یا برنامه به برنامه. فناوری Pixel Acceleration ارتقاء رعد و برق سریع را در حالت Full HD برای تصاویر شفاف با نرخ فریم رقابتی تضمین می کند.

این دستگاه باورنکردنی همچنین با فناوری NumberPad ROG در ترک‌پد، صفحه‌کلید با 1.7 میلی‌متر سفر و RGB به ازای هر کلید، شش بلندگو با ووفرهای لغو نیروی دوگانه، Dolby Atmos، صدای Hi-Res و حذف نویز هوش مصنوعی دو طرفه عرضه می‌شود.

برای تکمیل پرچمدار ROG برای سال 2022. با وجود این فناوری زیاد و دو نمایشگر، Zephyrus Duo 16 2022 یک صفحه نمایش 16 اینچی را در شاسی که به طور سنتی برای لپ‌تاپ‌های 15 اینچی اندازه می‌گرفت، قرار می‌دهد.

ASUS ROG Flow Z13، X13 و XG Mobile

تبلت بازی ROG Flow Z13 سری فشرده Flow را حتی بیشتر کوچک می کند، این تبلت با ویندوز 11، تا 14 هسته ای Core i9-12900H اینتل، پردازنده گرافیکی لپ تاپ NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti و حافظه LPDDR5 با فرکانس 5200 مگاهرتز، مقدار زیادی از حافظه را در خود جای داده است.

اسب بخار بازی در یک شاسی بسیار نازک و سبک. این مشخصات بیشتر با 1 ترابایت حافظه PCIe SSD، سوئیچ MUX، خنک کننده اتاق بخار سفارشی و شارژ سریع از طریق USB Type-C تقویت می شود.

برای اسب بخار بیشتر بازی و توسعه I/O، Flow Z13 و X13 هر دو با GPUهای خارجی خانواده XG Mobile سازگار هستند. آنها می توانند به XG Mobile 2021 با NVIDIA GeForce RTX 3080 یا محصول جدید امسال به خانواده XG Mobile متصل شوند که شامل پردازنده گرافیکی AMD Radeon RX 6850M XT است. XG Mobile با پورت های USB اضافی، DisplayPort و HDMI و اترنت برای هر کاری آماده است.

دسکتاپ گیمینگ ایسوس ROG Strix GT15

ROG Strix GT15 برای سال 2022 با جدیدترین سخت افزار اینتل و NVIDIA به روز شده است. GT15 که در پیکربندی‌های متعدد با حداکثر Core i7-12700KF اینتل، NVIDIA GeForce RTX 3080 و 64 گیگابایت رم DDR4-3200 موجود است، تصاویری روان را با نرخ فریم بالا با عملکرد پاسخ‌گو برای انجام چند کار روزمره ارائه می‌کند. دستگیره داخلی و قلاب هدفون حمل و نقل راحت به مهمانی‌های LAN را ایجاد می‌کند و لهجه‌های Aura Sync به هر بازیکن اجازه می‌دهد سبک فردی خود را نشان دهد.

سری کیف آرچر

لپ‌تاپ‌ها طوری طراحی شده‌اند که همه جا می‌روند، به همین دلیل است که ROG لوازم جانبی کاملاً جدیدی را در سری کیف‌ها و کوله‌های Archer معرفی می‌کند.

کوله پشتی Archer 15.6 دارای وسایلی به ارزش یک روز است، در حالی که کوله پشتی 17 از محفظه های مدولار استفاده می کند که کاربران می توانند متناسب با تجهیزات بازی، عکاسی یا تولید محتوا، از جمله یک بند سه پایه اختصاصی، آن را سفارشی کنند.

تمام کوله پشتی های آرچر از مواد سبک وزن، بادوام و ضد آب برای مقاومت در برابر استفاده سنگین، در کنار عناصر طراحی ظریف اما چشمگیر ROG برای داشتن یک سبک منحصر به فرد استفاده می کنند.

دکمه بازگشت به بالا