استان ها

طرح ویژه پلیس اصفهان برای زائران اربعین/هشدار درباره پذیرفتن خوراکی از افراد ناشناس

به گزارش مجله روز از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری در اجتماع موکب های اربعین حسینی در شهر اصفهان ضمن تسلیت ایام سوگواری و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم. حرم و امنیت به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: رزمایش بزرگ اربعین حسینی نشان دهنده عشق و علاقه جهان شیعه به حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و هر ساله شاهد آن هستیم. سیل. از ارادتمندان آن حضرت از سراسر جهان که پیاده در این رزمایش شرکت می کنند.

وی به نقش ارزنده موکب داران در رزمایش اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: آنچه می تواند در گسترش و توسعه این سفر معنوی موثر باشد، فراهم آوردن شرایط مساعد و بستر لازم بدون مشکل برای زائران عزیز حضرت سیدالشهدا(ع) است. . – شهدا (ع).

فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن تشریح برنامه های کمیته انتظامی ستاد اربعین استان از اجرای طرح ویژه این فرماندهی در راستای ارتقای سطح امنیت موکب داران و همچنین امنیت خبر داد. ، پلیس و پوشش ترافیکی مسیرهای تردد زائران اربعین، حسینی و گفت: پلیس اصفهان با تمام امکانات و ظرفیت خود آماده حضور در موکب ها و زائرانی است که در اربعین حسینی شرکت می کنند.

وی ادامه داد: پلیس اصفهان نیز جلساتی با دستگاه های مسئول برای شناسایی نقاط حادثه خیز و رفع مشکلات هندسی این نقاط برگزار کرد تا مشکلی برای خودروی زائران پیش نیاید.

اعزام تیم هایی از استان برای کمک به برقراری نظم و امنیت در اربعین

سردار میرحیدری به اعزام اکیپ هایی از فرماندهی انتظامی استان برای کمک به ماموریت تامین نظم و امنیت اربعین حسینی در مرزهای غربی اشاره کرد و گفت: با توجه به استقرار نیروهای پلیس راه و پلیس راه برای تامین نظم و امنیت و تسهیل گری گذر محورهای مواصلاتی که محل عبور زائران اربعین است و همچنین اعزام ماموران در پایانه های مسافربری ضروری شده است.

وی افزود: همچنین در زمینه آموزش موکب داران و شرکت کنندگان در موکب های اربعین و آموزش رانندگان کاروان و کنترل معاینه فنی خودروهای مورد استفاده در این سفر ارزشمند انجام شده است.

سردار میرحیدری از تعیین یک مامور پلیس برای هر موکب خبر داد و افزود: برای هر موکب یکی از افسران نیروی انتظامی را به عنوان رابط پلیس در نظر گرفته ایم که به همراه موکب اعزام می شوند، هم داخل کشور و هم خارج از مرز. با مشکلات موکب از طریق ارتباط با نیروی انتظامی و پلیس راه ردیابی و رفع آن است و مطمئنا با دانش و تجربه و توانمندی هایی که این عزیزان دارند می توانند در جلوگیری از بروز حوادث و مشکلات عزیزان موثر باشند. موکب داران

نیروهای پلیس گذرنامه را برای خدمت رسانی به متقاضیان آماده کنید

فرمانده انتظامی استان اصفهان آمادگی نیروهای پلیس گذرنامه برای خدمت رسانی به متقاضیان تمدید یا صدور گذرنامه و تسهیل در عبور و مرور محموله های مواد غذایی به موکب های اربعین حسینی استان را از دیگر برنامه های این فرماندهی اعلام کرد. گفت: همه نیروی انتظامی استان به عنوان خادمان مردم با جان و دل و عشق به حضرت اباعبدالله در این ماموریت بزرگ حضور دارند. و از زائران عزیز انتظار داریم که ما حافظان نظم و امنیت دعای خیر خود را فراموش نکنیم و به نیابت از این عزیزان نایب الزیاره عمل کنیم.

زائران از پذیرش اشیا و مواد غذایی از افراد ناشناس خودداری کنند

سردار میرحیدری به توصیه هایی به زائران و زائران اربعین حسینی پرداخت و گفت: به زائران و زائران توصیه می کنیم با حوادث پیرامون خود برخورد سطحی نکنند و قطعا موارد مشکوک را به مراجع ذیصلاح می رسانیم. هم با توجه به احتمال اقدامات بیوتروریستی، از پذیرش اشیا، غذا و کمک افراد ناشناس خودداری و تمهیدات لازم را به عمل آورند.

دکمه بازگشت به بالا