ایرانی کسب و کارعمومی

بهترین موتور برق چینی

بهترین موتور برق چینی موجود در بازار

چین یکی از بزرگترین تولید کنندگان موتور برق موجود در کشور می باشد که انواع مختلف موتور برق خانگی و دیزلی را تولید می کند. بهترین موتور برق چینی معمولا دارای فاکتورهای مختلفی می باشند که ما با توجه به این فاکتورها آنها را به مشتریان عزیز معرفی می کنیم. موتور برق های چینی موجود در بازار از جمله پر مصرفترین و پر فروشترین نوع موتور برق در کل کشور می باشند که بدلیل قیمت پایین و همچنین کیفیت منحصر بفرد مورد توجه قرار می گیرند.

در این مطلب برخی از بهترین موتور برق خانگی عرضه شده در بازار بررسی شده است. در این بررسی معیارهای کیفیت، قدرت و توان، قیمت و برخی ویژگی های ممتاز موتور برق از قبیل بی صدا بود. استارت الکتریکی، اینورتر، حمل و نقل آسان و … لحاظ شده و بر اساس امتیاز هریک محصولات را طبقه بندی نموده ایم. بعد از خواندن این مطلب، خرید موتور برق را آگاهانه تر انجام خواهید داد.

نحوه انتخاب بهترین موتور برق چینی

در حدود یک ساعت اول، ممکن است عاشقانه خاصی تا قطعی برق رخ دهد. شما در خانه خود حرکت می کنید ، شمعی روشن می کنید و در سکوت قرار می گیرید و شیوه ای ساده تر و قدیمی تر از زندگی را تصور می کنید. سپس زمان شام دور می زند ، شما یخ می زنید و بچه ها کاملاً از تلاش های “بیایید این را به یک بازی تبدیل کنیم” فراتر می روند. برای شروع دوباره کار ، به یک ژنراتور قابل حمل نیاز دارید.

ما هفته ها به بررسی ژنراتورها در فصل پاییز و زمستان پرداختیم و چهار مورد را آزمایش کردیم که برای تامین برق خانگی بسیار مناسب وایده آل بودن. این ژنراتورها آنقدر بزرگ نیستند اما در مدل های مختلف در بازار موجود می باشند موتور برق های توان بالا شامل 8600-5300 معمولا در یک منزل بزرگ قابلیت روشن کردن کلیه تجهیزات خانه را دارا می باشند اما موتور برق کوچک این برند که شامل 2200-2100 وا می باشد این مدل از موتور برق چندان بزرگ نیستند اما قابلیت روشن کردن بخشی از محصولات خانه را دارا می باشند.

بنابراین برای اینکه که بتوانند کل خانه را تغذیه کنند، اما با برخی از مدیریت انرژی هوشمند، می توانید از آنها برای حفظ مایحتاج ضروری در مواقع اضطراری استفاده کنید. از آنجا که این ژنراتورها بسیار کوچک هستند، برای کمپ زدن، خلوت کردن و کار در پروژه های فضای باز نیز مناسب هستند.

پس از آزمایش چهار ژنراتور در محدوده 2200 وات، برای ما روشن بود که هوندا EU2200i بهترین است. موتور برق هوندا از جمله موتور برق بی صدا می باشد که بدلیل صدای کم و وزن سبک و همچنین قدرت فوق العاده ای که از خود نشان می دهد بسیار مورد توجه می باشد. حتی از قابلیت های ذکر شده خود فراتر رفت و وسایل و ابزار برقی را که باعث اضافه بار دیگر ژنراتورها می شد، فراتر گذاشت.

ویژگی متمایز آن موتور هوندا با کیفیت بالا است که به طور قابل توجهی بزرگتر از سایر ژنراتورهایی است که آزمایش کردیم. راه اندازی موتور گازسوز می تواند ناامید کننده باشد و این به تنهایی می تواند باعث شود کسی از خرید ژنراتور جلوگیری کند، آزمایش که در خصوص موتور برق هوندا کردیم و در اولین بار که از سیم استفاده می کردیم شروع به کار کرد.

علاوه بر این ، شما به راحتی می توانید خروجی برق هوندا را از طریق یک برنامه متصل به بلوتوث کنترل کنید، بنابراین در طوفان می توانید عملکرد ژنراتور را از محدوده دنج خانه خود مدیریت (و حداکثر کنید).این ویژگی نسبتاً جدیدی است که بسیاری از ژنراتورها از آن برخوردار نیستند.ب

برخی از موتور برق هوندا معمولا دارای تجهیزات پیشرفته دیگر می باشد که مانند همه موارد انتخابی ما دارای یک آشکارساز مونوکسید کربن است که در صورت زیاد شدن غلظت گاز کشنده ژنراتور را خاموش می کند، که در صورت کار ژنراتور در یک منطقه بسته می تواند اتفاق بیفتد.(و به همین دلیل است که هرگز نباید یکی از این موارد را در داخل خانه یا حتی در گاراژ خود با درهای باز اجرا کنید.)

در میان بهترین موتور برق موجود در بازار ژنراتورهای هوندا در صنعت به عنوان استانداردترین موتور برق الکتریکی دارای شهرت بسیار بالای می باشند. اما نکته مهم در خصوص قیمت موتور برق گازسوز هزینه های بالای این دستگاه می باشد که بدلیل استفاده از تجهیزات بهتر هزینه بالای را نیز می طلبد.

·         موتور برق هاچاسو

هاچاسو یکی از بهترین موتور برق چینی موجود در بازار می باشد که در انواع مدل های مختلف در قدرت های مانند 950 الی 8500 وات در بازار موجود می باشند که دایره اربری این محصول را در بازار افزایش می دهند. اگر هوندا قیمت بسیار بالایی دارد، موتور برق ها دیگر نیز وجود دارد که همانند موتور برق هوندا از بهترین موتور برق می باشدو این موتور برق معمولا بدلیل کیفیت بالا و همچنین تجهیزات بکار رفته مطلوب بسیار مورد توجه کاربران می باشد.

موتور برق هاچاسو از لحاظ ابعاد و انداز در مدل ها و اندازه های مختلف در بازار موجود می باشند. موتور برق هاچاسو از جمله محصولاتی می باشد که میزان مصرف برق بسیار پایینی داشته و کلیه تجهیزات از مواد درجه یکی ساخته شده اند و در نوع کوچک این موتور برق معمولا قابلیت استفاده در انواع پیکنیک و غیره را دارا می باشد و فضای بسیار پایینی را نیز اشغال می کند.

موتور برق هاچاسو در بخشی از مدل ها دارای برنامه ریوبی نه تنها مصرف برق را مانند برنامه هوندا پیگیری می کند، بلکه سطح سوخت را در هر لحظه نشان می دهد و برآوردی از زمان باقی مانده در حالی که ژنراتور با بار فعلی کار می کند، نشان می دهد.

 این برنامه همچنین به شما امکان می دهد به حالت eco (یا صرفه جویی در مصرف سوخت) بروید و خارج شوید، و در صورت بارگیری بیش از حد دستگاه می تواند ژنراتور را دوباره راه اندازی کند. این محصول معمولا فاقد چرخ بوده و در نوع پورتابل بسیار سبک بوده که (مانند یک چمدان) است که حرکت آن را در حیاط آسان می کند.

·         موتور برق کاماKAMA

در میان بهترین موتور برق چینی موجود در بازار می توان به موتور برق کاما اشاره کرد موتور برق کاما در میان انواع موتور ببرق های موجود رد بازار بدلیل کیفیت بالا و همچنین میزان مصرف سوخت پایین بسیار مورد توجه خریداران قرار دارد این موتور برق معمولا چندین سال است که به بازار ایران راه یافته و با توجه به نظر کاربران از جمله موتور برق مناسب در نظر گرفته می شود. این موتور برق معمولا در دو مدل بنزینی و همچنین گازسوز در بازار موجود است که مدل دیزلی این موتور برق معمولا دارای مصرف نیمه صنعتی دارا می باشد.

·         موتور برق پوتر

موتور برق پوتر یکی دیگر از بهترین موتور برق چینی موجود در بازار می باشد که در سال های اخیر وارد بازار ایران شده و توانسته جایگاه خاصی در میان انواع محصولات را نیز برای خود را کسب کند.

این ژنراتور قابل حمل دارای دکمه استارت الکتریکی است و حرکت آن را بدون تعریق آسان می کند. این دستگاه با 2500 الی 9500 وات توان در انواع مختلف موجود بوده که عمدتا بوسیله سوخت فسیلی بنزین کار می کند. عملکرد موتور برق بنزینی پوتر معمولا با توجه به قیمت آن نستا بالا ست و دارای عملکرد بالای در برابر تامین برق نیز از خود نشان می دهد که توانایی آن به 8-10 ساعت کار پیوسته می رسد.این ژنراتور تا 9 ساعت کار می کند. مجهز به مخزن 6.6 گالن است. ژنراتور دارای 2 قطع کننده مدار زمین است ، بنابراین نگران ایمنی بیشتر نباشید. این موتور از یک موتور 4 زمانه 420 CC بهره می برد و کنترل پنل کاربر پسند حرکت را آسان می کند.

خصوصیات بهترین موتور برق چینی برند پوتر

در سفرهای مختلف از جمله کمپینگ مورد استفاده می باشد middot;

دارای وزن سبک وزنمی باشد middot;

دارای قدرت بالای درذخیره انرژی دارد. middot;

می تواند حداکثر 100 تلفن یا 12 لپ تاپ را شارژ کند

·         موتور برق سان پاور

در میان انواع موتور برق چینی موجود در بازار بهترین موتور برق چینی برند سان پاور از جمله محصولات پر مصرف در بازار می باشد. این موتور برق معمولا در دو مدل سنگین و سبک موجود می باشد. موتور برق سبک این برند معمولا بدلیل وزن سبک دارای قابلیت حمل بوده و امکان کاربرد در کلیه فضاها را دارا می باشد. موتور برق سان پاور دارای قدرت کافی برای برآوردن اساسی -ترین نیازهای برق و در مدل های7500-8500 برای لوازم منزل را روشن نگه میدارد. موتور برق سان پاور معمولا از لحاظ کاربران نیز بعنوان بهترین موتور برق شناخته می شود این موتور برق معمولا از مواد درجه یک آلومنیوم و کربن ساخته شده دارای شاسی ثابت و چرخدار می باشد که از جمله محصولاتی می باشد که صدای آن نسبتا پایین بوده و کارکرد آن نسبتا بالاست.

همچنین واقعاً قابل حمل است زیرا تنها 4 پوند وزن دارد موتور برق سان پاور با استفاده از ژنراتور 100 درصد سیم پیچ مس و با به کار بردن تکنولوژی تثبیت ولتاژ اتوماتیک (AVR) که برای ثابت نگه داشتن خروجی برق است این امکان را به مصرف کننده می دهد که بتواند در هر نوع دستگاهی از جمله مکانیکی و الکترونیکی فوق حساس (گیرنده دیجیتال، کامپیوتر و لپ تاپ، یخچال و تلوزیون و موارد دیگر) استفاده شود. این موتور برق سازگار با خانه است و مطمئناً اولویت اصلی کسانی است که دستگاه های سازگار با محیط زیست را ترجیح می دهند. دارای باتری لیتیوم است که با پنل خورشیدی قابل شارژ است.

مشخصات فنی موتور برق بنزینی سان پاور

وزن بسیار کم

سیم پیچ تمام مس

آلیاژ بدنه کربن و آلومینیوم

دارای سیستم AVR

·         موتور برق کنزاکس

یکی دیگر بهترین موتور برق چینی موتور برق برند کنزاکس می باشد موتور برق کنزاکس یکی از مهروفترین موتور برق های موجود در بازار می باشد که سالیان زیادی در بازار ایران موجود می باشد از دستگاه فوق برای تامین انرژی الکتریکی استفاده می شود. این وسیله نوعی ژنراتور برق بوده که با سوزاندن بنزین، انرژی الکتریکی تولید می کند. این دستگاه در مدل های مختلف دارای قدرت خروجی برابر 3000 الی 9500 وات داشته و دارای خروجی های برق AC و DC است.

مخزن بزرگ این دستگاه در نمونه های مختلف موجب شده تا کاربر بتواند سوخت زیادی را درون آن ریخته و از خالی شدن زودهنگام مخزن نگرانی نداشته باشد؛ این مخزن ظرفیتی 15 لیتری دارد. تعداد خروجی های برق AC این دستگاه 2 عدد بوده که با اتصال دستگاه های برقی به آن ها می توانید برق مورد نیازشان را تامین کنید. این پریزها دارای درپوش ضد آب هستند تا در صورت قرار گرفتن دستگاه در محیط مرطوب، مشکلی پیش نیاید.

·         موتور برق هیوندا

در ابتدا باید گفت که این محصول ساخت چین بوده و نباید به اشتباه آن را هم رده محصولات مطرح هیوندای دانست. البته این دلیل بر آن نیست که موتور برق مدت زمان زیادی برای شما کار نخواهد کرد اما باز هم اگر قصد استفاده زیاد از آن را دارید توصیه نمی شود. البته این موتور برق دارای توان بسیار پایین نیز است لذا جهت مصارف خانگی توصیه نشده و در طبقه بندی پایین رده قرار می گیرد.

توان این موتور برق تنها 1000 وات بوده و لذا جهت روشن کردن تعدادی لامپ، شارژ لپ تاپ و موبایل ( به همراه ترانس تنظیم کننده نوسان برق ) و این چنین مصارفی توصیه می شود. از این موتور برق به هیچ عنوان نباید جهت مصارف سنگین مانند پمپ آب ، یخچال و مانند آن استفاده شود. به طور کلی بیشتر این محصول جهت مسافرت و کمپین توصیه می شود.

منبع: سایت needsanat

دکمه بازگشت به بالا