ایرانی کسب و کاربین الملل

بروزترین مرجع لیست قیمت تور آنتالیا

تور آنتالیا را می ‌توان دومین تور مسافرتی خارجی محبوب و پرطرفدار در بین مسافران ایرانی به شمار آورد. شهر ساحلی آنتالیا ترکیه معمولا گردشگرانی را به خودش جذب می‌ کند که علاقه ‌مند به گذراندن تعطیلات و تفریحات آبی، مهیج و ساحلی باشند. حالا شاید این سوال به ذهن شما هم خطور کرده باشد که تورهای آنتالیا مناسب چه مسافرانی است؟

در جواب باید بگوییم که تور آنتالیا در واقع انتخاب همیشگی افرادی است که به دنبال یک هفته استراحت مطلق و آرامش بخش و به دور از شلوغی شهر باشند. چون هتل ‌های آنتالیا به قدری امکانات رفاهی و خدمات عالی دارند که حتی اگر حال بیرون آمدن از هتل را نداشتید، همانجا همه نیازهایتان تامین می شود؛ البته اگر اهل گشت و گذار و تفریحات هم باشید، کلی مکان برای دیدن در این شهر وجود دارد.

آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان با ارائه لیست بهترین قیمت تورهای آنتالیا به شما کمک خواهد کرد تا با توجه به بودجه و زمان خود بهترین پکیج را انتخاب کنید. شما متنوع ترین و بروزترین لیست قیمت تور آنتالیا را در این سایت مرجع می توانید مشاهده نمایید و تنها برای این منظور کافیست برای کسب اطلاعات این تورها به سایت نامی گشت مراجعه نمایید و همچنین پیج اینستاگرام و کانال تلگرام این مجموعه مسافرانی تمامی اطلاعات بروز تورهای داخلی و خارجی را اطلاع رسانی میکند. در نهایت برای پاسخ سوال هایتان می ‌توانید با مشاورین سفر نامی گشت تماس بگیرید و از تجربه و تخصص آن ‌ها در سفر به آنتالیا نهایت بهره را ببرید.

در آخر توجه داشته باشید که معمولا تورهای آنتالیا یک هفته ‌ای برگزار می شوند و نمی ‌توانید تعداد روزهای خیلی متنوعی را برای انتخاب پیش رو داشته باشید. در تور مسافرتی آنتالیا، آژانس مسافرتی بلیط رفت و برگشت، اقامت و بیمه را حتما برای مسافر فراهم می‌ کند. اما سایر خدمات مانند ترنسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان، گشت شهری و… امکان دارد در همه تورهای آنتالیا این مجموعه ارائه نشود. سفر با تور آنتالیا باعث میشود هزینه‌ هایتان کاهش پیدا کند، چرا که آژانس ‌های مسافرتی با چارتر کردن پرواز و دریافت تخفیف های خوب از هتل، تور آنتالیا را اقتصادی ‌تر و مقرون به صرفه تر از سفر انفرادی ارائه می کنند. بنابراین اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید، خرید تورهای آنتالیا از خرید شخصی بلیط هواپیما و هتل، بسیار به صرفه تر برایتان تمام می شود.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت تور آنتالیا کدامند؟

نرخ تورهای آنتالیا همیشه یک بازه مشخص ندارد و گاهی هم قیمتش باور نکردنی و دور از ذهن می ‌شود! به طور کلی، چون آنتالیا مقصد لوکس ‌تری نسبت به سایر شهرهای توریستی ترکیه می باشد، کمی قیمت ‌هایش بالاتر است. ولی به این معنی نیست که قیمت تور آنتالیا همیشه گران است و اگر بودجه کافی نداشته باشیم، باید از لیست سفرهایمان حذفش کنیم! قدم اول این است که با عوامل تاثیرگذار بر قیمت تور آنتالیا آشنا شویم تا با خیال راحت به برنامه ریزی سفرمان بپردازیم.

البته یکی از دلایل گران شدن قیمت تورهای آنتالیا، تعداد روزهایش است که نزدیک یک هفته می‌ شود و معمولا امکان ۲-۳ روزه سفر کردن ندارد. از جمله عوامل مهمی که در قیمت تور آنتالیا تأثیر گذار است، درجه و کیفیت هتل، فصل و زمانی که برای سفر انتخاب می‌کنید، وسیله حمل و نقل برای رسیدن به مقصد، ایرلاین و برنامه و خدمات سفر است. انتخاب ‌های شما در این موارد، بسیار تاثیرگذار می باشد و قیمت تور آنتالیا شما را تعیین می ‌کند.

برای خرید تور آنتالیا ارزان، چند ترفند ساده لازم دارید تا بتوانید انتخاب ‌هایی انجام دهید که تا جای ممکن به خرید تور ارزان شما را نزدیک کند. اولین گزینه انتخاب هتل در آنتالیا می باشد! اول از همه باید قید هتل های لوکس و 5 ستاره یوآل  آنتالیا را بزنید و دنبال هتل‌ های اقتصادی ‌تر و رده متوسط باشید. چون روزهای اقامت زیاد است، باید تا جای ممکن هزینه اقامت را کم کنید تا بتوانید تور آنتالیا ارزان قیمتی بخرید. معمولا هتل ‌های اقتصادی و کم ستاره‌ تر آنتالیا هم با کیفیت هستند، زیرا این شهر توریستی است و سعی کرده اقامتگاه‌ های مناسبی برای میهمانانش فراهم نماید.

دومین مورد انتخاب ایرلاین مناسب بودجه شماست! در قدم بعدی، اگر تحمل سفر های زمینی را ندارید و قیمت پرواز هم برایتان بالاست، بهترین گزینه برای خرید تور ارزان آنتالیا، انتخاب پروازهای ایرانی است که قیمت شان از پروازهای ترک پایین تر است. درست است کمی مسیر فرودگاه تا آنتالیا دورتر میشود، اما به جایش سختی سفر زمینی را ندارید و با قیمت مناسب تری تور‌ هوایی آنتالیا را گرفته ‌اید. البته اگر از میان ایرلاین ‌های ایرانی، شرکت های معمولی تر را انتخاب کنید، یک پله دیگر به خرید تور آنتالیای ارزان نزدیک می ‌شود.

گزینه بعدی انتخاب فصل و زمان سفر! اگر بیش از این ترجیح می دهید تور آنتالیا را ارزان تهیه کنید، سراغ تاریخ سفرتان بروید. دور تعطیلات، مخصوصا تعطیلات نوروز و تابستانی را خط بکشید و فصل‌ های کم گردشگر و ” لوسیزن آنتالیا ” مثل زمستان و پاییز را انتخاب نمایید. نگران سرمای هوا هم نباشید، چون رطوبت هوا در آنتالیا باعث میشود هوایش خیلی سرد و غیر قابل تحمل نشود. خوب با این توصیفات بستگی دارد کدام عامل برایتان قابل تغییر و کدام یک غیرقابل‌ تغییر باشد!! در هر صورت اگر بخواهید خدمات مناسب را با قیمت ارزان ‌تر دریافت کنید، باید کمی منعطف عمل کنید.

مواردی که در بالا گفته شد بیشترین تاثیر را در خرید یک تور ارزان قیمت آنتالیا را دارند. در ادامه یکی دیگر از پرطرفدارترین راهکارها برای خرید تور ارزان آنتالیا را توضیح خواهیم داد و آن هم انتخاب تور آنتالیا لحظه آخری و ارزان است! تور آنتالیا لحظه آخری، گزینه دیگری برای خرید یک تور ارزان بشمار می رود. این راهکار معمولا طرفداران زیادی هم دارد زیرا در تور لحظه آخری آنتالیا، شما می ‌توانید در فصل پرطرفدار با امکانات لوکس به آنتالیا سفر کنید ولی هزینه کمتری را پرداخت نمایید.

در این روش لازم نیست از اولویت‌هایتان بگذرید تا به یک تور آنتالیای ارزان برسید. امّا تور لحظه آخری آنتالیا مناسب افرادی است که آماده سفر هستند و چمدانشان به اصطلاح بسته شده است! چون هر زمان که تور لحظه آخری اعلام شود، می‌ توانند سفر کنند. چون معمولا تورهای لحظه آخری آنتالیا، زمانی ارائه می‌ شود که به تاریخ برگزاری تور نزدیک شده باشیم، ولی ظرفیت تامین ‌کننده پر نشده باشد.

نتیجه گیری نهایی

با توجه به توضیحات بالا در حال حاضر اگر به دنبال ارزان ترین قیمت تورهای آنتالیا از تهران برای تجربه سفری هیجان انگیز و به یادماندنی از سمت مجموعه نامی گشت هستید، براحتی می توانید کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را با آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان تجربه کنید. شما عزیزان برای مشاهده لیست نرخ تورهای آنتالیا می توانید علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی نامی گشت و با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر نامی گشت نیز بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

دکمه بازگشت به بالا