حوادث

جنجال رقص یک زن در حضور استاندار آذربایجان شرقی

واکنش اداره کار آذربایجان‌شرقی به رقص در جشنواره امتنان

تبریز-روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی به رقص در نمایش اجرا شده در آیین تجلیل از کارگران نخبه آذربایجان شرقی (جشنواره امتنان) واکنش نشان داد.

جنجال رقص یک زن در حضور استاندار آذربایجان شرقی
آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در بیانیه‌ای اعلام کرد در نمایشی که یکشنبه ۱۵ بهمن در آئین تجلیل از کارگران نخبه استان (جشنواره امتنان) در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد، نقش کاراکتر زن را یک مرد بازی می‌کرد و بازیگر زنی در آن ایفای نقش نمی‌کرد.

در این بیانیه آمده است: نمایشی که در آئین یاد شده اجرا شد، در موضوع آسیب‌های اجتماعی بود.

بیانیه حاکی است: استاندار آذربایجان شرقی نیز در زمان اجرای این نمایش در سالن حضور نداشت و پس از آن به جمع حاضران در مراسم پیوست.

در بیانیه اضافه شده است: اگر اجرای این نمایش موجب جریحه دار شدن قلب مردم مؤمن و ولایت مدار استان شده است، عذرخواهی می‌کنیم.

در روز‌های گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که براساس آن یک نمایش (رقص خانم) در حضور استاندار آذربایجان شرقی در آئین تجلیل از کارگران نخبه استان جشنواره امتنان در تالار پتروشیمی تبریز در ۱۵ بهمن اجرا شده است.

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در استفاده از سبک نوشتاری منحصر به فرد هستم. توانایی خلق تاثیر و ارتباط عاطفی با خوانندگان را دارم.
دکمه بازگشت به بالا