ایرانی کسب و کارعمومی

ایده برای دکوراسیون را از کجا پیدا کنیم؟

ایده‌ خلاقانه برای تغییر دکوراسیون سریع خانه

برای تغییر دکوراسیون خانه خود در سریع‌ترین زمان ممکن، از این ایده‌های گالری اسپیناس کمک بگیرید.

۱. از مبل تک برای مطالعه و استراحت در اتاق پذیرایی استفاده کنید

 شاید خانه‌های امروزی آن‌قدر بزرگ نباشند که اتاق مطالعه جداگانه‌ای داشته باشیم؛ اما هنوز هم می‌توانیم یک خلوت دنج و آرام برای مطالعه بسازیم. با قرار دادن یک مبل جذاب و متفاوت در گوشه‌ای از اتاق پذیرایی، شما می‌توانید یک فضای عالی و خاص برای مطالعه یا خلوت کردن و آرامش گرفتن برای خودتان بسازید.

۲. بدون ترس و نگرانی، رنگ‌های تیره را به خانه خود بیاورید

 درست است که اکثر خانه‌ها با رنگ‌های روشن و خنثی پر شده‌اند؛ اما اضافه کردن رنگ‌های تیره مانند مشکی و سرمه‌ای یک ایده‌ی عالی برای افزایش جذابیت فضای منزل شما است. شما می‌توانید یکی از دیوارهای خانه خود را با کاغذ دیواری مشکی بپوشانید و ببینید این ایده‌ی ساده چقدر باعث تغییر فضای منزل شما می‌شود.

۳. قفسه و ویترین منزل خود را تغییر دهید

اگر دائماً شکل و وسایل داخل ویترین شما یک شکل باشد، قطعاً خسته خواهید شد. یکی از بهترین ایده‌ها برای تغییر دکوراسیون سریع و راحت منزل این است که وسایل موجود در ویترین و قفسه‌ها را جابه‌جا کنید. مثلا اگر همیشه داخلشان کتاب می‌گذاشتید، بعضی از طبقاتش را برای قرار دادن گلدان، ظروف دکوری و تابلوهای انگیزشی خالی کنید.

۴. فضای مخصوص نوشیدن چای بسازید

ست دارید چای صبحانه خود را در کنار یک منظره زیبا بنوشید؟ شما می‌توانید میز و صندلی کوچکی را پشت پنجره قرار دهید تا با حال‌‌و‌هوای بهتری صبح‌تان را آغاز کنید و خانه زیباتری هم داشته باشید.

۵. ورودی خانه را پر از عشق کنید

شاید راهروی ورودی خانه شما بزرگ نباشد، اما می‌توانید آن را با عناصر پر از عشق و آرامش‌بخش پر کنید تا هنگام ورود به خانه حس خوبی داشته باشید. با قرار دادن میز کنسول، عکس و تابلو در راهروی خانه، خیلی سریع و راحت این قسمت از منزل‌تان را زیباتر کنید.

۶. بالشتک‌ها و کوسن‌های جدید را برای مبلمان خود انتخاب کنید

برای افزایش شادابی و زیبایی اتاق نشیمن، شما می‌توانید بالشتک‌ها و کوسن‌های جدید را برای مبل‌های خود انتخاب کنید. همین کار باعث می‌شود کل فضا پر از حس تازگی شود و از بهترین ایده‌ها برای تغییر دکوراسیون سریع و راحت منزل شما است. قرار دادن کوسن‌ها با حروف الفبا، شعرهای کوتاه و نقاشی منظره، از ایده‌های جالب برای تغییر شکل و ظاهر کلی خانه هستند.

۷. از وسایل جدید در حمام استفاده کنید

اگر می‌خواهید حمام شما به فضایی آرامش‌بخش و لاکچری تبدیل شود، می‌توانید از وسایل جدید در حمام خود استفاده کنید؛ مثلا می‌توانید یک میز کوچک در کنار وان حمام قرار دهید و لیوان نوشیدنی و وسایل خود را روی آن بگذارید.

۸. پرده و سایبان توری را در اطراف تخت‌خواب آویزان کنید

دوست دارید اتاق خواب شما به فضایی رویایی و سلطنتی تبدیل شود؟ پس پرده‌های توری و سایبان‌های زیبا را در اطراف تخت‌خواب خود آویزان کنید و مثل شاهزاده‌ها به رختخواب بروید.

۹. روکش مبلمان را عوض کنید

عوض کردن کل مبل و صندلی‌ها برای شما گران تمام می‌شود، اما شما می‌توانید هزینه بسیار کمتری بپردازید و روکش مبلمان خود را عوض کنید تا فضای خانه شما به طور کل عوض شود.

۱۰. آینه‌های بزرگ را در اتاق پذیرایی نصب کنید

نصب آینه‌های بزرگ و دکوری باعث افزایش روشنایی و جذابیت محیط داخلی خانه شما می‌شود و در افزایش شادابی و نشاط خانه شما تاثیر زیادی خواهد داشت؛ پس آینه‌های بزرگ را در اتاق پذیرایی نصب کنید و از حضور نور بیشتر در فضای خانه لذت ببرید.

۱۱. چراغ‌های رنگی و زیبا را به محیط خانه خود بیاورید

یکی دیگر از ایده‌های جالب برای تغییر دکوراسیون سریع و راحت منزل این است که چراغ‌های رنگی و زیبا را به محیط خانه خود بیاورید و نورپردازی خانه خود را کاملاً تغییر دهید.

۱۲. رختخواب و پتوهای خود را عوض کنید

یکی دیگر از ایده‌های تغییر دکوراسیون منزل با هزینه کم این است که ست ملحفه رختخواب و پتوهای خود را به‌صورت فصلی عوض کنید. با تغییر فصل از زمستان به بهار، پتوهای گرم و پشمی را بردارید و پتوهای سبک را روی تخت قرار دهید. در فصل تابستان هم از ملحفه‌های نازک و نخی استفاده کنید.

۱۳. رومیزی جدید و زیبایی را برای میز ناهارخوری خود انتخاب کنید

یکی از ایده‌های کم هزینه و جالب برای تغییر دکوراسیون سریع و راحت منزل این است که یک رومیزی پرنقش‌و‌نگار را برای میز ناهارخوری خود انتخاب کنید. با این کار، فضای سنتی خانه شما کلا تغییر می‌کند و حال و هوای تازه‌ای به خانه شما می‌دهد.

۱۴. پس‌زمینه‌ی بعضی از قسمت‌های خانه را تغییر دهید

یکی دیگر از ایده‌های جالب برای تغییر دکوراسیون سریع و راحت منزل این است که پس‌زمینه‌ی بعضی قسمت‌های خانه مانند کمد دیواری، دیوار پشت تلویزیون و دیوار پشت گاز آشپزخانه را تغییر دهید. برای این کار می‌توانید از کاغذدیواری‌های جدید، سنگ‌های دکوراتیو و آینه‌های کوچک استفاده کنید.

۱۵. مبل‌های خود را از دیوار فاصله بدهید

اگر دوست دارید فضای صمیمی‌تری در خانه خود داشته باشید، مبل‌های خود را از دیوار فاصله بدهید و با همین کار ساده، چیدمان وسایل منزل را کلاً تغییر دهید.

۱۶. از قالیچه و فرش‌های روستایی برای دکوراسیون جذاب خانه خود استفاده کنید

ما ایرانی‌ها به فرش، گلیم و قالیچه علاقه خاصی داریم. برای تغییر دکوراسیون منزل خود، شما می‌توانید از انواع قالیچه‌ها و فرش‌های روستایی یا دستباف استفاده کنید تا حس جذابیت و نشاط را به خانه خود بیاورید. معمولا قالیچه‌ها و فرش‌های روستایی با نخ‌های رنگارنگ و طرح‌های ظریف و زیبا بافته می‌شوند و حضورشان در خانه شما، فضای منزلتان را کلاً تغییر می‌دهد.

۱۷. بشقاب‌های دیوارکوب را روی دیوار نصب کنید

یکی دیگر از ایده‌های سریع و راحت برای تغییر دکوراسیون منزل این است که از بشقاب‌های دیواری در یکی از دیوارهای کانونی خانه خود استفاده کنید تا جذابیت و زیبایی بیشتری به خانه خود بدهید.

۵سایت برای ایده گیری دکوراسیون داخلی

حتما تا به حال داخل شبکه ها و یا داخل سوشیال ها دیده باشید که دکوراسیون های بسیار زیبای وجود دارد و شاید فکر کنید که چگونه این ایده های ناب برای دکوراسیون داخلی را پیدا کنیم؟  در این مقاله به معرفی ۵سایت برای ایده گیری دکوراسیون داخلی خواهیم پرداخت :

۱٫ وب سایت houzz.com

این وب سایت بهترین سایت دکوراسیون داخلی توی دنیاست چراکه یکی از برترین سایت ها از نظر تنوع ایده های طراحی است به طوری که کمتر سایتی توانای رقابت با آن می باشد. معتبرترین وبگاه های جهان در رابطه با این سایت می گویند HOUZZ سایتی است که به کاربران خود آموزش می دهد که چگونه به بهترین شیوه از اقامتگاه خود خانه ای امن و خاص بسازند.

برای طراحی و داشتن خانه ای زیبا و مدرن باید به تمامی بخش های مختلف خانه از جمله اتاق ها، کمدها، سایبان و سایر جزئیات توجه نمود. وب سایت HOUZZ کلکسیونی از با کیفیت ترین عکس هایی از دکوراسیون داخلی که از اقشار مختلف جامعه به دست او می رسد را پس از بررسی های فراوان و عبور از فیلترهای لازم در سایت خود نشر میدهد.

اگر به این وب سایت مراجعه کنید با بیش از یک میلیون تصویر مختلف مواجه خواهید شد که قطعا به شما کمک خواهد کرد که بهترین دکوراسیون را برای منزل خود انتخاب نمایید. به عبارتی می توان گفت این سایت بزرگترین مجموعه آنلاین از برترین ایده ها به منظور کیفیت فضای منزل است که طرفداران بسیاری دارد.

۲٫ وب سایت brightbazaarblog.com

این وب سایت ویژه ترین سایت طراحی دکوراسیون داخلی است که سرشار از طراحی های معاصر است که همگی ناشی از ایده های ذهنی طراحی به نام ویلی تیلور می باشد. اگر از این سایت دیدن کنید متوجه می شوید که طراح چندان موافق به استفاده از رنگ بژ در طراحی دکوراسیون داخلی منزل نمی باشد و سعی دارد به نحوی رنگ ها را ترکیب نماید که فضایی منحصر به فرد و جذاب ایجاد شود.

آنچه که این سایت را از سایر سایت ها متمایز می کند امکان خرید وسایل و لوازم موجود در سایت در کنار ایده گرفتن از سبک چیدمان شان می باشد. البته توجه داشته باشید که خرید آنلاین از چنین سایت هایی برای ایرانیان به راحتی امکان پذیر نیست.

۳٫ وب سایت cocolapinedesign.com

بعضی از افراد علاقمند هستند که مبلمان و برخی از دیوارهای منزل بیشتر از سایر اجزا در چشم نما باشد و جلوه ای خاص به فضا دهد. چنین افرادی می توانند به این سایت مراجعه کنند که توسط طراح بلژیکی سارا ون پتهگه طراحی و ایجاد شده است. این سایت هم از بهترین سایت های دکوراسیون داخلی می باشد که ایده ها و راهکارهایی برای دکوراسیون داخلی ارائه می دهد که ساده و مینیمالیسیتی هستند و می توانند به شما یاری رسانند تا بتوانید فضای پذیرایی منزل کوچک خود را به زیبایی طراحی کنید.

۴٫ وب سایت stylebyemilyhenderson.com

در این سایت ارائه دهنده جدید ترین ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل می باشد و برای افرادی که به دنبال مد و سبک جدید دکوراسیون داخلی هستند می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. با ایده های موجود در بهترین سایت دکوراسیون داخلی منزل تمامی افراد جامعه با هر سطح مالی قادرند دکوراسیون داخلی منزل خود را بروز نمایند. به عنوان نمونه این سایت پیشنهاد می دهد که برای طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی از رنگ آبی آسمانی یا صورتی پاستیلی در کنار دیوار یا میزی پر از قاب عکس های متفاوت استفاده نمایید.

توجه داشته باشید در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تمامی چیدمان ها بستگی به ذوق و سلیقه شخصی خودتان دارد و می توانید ایده های بسیار خاصی را اجرایی نمایید.

۵٫ وب سایت www.marthastewart.com

این سایت یکی از خاص سایت های طراحی دکوراسیون داخلی منزل می باشد. اگر به این سایت مراجعه کنید سری کاملی از ایده ها در زمینه تغییر در دکوراسیون، دکور و طراحی گردآوری شده است که بسیار جذاب و کاربردی هستند. ایده های سایت MARTHA STEWART کاملا موثر، کم هزینه و اجرایی هستند و از پر طرفدارترین ایده های آن می توان به طراحی یک آشپزخانه در گوشه اتاق خواب اشاره کرد. این سایت همچنین امکانی را فراهم کرده است که کاربران بتوانند ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و صدها تصویر از قبل و بعد طراحی دکوراسیون مشاهده نمایند و متوجه تاثیر طراحی بر زیبایی و جذابیت محیط شوند.

منبع : پیج تخصصی کاشی بین کابینتی

تیترهای این محتوا پنهان کن
1 ایده‌ خلاقانه برای تغییر دکوراسیون سریع خانه
دکمه بازگشت به بالا