استان ها

در روزهای آتی خبرهای خوشی در حوزه اقتدار نیروز انتظامی خواهید شنید

به گزارش خبرگزاری مجله روز استان سمنان، سردار قاسم رضایی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جانشین فرمانده انتظامی بر لزوم حمایت سه قوه از فراجا برای ایجاد امنیت و آرامش کامل در کشور تأکید کرد و گفت: به‌زودی خبرهای خوشی از اقتدار پلیس در برابر هنجارشکنان منتشر می‌شود.

سردار قاسم رضایی افزود مجموعه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از روز22 بهمن که عید بزرگ انقلاب اسلامی بود تا 15 فروردین ماه 1402 برنامه‌های متنوعی را برای ملت بزرگ ایران خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پلیس در کنار مردم بوده و برای شادی مردم برنامه‌ریزی خواهد کرد عنوان کرد: پس از ایام شادی آفرین دهه مبارکه فجر، ماه شعبان که ماه شادی و سرور است را در پیش داریم و پس از آن نیز به استقبال نوروز خواهیم رفت.

جانشین فراجا با بیان اینکه پیام پلیس برای مردم ایجاد و حفظ آرامش برای آنان و ایجاد فضای شادی برای مردم خواهد بود، تصریح کرد: پلیس به طور حتم، اقدام مقتدرانه‌ای در برابر هنجارشکنان که در موضوعات مختلف آرامش جامعه را برهم بزنند خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مسیر حرکت پلیس در راستای استقبال از نوروز و ایجاد نوروز شاد و نوروز آرامش خواهد بود، عنوان کرد: در ادامه اقدامات آرام بخشی و شادی در نوروز، به ماه مبارک رمضان ورود خواهیم داشت؛ برای آن ایام نیز برنامه‌هایی در راستای مطالبه مردم و اقدامات قانونی که نیروی انتظامی در سطح کشور وظیفه دارد از سوی پلیس برنامه‌ریزی شده است.

جانشین فراجا با اشاره به لزوم حمایت‌های دولت و مجلس و قوه قضائیه از نیروی انتظامی برای تحقق کامل وظایفی که بر عهده دارد تصریح کرد: امیدواریم همانطور که رؤسای هر سه قوه حمایت خود را از پلیس اعلام کردند، شاهد تحقق برنامه‌های حمایتی پشتیبانی پیش‌بینی شده از نیروی انتظامی در سال 1402 باشیم و این سال به سال آرامش و امنیت کامل برای کشور بدل شود.

رضایی در پاسخ به پرسش یک خبرنگار مبنی بر اینکه مهم‌ترین تغییرات فراجا در دوره جدید نسبت به دوره قبل چه خواهد بود تصریح کرد: مسیر همه فرماندهان بر اساس قانون و آرامش جامعه است و فرماندهی جدید همین مسیر را بر اساس شرایط روز دنبال خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حتما شعار “اقتدار مهربانی” پرچم و بیرق فرمانده جدید خواهد بود، خاطرنشان کرد: پلیس در برابر هنجارشکنان “مقندر” و با شهروندان “مهربان” بوده و تحقق کامل حقوق شهروندی مدنظر سردار رادان است.

دکمه بازگشت به بالا