استان ها

سیلاب در کردستان تاکنون خسارت جانی و مالی نداشتە است

مجله روز/کردستان سرپرست ستاد مدیریت بحران استانداری کردستان از عدم خسارت جانی و مالی ناشی از بارش رگباری باران در کردستان خبر داد.

سعید کریمی در گفت‌وگو با مجله روز اظهار کرد: بارش رگباری باران کە از روز گذشتە آغاز شدە است، خوشبختانە تاکنون هیچگونه خسارت مالی و جانی در پی نداشتە است.

وی با اشارە بچە اینکە گزارش آمار خسارت‌های ناشی از بارش باران روز گذشتە بر عهدە فرمانداری‌ شهرستان‌های استان کردستان است، عنوان کرد: خوشبختانە تاکنون هیچ گزارشی مبنی برخسارت مالی و جانی ناشی از بارش باران از سوی فرمانداری‌ها اعلام نشدە است.

سعید کریمی با تاکید بر اینکە تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر خسارت جانی و مالی ناشی از بارش شدید باران گزارش نشدە، اظهار کرد: ستاد بحران از شهرها و مناطق مختلف استان بازدید و میزان و چگونگی خسارت‌ها را بررسی و جمع‌بندی خواهد کرد.

وی عنوان کرد: شدت بارش بە حدی بودە کە موجب جاری شدن سیلاب و آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌ها در سطح شهر شد.

کریمی با تاکید بر این موضوع کە تاکنون گزارشی مبنی بر تخریب خانەهای روستایی بر اثر بارش شدید باران روز گذشتە اعلام نشدە است، افزود: بجز تخریب منزلی قدیمی خالی از سکنە در روستای شاهینی کامیاران، گزارشی مبنی بر تخریب منازل مسکونی ناشی از بارش شدید باران بە ما گزارش نشدە است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا