تندرستی

درخواست مجوز استخدام ۱۰۰ هزار نفری وزارت بهداشت از سازمان برنامه

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی در وزارت بهداشت وجود دارد، گفت: در این راستا برای 100 هزار نفر در سازمان اداری و کارگری درخواست مجوز داده ایم. امیدوارم تمهیدات لازم را برای تامین سلامت مردم داشته باشند.

به گزارش مجله روز بهروز رحیمی در سفر به استان همدان با حضور در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اظهار داشت: مسئولان دولتی آقای رئیسی به ویژه در حوزه سلامت در تلاش هستند تا عزت، عظمت و سلامت مردم را حفظ کنند. و ایران

وی با اشاره به عملکرد جهادی بهورزان در زمینه واکسن ها و خدمات کشوری به صورت شبانه روزی، گفت: کارکنان بهداشتی و درمانی در دو سال اخیر در جریان همه گیری ویروس کرونا جان خود را فدا کرده اند و آسایش و آسایش خود را فدای نجات جان مردم کرده اند. هموطنانشان.” و همه مردم و مسئولان شاهد این فداکاری بودند و شایسته تقدیر ویژه هستند.

رحیمی با اشاره به اهمیت سیاست های کلی وزارت بهداشت در سال 1401 گفت: بر اساس دستور مقام ارشد این وزارتخانه، سیاست کلی ما تقویت اصول اولیه سلامت در سراسر جهان خواهد بود. . انجام و تجهیز طرح های بهداشتی در سراسر کشور با اولویت مناطق کم برخوردار در راستای محرومیت زدایی. اجرای این برنامه ها موجب رشد شاخص های سلامت خواهد شد.

معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت بهداشت تصریح کرد: ساماندهی نظام سلامت و شبکه شبکه در کشور تحولات اساسی در حوزه بهداشت و درمان ایجاد خواهد کرد. به خصوص در بحث کاهش هزینه های سلامت مردم و دولت در میان مدت و بلندمدت که نتایج عظیمی به همراه خواهد داشت و با جدیت پیگیر این مهم هستیم.

بهره برداری از دانشکده پرستاری اسدآباد در آینده نزدیک

وی با تاکید بر اینکه پروژه آموزش دانشکده پرستاری اسدآباد یکی از نیازهای مهم و اصلی این شهرستان است، گفت: همزمان با ساماندهی طرح های بهداشتی و درمانی در شهرستان اسدآباد، پروژه در حال ساخت دانشکده را با جدیت ادامه خواهیم داد. پرستاری و قول می دهد در آینده بسیار نزدیک آماده عمل شود.

وی افزود: این دانشگاه با برخورداری از امکانات آموزشی عالی متولی تربیت دانشجویان پرستاری در اسدآباد بوده و میزبان بسیار خوبی برای متقاضیان پرستاری از سراسر کشور خواهد بود.

احترام به اخلاق و حفظ کرامت انسانی

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه همه ما در مقابل مردم پاسخگو هستیم، تصریح کرد: همه کارکنان این اداره، جایگاه، جایگاه و منزلت خود را از مردم دریافت می کنند و در صورت نارضایتی مردم، همه این منابع برای ما بی فایده و بی اثر می شود. دولت. حوزه “.

رحیمی افزود: به همه همکاران در واحدهای مختلف بهداشتی، درمانی و اداری توصیه می‌کنم کرامت انسانی و اخلاقی را در قبال مردم بیش از پیش رعایت کرده و با اجرای قانون تکریم ارباب رجوع، آنان را در نزد ارباب رجوع محترم جلوه دهند. از مشتری.” همینگونه بمان.

وی گفت: با همه سختی ها، کمبودها و مشکلاتی که گاهی وجود دارد، باید تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش، امید و خدمت به مردم به بهترین شکل ممکن انجام دهیم و اجازه ندهیم مردم در هیچ زمینه ای احساس کمبود کنند.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت بابیان اینکه در سطح کشور نگاه سلامت با سایر حوزه ها متفاوت است، گفت: از آنجایی که در حوزه ویژه و مهمی در حال خدمت رسانی به مردم هستیم، انتظار داریم. حمایت های وزارت بهداشت متفاوت باشد و علاوه بر آن بتوانیم انتظارات جامعه را به درستی و آشکار به نحو مطلوب برآورده کنیم.

رحیمی بابیان اینکه کمبود نیرو در وزارت بهداشت وجود دارد، اظهار داشت: در این راستا برای 100 هزار نفر در سازمان اداری و کارگری درخواست مجوز داده ایم و امیدوارم برای تامین سلامت مردم توافقات لازم را داشته باشند. . جذب افراد متخصص.

ردیابی تبدیل وضعیت کارمند

وی گفت: از نگرانی همکاران در سراسر کشور در خصوص تغییر وضعیت و اشتغال و اخذ مجوز کار برای 100 هزار نفر از سازمان برنامه و بودجه وزارت بهداشت با موضوع تغییر وضعیت کشور مطلع هستیم. از کارکنان شرکت، یک برنامه 89 روزه نیز در حال انجام است.

رحیمی گفت: با آزمایش به اندازه کمبود نیروی انسانی که در وزارت بهداشت داریم و از طرفی نیروهایی که در قالب قراردادهای مختلف هستند، تلاش می کنیم در حوزه های مختلف سلامت کادر مجرب و متخصص جذب کنیم. با اخذ مجوزهای جداگانه و مشارکت منابع مورد نیاز سازمان برنامه و بودجه، شرایط را تغییر دهیم که برای دستیابی به این موضوعات نیازمند حمایت همه جانبه مجلس شورای اسلامی، سازمان اداری و استخدامی و همچنین سازمان برنامه و بودجه هستیم. سازمان برنامه ها و بودجه.

به گزارش وب دا، ایجاد آرامش در معلمان باعث ایجاد آرامش در دانش آموزان و به تبع آن در جامعه می شود، وی گفت: نخبگان و معلمان دانشکده ما در کشور بار بزرگی بر دوش آموزش و پرورش و در جامعه دارند و اگر حقوقشان به دست آید. در چارچوب قوانین و مقررات اعمال نمی شود، این آرامشی که سال هاست در بین دانش آموزان ما ایجاد شده است به هم می ریزد و آسیب های گاه جبران ناپذیری را متحمل می شویم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا