استان ها

زمین خواری ۲۰ میلیاردی در مناطق جنگلی ساری

مجله روز/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف یک فقره زمین خواری و تصرف اراضی ملی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در مناطق جنگلی شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار”حسن مخفمی شهرستانی” اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی و رابطان پلیس اقتصادی در شهرستان ساری، افرادی که اقدام به تصرف اراضی ملی در منطقه جنگلی کرده بودند، شناسایی شدند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی و دعوت از کارشناس نقشه بردار اداره جهادکشاورزی، ماموران به محل مورد نظر مراجعه و با استفاده از نقشه برداری صورت پذیرفته، مشخص شد اراضی ملی در مناطق جنگلی، مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است .

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: ارزش زمین رفع تصرف شده برابر اعلام نظر کارشناسان۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است که در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سردار مفخمی با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی از اولویت های ماموریت پلیس است، از شهروندان مازندرانی خواست هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به زمین خواری و تصرف عدوانی اراضی ملی در این استان را از طریق پل ارتیاطی ۱۱۰ به این پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا